12/26/2011

Loput lahjoista & Uudet kynnet!

Heippa! Täällä ollaan taas Vantaan puolella ja huomenna kutsuu Turku ja laivareissu ! Vähän jo jännittää.. :D Jaksoin jopa eilen reippaana tyttönä kuvata vähän lisää joululahjoja ja laitoin uudet kynnet tänää kans. Näistä tuli kyl tosi kivat ja oon ihan rakastunu näihin. ;D Noi timantit ja glitterit tuli tosiaanki tarpeeseen. Jumpin on noussut mun ykkösvaatekappaleeks tässä parin päivän aikana. :D En oo muita vaatteita juuri pitänykkää ku tää on niin mukava päällä. :) Ehkä mä sit laivalla laitan jotain muuta päälle, huom ehkä ;)

Mut tässä olis nyt viel vähän lahjajuttuja kuvina!


Photobucket
Pinkki timantti nominationiin! Mähän tunnetusti pidän pinkistä, niin miksei sitä sais olla nominatiossakin? :)


Photobucket
Ja E-kirjain! Nyt mussukasta on muisto korussakin :3


Photobucket
Ichin karvaliivi. :) En aluks innostunu tosta karvaliivi villityksestä, mut sit ku näin tälläsen valkosen, ni oli pakko saada!


Photobucket
Ja KappAhlista musta pitsiunelma. :) Piti aluks maksaa 30 euroa, mut olikin alennuksessa ja lähti mukaan 20 eurolla. :) itelleni ostin tän joululahjaksi.


Photobucket
Hello kitty sukkiaaa <3 Miralta sain noi ja sit semmosen kivan luomiväripaletin kans mut siitä ei oo kuvaa.


Photobucket
Olin uuden meikkipussin kipeässä tarpeessa, joten tää oli mieluinen lahja. :) Toi on myös kivan tilava, et mahtuu kaikki meikit sinne.


Photobucket
Esku sai chanelin uuden dödön ja hajuveden. Noi tuoksuu aivan ihanalta <3 Paras miesten tuoksu mitä oon ikinä haistanu :)


Photobucket
Vaik ei toi kyl tuoksuja pahemmin tarvis :D Kattokaa nyt tätä hajuvesien ja dödöjen määrää!! Herra omistaa ehkä puolet, no ylikin enemmän mitä mulla on :D:D


Photobucket
Ja sit nää uudet prinsessakynnet ♥ En meinannu aluks keksii millaset teen, mut netistä löysin vähän samantyylisen kuvan ja tuunailin ite sit noi sen kuvan avulla :) Mitäs tykkäätte?


Photobucket



Photobucket



Photobucket
:DD Tähän kuvaan on hyvä lopettaa tältä kertaa! Nii mites se mun jumpin rakkaus? Harmi ku tätä ei voi pitää pahemmin lämpösillä keleillä, muuten varmaan olis kokoajan päällä... ;)

PS. Mun blogi saavutti tänään 50 lukijaa jeeeee <3 Toteutan jonkunlaisen arvonnan sitten kun ehdin, mutta sellanen on tulossa vielä tulevaisuudessa. Pitäkäähän simmut auki!
Heippa♥





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti