12/08/2011

Naamaa ja Videoo

Heipsan ! Ajattelin taas tehdä teille pientä videonpätkää, kun tänää on ollut aika kiireinen päivä ja kuulumiset saa nopeasti vaihdettua videon muodossa. :) Olkaapa hyvä siis !



Ja jotta tää postaus saisi muutakin sisältöä, kun ton videon niin näpsin vähän naamakuvia, joita otin kun tulin koulusta kotiin :) Oli myös inspiraatiota muokata niitä, joten niiden pitäis olla ihan hyvälaatuisiakin.


Photobucket
Trust me selittelisin mun päivästä nyt tähän kaikkee hienoo, mut oikeestaan mulla ei oo tohon videoon mitään lisättävää, koska siinäpä mun päivän kohokohdat kaikessa kauneudessaan! Kohta mun pitää vielä siivota huone (kuten videolla mainitsin) Ja tehdä kouluhommia, plääh..


Photobucket



Photobucket
Huulissa oli vaseliinia, sitä minkä oonkin aikasemmin esitellyt, ni se sai mun huulet kiiltämään odotettua enemmän. :D Ei ole siis huulipunaa kuvissa, ihan vain vaseliinia..


Photobucket
Oma lempparini näistä naamakuvista :)



Photobucket
Sit vielä vähän yksityiskohtasemmin asua! Ps. En tiiä miks noin tympee ilme tossa ylemmässä kuvassa.. :D Ehkä toi itselaukaisin ei oo ihan mun juttu..


Photobucket


Photobucket
Noi säärystimet sopii niin hyvin mun kaulahuivin ja pipon kanssa! Ja lämmittää kans mukavasti, hihii<3



Huomenna taas pääsee mussun kainaloon! :) Ikävä onkin jo ehtinyt yhen päivän aikana tulla ;DD Viikonloppuna tuskin ehdin postailla, mutta ens viikolla viimeistään taas!

Ps. Jos teillä on ideoita tai aiheita, mistä haluaisitte mun kirjottelevan, niin jättäkää kommenttia ja kertokaa (mielellään tän postauksen kommentteihin), että mitä haluaisitte nähdä mun blogissa! Saa olla ihan mitä vaan. :)
Heippa♥


2 kommenttia: