12/13/2011

Kynsi-innostus!

Hejsan =) Innostuin äsken selailemaan nettisivuilta erilaisia kynsimalleja, mitä voisin kokeilla joku päivä! Mulla on tosiaan vielä omia tekokynsiä jäljellä kun ostelin niitä sillon pari viikkoa sit. Koitin kattoo sellasia malleja, mitkä ois henkilökohtasella tasolla toteutettavissa, koska en kuitenkaan omista mitään salonkia jne hienouksia. =D Muutaman kivan vinkin löysinkin, ja voisin jonku niistä lookeista jopa toteuttaa.. ;)


Aattelin, että haluun timangeja mun kynsiin tälläkin kertaa, ja mulla on niitä viel jäljelläkin =) Tää ois kiva, aika simppeli look, en kyllä varmaa mustaa french manicurea tekis, vaan esimerkiks pinkin :D Sattuuhan se olemaan mun lempivärikin! En vaa tietä onko mulla noin isoja timantteja olemassa, mutta mää keksin jotain!


creative nail art design
Tähän lookkiin kanssa ihastuin tosipaljon :) Olis kiva tommoi timanttirykelmä joka kynnen kulmassa, ja mulla on yks lila glitterikynsilakka, eli tääkin olis ehdottomasti toteutettavissa :))


Mähän tosiaan omistan ne piirtolakat, joten tääkin lookki oli mielenkiintonen. :D En vaan tiedä, saisinko viivoista yhtä hienoja kun kuvassa näkyy mut aina vois kokeilla! Epäonnistumisesta vois syntyy sit taas turhautumisen tunne ja sit koko homma saattais kusahtaa.. Dääm miks mietin asioita näin vaikeelta kantilta! Mutjoo ei oo ihan lemppari, mut kiva kummiskin. =)



Sit vähän glitteriii! Saan joululahjaks semmosii glitterijutskia, niin voisin ainaki viimeistään joulun jälkee tehä tälläsen lookin.. :) Näyttää kyl tosi kivalta ! Tällä hetkellä mulla ei kyl oo irtoglitteriä, nii ei voi vielä toteuttaa.. Odotellaan sit joulun jälkee ;)


Kara PurpleStars Nails with Stars   Latest manicure trends 2012
AH! Aivan täydelliset kynnet <33 En vaan tiedä osaisinko tehä noita, eikä mulla oo hopeaa glitteriä tai glitterilakkaa.. Okei myönnetään, et tää menee jo vähän haaveilun puolelle, mut ei kai se oo pahasta? :) Ja tottakai tätä lookkia vois tuunata omanlaisen näköseks..



nail art designs thumb Shiny Magic manicure ideas
Kiva kun nää kuvat pienenee kokoajan :DD Noh ei voi mitään! Nääkin oli tosi kivan näköset, ja joukkoon vois liimailla timantteja :)) Ja tässähän on mun kaikki lempparijututki: Pinkkiä/Vaaleenpunasta, glitteriä ja sit mahdollisesti ne timantit. :D


Tässäkin kiva glitterilookki :) Ja tottakai, tähänkin vois lisätä timantteja ite ja niin varmaan tekisinkin.. :)



Mutta kertokaas mitkä oli teidän lempparit? ;) En tiiä vielä yhtään mitkä noista tekisin, se jääköön nähtäväksi! :D
Heippa♥


2 kommenttia: