12/29/2011

Uusivuosi häämöttää...

Heeijsan! Kotiuduttiin eilen laivareissulta. :) Oli mukavaa, vaikka yöllä ei paljoa nukuttu, koska hullut turkulaiset riehu käytävillä ja potki ovia.. :/ Ihan kiva olla taas omassa rauhassa! Kuvia mulla ei oo koska unohin kameran aina hyttii ku oltii lähössä jonnekki.. Oon tyhmä tiedän :D Mutta joo, yritin tänää taidekuvailla taas kaikkea pientä mukavaa. Naamaakaan en oo jaksanu kuvailla sen takia koska en vaan yksinkertasesti jaksa meikata kun ei oo menojakaan! Saapahan iho levätä rauhassa kun ei tarvii joka päivä pakkelia olla naamassa..


Photobucket
Breezer mmmm parasta :) Noita tuli laivalla juotua ja osteltua! Harmi vaan ku ruotsinlaivalla hinnat melko samat kun suomessa.. :p


Photobucket
En vaan saa tarpeekseni tosta hajuvesipullosta ;D Se on niin ihanan näkönen ah <3


Photobucket



Photobucket
Furry iphone :3


Photobucket
Vähän blingiäää! Näyttää kivalta ton karvaliivin päällä eikö vain ;)


Photobucket
Mun rakkauskorkkarit <3 Noita pidin mm siellä laivalla. :) Tykkään ihan sikana varsinki noista timanteista! Ostin nää vissii vuos-2 vuotta sitten.


Photobucket
<3


Photobucket
Tässä olis luomivärei mitkä sain joululahjaks en oo muistaakseni tätä tääl blogissa kuvannut. :) Ihanan värisiä noi, kiitos vaan mira <3


Photobucket
Esakin sai lisää täytettä viskihyllylle laivalta.. ;D


Photobucket
Siinä se hömppä yrittää ratkasta rubiikin kuutiota, eikä onnistunut. :DD


Photobucket
Löysin pari vanhaa kuvaa mun otsahiuksiajoilta, ja aloin tavallaa kaipaamaa niitä.. :D Mitäs sanotte, pitäiskö leikata takasin otsahiukset ??


Photobucket
Tässä kuvassa ne on ihanan suorat vielä :) Vasta tullu parturista ;D


Photobucket



Mulla on nyt 52 lukijaa, eli sain 50 lukijan rajan rikki! Arvonta on luvassa myöhemmin, en vielä tiedä milloin mutta ilmotan siitä sitten kun sen aika tulee. :)) Kiitos kauheesti kaikille, ketkä ootte mun lukijoita <3 Te motivoitte mua bloggailemaan ihan hirveästi! Pusipusi♥

4 kommenttia:

  1. ihanat kuvat (: mikä kamera sulla on ? (:

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Mulla on NikonD3100 järkkäri. Ollut kohta jo vuoden käytössä :)

    VastaaPoista
  3. Toi Daisy-hajuvesi on mun ehdoton all-time lemppari!!! Rakastan! :)

    VastaaPoista
  4. Hih se on kyllä munkin suosikki hajuvesi tällä hetkellä! :)

    VastaaPoista