11/10/2011

Pikakuulumiset!

Tänään on ollut ihan sika kiireinen päivä :D Olin koulussa 4 asti ja menin sieltä suoraan kaverini Sofian luo. Sitten sieltä menin suoraan salille zumbailemaan ja tulin suoraan kotii tekee äidinkielen ainetta ! Ja siinä menikin melkein koko ilta ku kävin vielä siin välissä tekemässä huomiselle synttärisankarille uudet kynnet ;D Oon kyl ilonen et tää kiireinen päivä on ohi ja huomenna perjantai ja viikonloppu <3

Kuvia tältä päivältä ei juurikaan oo, mutta näpsin pari nopeaa ja tylsää kuvaa tässä äsken :D Halusin vaan tulla päivittelee blogia, ku en varmaa kerkee taas viikonloppuna postailla kun Esa on meillä.. :)



Photobucket
Tällästä väkersin siis koko illan !! Sopiva pituus 4-5 sivua.. Mulle tuli melkein 4 jee :D Joskus tekis mieli lopettaa lukio, mut mennään nyt loppuun asti kun on alotettu !


Photobucket
Porukat haki tänää mäkistä ruokaa, ku ne oli lahdessa koko päivän nii sain tollasen cokispullon aterian päälle :) en raaski juoda sitä ;D


Photobucket
Otin kuvan lampusta, koska oli tylsää ja lisäsin sen tänne joten tässä olis tylsä kuva lampusta olkaa hyvä! (varmasti kaikki osais elää ilmanki tätä kuvaa, mut anyhow halusin jakaa tän kanssanne) :D


Photobucket
Hihii 21 lukijaa + 1 salainen = 22 ! :) Kiva, kun tykkäätte seurata mun blogia <3 Oon ilonen uusista ja vanhoista lukijoista! :)


Photobucket
On se niin hauskaa ku kynnet kestää yhden päivän :( Mikä mun kynsiä vaivaa?! Kaikilla muilla ne kestää jopa viikon, mut ei mulla! Vinkkejä miten sais lakan pysyy kynsissä paremmin??


Photobucket
Ah nää freesit ilman meikkiä-kuvat on niin ihania :DD Onneks käsi naaman eessä!


Photobucket
Mm kohta pääsee tonne pötköttää <3 Ja toi harmaa möykky tossa on mun yöpuku :D



Tällänen pikapostaus tällä kertaa! Ens viikolla sitten taas mielenkiintosempaa sisältöä luvassa :)
Hyvät viikonloput kaikille! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti