12/07/2011

Joululahjaunelmointia...

Heippahei! Oon nähnyt että monet on blogeissaan lisäillyt kollaaseja, jossa on heidän omia joululahjatoiveitaan, joten insiproiduin tekemään oman :D Esan avulla tietenkin.. ;D Mutta tässä olisi nyt mun joululahjatoivekollaasi!




Photobucket


Suurin toive olisi uusi tietokone, koska mun vanha kone on tosi huono... Macbook olis unelma, mut tuskin mä sellasta tuun saamaan. :D Läppäri olis kyllä kätevä, joten halvemmatkin mallit kelpaisi!

Oon myös pitkään haaveillut mun kameraan uutta putkea tai lisäsalamaa, joten se ehkä oliskin toteutettavissa oleva joululahja.. :)

Talvikengät nelly.comista olis unelma, koska siellä on aivan ihania kenkiä! Myös lahjakortti sinne kelpaisi, niin sais ite päättää mitä sieltä ostelee.. Varsinkin tollaset pörröset korkokengät olis aivan ihana joululahja!!

Oon innostunut kaikesta karvaisesta ja pörrösestä, joten karvakaulus tai karvaset sormikkaat olis kanssa kivat. Ne myös lämmittäis mukavasti talven kylminä päivinä.

Jos ihmettelette, mitä noi timanttihökkelöt on, niin ne on kattolamppuja. :D Uus lamppu olis tosi kiva, sillä mun vanha on aika tylsä ja tavallinen. Timanttinen lamppi kelpais kun muutenkin rakastan kaikkea kiiltävää ;)

Guessin kaulakoru on himotellut mua jo kauan, varsinkin kun käydään aina Esan kanssa stockalla, haluaisin vaan jäädä ihailemaan niitä, mut hinta kirpasee kyllä aika paljon. Jos sukulaiset haluis olla ihania, niin ne vois yhdessä mulle tollasen hommata..<3

En ennen pitänyt jumpineistä, mutta oon alkanut lämmetä niille, joten tollanen onepiece olis aika kiva ja lämpönen. :) Se on varmasti myös tosi mukava päällä!

Muita joululahjatoiveita mä en nyt jaksa erikseen selitellä, mutta tosta kollaasista näkee aika hyvin mitä mä haluaisin joululahjaksi. :) Pitäis varmaan ens viikolla mennä ostoksille kattelee kaikkea kivaa. Ja tottakai joulun jälkeen suunta kohti alennusmyyntejä! ;) Siks oliskin hyvä, jos saisin joululahjaks rahaa ihan kiitettävästi, niin voisi kierrellä alennusmyyntejä ihan kunnolla ostomielessä! :)


Mutta eipä tässä muuta tällä kertaa! Heippa♥

4 kommenttia:

  1. Tosi kivoja lahjatoiveita! (:

    VastaaPoista
  2. Kiittii (: ! Olis kyllä kiva jos jotkut noista toteutuisi... ;D

    VastaaPoista
  3. toi daisy tuoksu on just ihana! :))

    http://heidichristinas.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Jep se on kyllä yks parhaista hajuvesistä mitä tiiän :))

    VastaaPoista