12/11/2011

What makes the christmas

Heissan! Tultiin just juna-asemalta kotiin kun käytiin viemässä Esa sinne. Viikon päästä sillä alkaakin sit joululoma ja pitkä aika tiedossa yhdessä jeee <3 Joulukin on jo noin 2 viikon päästä apua! :D Ei uskois, että niin pian jo ja mulla ois vielä vaikka mitä valmisteluja ja tekemistä ennen aattoa.. Ollaan laitettu meille joulukoristeita ympäri taloa, ja mun mielestä ne tuo ihanaa tunnelmaa ja semmosen joulumielen :) Otin vähän kuvia siitä, millasia jouluhömpötyksiä meltä löytyy! :D


Photobucket
Tää ensimmäinen kuva ei liity jouluun oikeestaan, mut oli pakko laittaa tänne, kun tulin mun huoneesee ni toi hömppeli makas niin sulosesti mun sängyssä et oli pakko ottaa kuva :33 Ikävä on !


Photobucket
Ostettiin olkkariin uus joulutähti vissii sittarista :) Toi on kyllä tosi kiva


Photobucket
Meidän äiti on enkelifani, ja se keräilee erilaisia enkeleitä ja munki mielestä ne on söpöjä :)) Oon ostanut äitille monesti lahjaks tollasia pikku enkeleitä, kun se niistä tykkää.


Photobucket
Joulutähti kukat tuo kyl virallisesti jouluisen tunnelman! Ne on tosi kauniita kukkia, ja mun mielestä niitä vois olla ihan ympäri vuodenki meillä :DD


Photobucket



Photobucket
Vähän lisää enkeleitä :3


Photobucket
Esa osti tommosia joulusuklaita kun käytii kaupassa. :) Oli muuten tosi hyviä! Suosittelen maistamaan ;D Ja noissa on semmoset narut et ne saa esim. joulukuuseen koristeiks. Noi suklaat ei kyllä kuuseen asti ehtinyt ;D


Photobucket
Joulukalenteri on joka vuosi pakko olla! Ja suklaakalenteri tottakai ;) Tänä vuonna fazerin joulukalenteri, ei ookkaan koskaan mulla sitä ollut.


Photobucket
Myös keittiössä vähän joulutunnelmaa, kun äiti laitto tommosen punasen verhon :)


Photobucket
Tääkään kuva ei jouluun kyllä liity, mut porukat teki pitsaa viikonloppuna, ja omatekoinen pitsa on maailman parasta <3!


Photobucket
Veera-kisu ei ainakaan joulusta stressaa ;) Ottaa vaan rennosti ikkunalaudalla ja tiirailee, mitä ulkona tapahtuu.


Photobucket
<3


Photobucket
Lennillä sensijaan selkeesti joulustressi menossa! :D Se paini tyynyn kanssa varmaan jonku vartin ni oli pakko kuvata sitä.


Photobucket
'Ei älä kuvaa mua!'


Photobucket
'Roaaaar! Enkö mä sanonut että älä kuvaa!!'
<3


Viikonloppu meni taas ihan liian nopeesti, enkä jaksais huomenna kouluun ollenkaa :D Onneks keskiviikko vapaata, ni saa vaan köllötellä kotona :)) Ja pitäis jouluostoksillekkin kiiruhtaa ens viikolla :D Kiireitä tiedossa siis ! Ens viikonloppuna mä suuntaankin sitte kohti Vantaata :) Haluais kullan viekkuun jo nyt toosi paljon..
Mutta nyt meen tekemään koulujuttuja ja illalla selviää kuka voittaa BB 2011! Jännittää jo ;DD
Heippaa♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti