12/12/2011

Taas maanantai

Elikkäs taas uusi viikko ja uudet kujeet! Huomasin tänään, että mun koulumotivaatio on pyöreä nolla, vaikka koulua oli ruhtinaalliset 1 tunti. :D Ei tehty tunneilla yksinkertaisesti mitään, vaan höpöttelin Miran kanssa niitä näitä! Sitten huomattiin, että toinen tunti oltiin peruttu ja lähdettiin Miran kanssa lenkille koiriemme kanssa. Illemmalla sitte olin salilla ja nyt istun tässä datailemassa. Koin äsken myös suurehkon helpotusfiiliksen, kun piti alkaa tekemään ruotsin vanhaa ylioppilaskoetta, niin sit sainki selville ettei sitä tarviikkaan tehä ja netissä näky ne vastaukset. :D Nyt siis ilosena täällä kirjottelen teille postausta, ja löhöönki vaan loppuillan! :)

Mulla on uus intohimo; Karvakaulukset! Tein äsken löytöjä vaatekaappien kätköistä ja löysin vanhoihin talvitakkeihin kuuluvia kauluksia, ja omin ne itselleni muah! Kuvia en jaksanut niistä vielä tänään ottaa, mut lupaan esitellä ne pian. ;) Ja voin kertoa, että ne käy ihan hyvin neuleiden päälle ja on vielä suht nykypäiväsen näkösiäkin!

Muttajoo tänään en ihmeellisempiä postausaiheita jaksanut päässäni pyöritellä, niin kuvailin mun maanantaisen kouluasun. :) Oli ihanaa aamulla, kun tunnit (lue: yks tunti) alko vasta yhdeltä niin sai laittautua ja tehdä aamutoimet kaikessa rauhassa. Ja nukkua pitkään toki! Huomenna mulla on vaan 2h koulua, eli ei kovin suuri päivä tiedossa silloinkaan. Mutta pikemmittä puheitta ja löpinöittä, voisin lyödä tähän nyt niitä asukuveja!


Photobucket
Ja sori kun on tälläsii huonoja ite otettuja kuvii, mut en jaksanu alkaa ettii kameralle sopivaa kirjapinoa tai muuta vastaavaa telinettä. Terveisin kameratelinettä kipeästi kaipaava !


Photobucket
Mutta asusta sen verran, että tykkään lämpimistä neuleista mycketpaljon näin talvisin, ja toi musta karvakaulus (sekin vanhasta talvitakista repäisty) toimii hyvin yhdessä, niin miksipäs ei sitten laittaisi niitä samaan asuun! ;) Alla oleva toppi onkin näkynyt aijemmissakin asuissa.


Photobucket
Ja koska aamulla oli aikaa satsata naamapolitiikkaankin, niin laitoin eyelinerit ja vähän ruskeeta luomiväriä, joka tuskin erottuu kuvasta. :D Hiuksetkin pesaisin aamulla ja föönailin kaikessa rauhassa. Ah on ihanaa olla tyttö ko saa laittautua!


Photobucket
Tässä viel muutama naamakuva.


Photobucket
Jooh en näytä yhtää iteltäni tässä kuvassa? :D En tiiä miks ees laitoin tän tänne.. Noh ainaki näette mun kameleonttinaaman, mikä muuttaa muotoaan päivästä toiseen! Innolla odotan miltä näytän parin vuoden päästä ;D No, ei ny sentää.


Photobucket
Sitte jaksoin muokatakki paria kuvaa, vaikka meinas hermo palaa 10984793297 kertaa hitaan koneen kanssa! >:( En tajuu mikä tätä vaivaa ja tuskin kukaan IT-alan ammattilainenkaan tästä mitään tolkkua enää ottaisi.. Ankara analyysi siis on; Koneen muisti täynnä paskaa ja viiruksia, sekä vanha ikä. Lääke; Uusi hieno tietokone! (Mieluiten macbook...)


Photobucket



Photobucket
Toi yks hömppeli makas niin sulosesti sängyssään ni oli pakko ikuistaa <3 Voi tuituitui tota nappisilmää :--) Sai paljon haleja ja pusuja mammalta kuvan oton jälkeen!


Photobucket
Sitten mun talvinen obsessio, nimittäin pörrösukat! Omaan varmaan lähemmäs 10 paria noita, mut oikeesti miten lämpöset ja mukavat noi onkaan jalassa!! Mä oon kauhee vilukissa muutenki, enkä siedä sitä tunnetta et varpaat meinaa jäätyä muusta kropasta irti ni tarviin väkisinki tuplavuorauksen kenkien sisään talvisin. Ja varsinki valkoset pitkät pörrösukat näyttää aikas kivalta joidenki kenkien päällä ku ne vetäsee sellai hienosti niiden päälle. :) Havainnollistan tätä asiaa joskus kuvan kera, ette varmaan muodostanut selkeää kuvaa asiasta tällee sanojen muodossa. :D Ja mun rakas äityli tykkää ostella noita mulle, lähinnä siks et se ite voi lainailla niitä multa niin siinä saadaankin sit 2 kärpästä yhdellä iskulla!


Photobucket
Kappas vaan, multa löyty semmoset jalasta tänäänkin. :) Huomasin asian vasta sen jälkeen kun olin noita sukkia kuvannut laatikosta. Noi onki yhet mun lemppareista, kun ne on tollaset kivan pitkät! Pitäis löytää uudet samanlaiset, sillä kulumisenmerkkejä on noista ihanuuksista jo löydettävissä..


Photobucket
Sit tähän loppuun viel mun mahtava keksintö! Okei en nyt sanois niin kauheen mahtava mut ite tykkään. :) Elikkäs siis mulla on toi kuvassaoleva lamppu usein osottamassa seinään päin tai maahan, nii tänää sit keksin kääntää sen tollei kivasti osottaa mun Audrey Hepburn-taulua, joka muuten toimii aika hyvin! Kivan korostuksen antaa toi valo mun ihanaiselle taululleni, ja idolini saa tarvittavansa kunnianosoituksen mun huoneessa. :) Me likey!


Muuten, huomasitteko pienen muutoksen mun blogin ulkoasussa? ;D Aattelin vaihtaa vähän kivemman taustakuvan! Viikonloppuna voisin yrittää Esan kanssa tehä mulle uutta banneria.. :) Kertokaa mitä tykkäätte ulkoasusta!
Heido♥

5 kommenttia:

  1. kiva tausta ja ihan sun näköinenkin vielä! :))

    VastaaPoista
  2. Hihii kiitos, tykkään iteki kovasti :)

    VastaaPoista
  3. ihana koira, ja säki oot kaunis! :) tässä muuten mun blogi, käy ihmeessä kurkkaamassa: http://needofholiday.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Kiitos! :) Oon sun blogin käynytkin kurkkaamassa jo aijemmin ja se on tosi kiva!

    VastaaPoista
  5. hei ! ihania pörrösukkia ! ootko jo postannu pörrösukista kenkien päälle vedettynä? kiinnostais nähä ja muutkin pörrösukkapostaukset ei ois pahitteeks esim. kaikist sun pörrösukist ... :) uusi lemppariblogin löytänyt :)

    VastaaPoista