11/29/2011

Asupostaus!

Heippa kaikki! :) Tiistai päivä on melkein ohitettu jeeh! Huomenna suuntana olis sitten Helsinki ja studia-messut. Itse en oo pahemmin messuilla koskaan käyny, eli mielenkiinnolla odotan mitä on luvassa! En oikeen keksi mitää tähdellistä kirjotettavaa, sillä oon nukkunu pari viimeyötä melko huonosti ja aikaisien aamujen takia oon ollut tosi väsyny.. Tekis mieli kuvailla joku videopostaus, mut en tiiä onko huomenna aikaa. Voisin torstaina yrittää ehtiä, jos sen verran olis vapaa-aikaa. :)

Ainii yhestä jutusta piti hehkuttaaa! (tosi hehkutuksen arvonen juttu mut enivei) Siis kun mulla piti olla tosi kakka jakso nyt tiedossa, mut parin muutoksen ansiosta tehtii Miran kanssa siitä siedettävä. Elikkäs mulla piti olla tänään 2h ruotsia ja päästä vasta 4, mutta koska me einsteinit otettiin se toinen ruotsinkurssi pois ja psykan nettikurssi tilalle niin päivä lyheni 8-13.00 ja ei tarvii hikoilla 2 ruotsintuntia peräkkäin! Eli jee :D Ja keskiviikot mulla on aina vapaata <3 Kelpaa ;) Ja perjantaina 1h koulua. Ah, en kyllä valita enää.

JA sit vielä toinen juttu! Saatiin tänää matikankokeet takasi, siis kun mulla oli 2 koetta niin sain sen ekan kokeen nyt tänää. Nii ni olin ihan paniikissa että pääsenkö ees läpi siitä, kun en oo mikää ruudinkeksijä matikan suhteen.. Noh se opettaja anto sen kokeen mulle ja paperissa luki 7!!! Voitte vaan kuvitella sitä mun riemun määrää! ;D Oon oikeesti ihan surkea matikassa, joten tollanen numero tulee enemmän ku tarpeeseen mulle. KIITTI ja kumarrus. =) Nyt vaa peukkuja pystyyn että se toinenki matsku menis läpi...


Okei riittää nää löpinät, ja tässä tulis nyt asukuvia tältä päivältä:

Photobucket
Mun iki ihana talvitakki, jonka otin vähän aikaa sitte käyttöön :)) Tää on mulla jo parisen vuotta ollukki, mutta oli sen verran hinnakas että ihan hyvä vaan kun on säilyny. :D Mangosta tän joskus bongasin itelleni ja oon vieläkin in lööv.<3


Photobucket
Sitte asia, mistä oon aika säääd ni on se kun kohta tulee liukkaat kelit+lunta(jos tulee) ja niin edelleen nii en voi kauaa noita korkoihanuuksia käyttää. :/ Pitäskin löytää jotku kivat pitkävartiset talvikengät ennenku on liian myöhästä! Toinen juttu on se, et noi kengät ei mitkää huippulämpimät oo nii ei niissä enää kauheen kauaa tarkene tallustella.


Photobucket
Huomasin muuten vasta äsken, että oompas mustassa asussa lähteny liikkeelle. :D Ja mitä tapahtu mun pastellivärien ihastukselle? Tää syysmasennus selkeesti vaikuttaa mun pukeutumiseen, koska näytän just siltä että olisin hautajaisiin menossa. Okei kouluunmenoa voi ehkä verrata hautajaisiin, mutta kuitenkin you get the point.


Photobucket
Pitihän sitä takkia vähän vilauttaa auki, että näätte et kyl mulla nyt oikeesti jotain muuatkin väriä vaatetuksesta löytyy kun mustaa. Mutta onko valkonen ja musta värejä? Hmm.. tätä voimmekin kaikki pohtia seuraavan ikuisuuden verran! ;D


Photobucket
Koska ulkona mä en jaksanut ruveta strippaamaan takkia pois, lähinnä kylmyyden takia niin siks otin lähikuvat itse sisältä. Eli pahoitteluni tästä huonolaatuisuudesta, mutta koitetaan elää asian kanssa. :) Ton paidan ostin sillon karismasta kun Miran kanssa siellä käytiin. KappAhlista, jos joku halusi tietää. Mustat farkkuleggarit on piecesin ja muuta erikoista päälle ei tänään eksynytkään, mistä pitäis ruveta sen enempää höpöttelemään.


Photobucket



Photobucket
Tottakai täytyy vielä korut näyttää, sillä mulla on fetissi niihin! Esa just viikonloppuna kauhisteli kun käytiin ulkona että ompas mulla paljon koruja. :D Pelkäsin jo, että se kuolee häpeästä mun seurassa, kun daami näyttää ylikoristellulta joulukuuselta, mutta minä ite ainaki tykkään! Ja diamonds are the girls best friend! ;)


Photobucket
Vielä yksityiskohtasemmin tota rannekoruhässäkkää!


Photobucket
Ja sormus, jonka sain viimevuonna joululahjaksi porukoilta. :)


Photobucket
Ja nassu näytti tänään jokseenkin tältä:

Photobucket
En tiiä minkä takia vedän joka kuvassa huulet tötterölle, mut olkoon se tän päivän teema. Ikävä selkeesti Esaa ja pussailua, niin puran eroahdistusta tällä tavalla ;D Se on sit eri asia miten järkevältä se näyttää..

Photobucket
Mitäs muuten tykkäsitte asusta? =)


Photobucket
Loppuun pakko viel jakaa tällänen kuva mun ihanasta siististä huoneesta! Miksi oi miksi mun huone ei voi näyttää tältä aina, vaan parin päivän jälkeen siivoamisesta se muistuttaa enemmänki pommisuojaa kun tätä.. Pitäs taas jaksaa joku päivä siivoilla, mutta mistä repiä aikaa? Huominen päivä menee siellä messuilla ja torstaina on pitkä päivä koulussa + sali. :D Voisin hommata kotipiian ruokapalkalla, ettei mun tarvis ite huolehtia huoneeni siisteydestä...



Tänään aijon mennä aikasemmin nukkumaan ja onneks saakin herätä vasta klo. 9.30 kun 11 maissa pitää olla koululla kun bussi kohti helsinkiä lähtee kyseiseen aikaan!
Nyt meen tekee iltahommia! Heippa♥







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti