12/15/2011

Nopea päivitys

Hellou! Ah eilen sain puolet jouluostoksista tehtyä ja oon happyyy =) Viikonloppuna mennään Esan kanssa helsinkiin ettii loput lahjat, ja sit voidaan alkaa oottelee vaan joulun tuloa. :) Siivosin tänää myös mun huoneen vähän perusteellisemmin, ja on kyl ihanaa ku on taas siistiä :D Kuvamateriaalia mulla ei viime päiviltä pahemmin oo, ja oon pahoillani siitä! Huomenna mun suuntana on Vantaa, jo joskus aamupäivästä mut yritän sieltä postailla parhaani mukaan. Nyt mul on taas kauhee kiire kun pitää saada lahjat pakettiin ja pakkailla huomista varten. :D Siks ihan pikakuulumiset vaan !


Photobucket
Pakettejaaa ;) Tossa muunmuassa mun parin kaverin lahjat !


Photobucket
Pari juttua löyty myös itelle :) Uus maybellinen meikkivoide ja Lumenen concealer! Oon pitkään halunnut tollasen mikä häivyttää tummat silmänaluset ja voin kertoa että kyllä toimii ;D


Photobucket
Ja uudet kynnet mitkä tein eilen! :))) Näätte nää sit jossain toisessa postauksessa mun kädessä :D En ollut kuvaa ottaessa vielä ehtinyt liimata niitä.

Mutta nyt kiiruhdan pakkaamaan loppuun ja paketoimaan Esan lahjan ;D
Heido♥

4 kommenttia:

  1. En vaan ymmärrä miten en osaa tehdä minkäännäkösiä kynsiä :D onkohan se joku taitolaji tai jotain.
    Pisti muute suun leveeseen hymyyn ku näin sun bannerin pusukuvan! :) ylisöpöä.

    http://princessdiary-irba.blogspot.com/
    tervetuloa lukijaks :))

    VastaaPoista
  2. Hmm sanotaanko vaikka että harjoitus tekee mestarin :)) Ja kiva kuulla et tykkäät! Hehe voi kiitos :)) Täytyy käydä tsekkaamassa sun blogi !

    VastaaPoista
  3. Oii ihanat kynnet. Mäkää en osaa mtn kynsille tehä :s Pitäs sitte harjotella.. Ihana blogi!

    aboutmeroosa.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. hehe kiitos (: siitä vaan opettelemaan, ei se loppujenlopuks niin vaikeeta oo ;D!

    VastaaPoista