11/20/2011

30 lukijaa!

Heippatihei! :) Huomasin eilen, että mulla on jo 30 lukijaaa, hiphei! Okei ehkä toi ei ole kaikille iso määrä, mutta mulle on tosi piristävää kun saan uusia lukijoita. :)

Mutta mitäs mulle kuuluu? Olin viikonlopun yllättäen Vantaalla ;D Ja menin sinne siis jo torstaina. Olin 3 yötä mussukan luona ja tulin tänää vähän aikaa sitte kotiin. En ois halunnu lähtee yhtään ja onki vähän haikee fiilis nyt.. Mutta onneks nähdää taas ens vkl <3

Oon näpsinyt vähän kuvia pitkin viikkoa ja viikonloppua niin voisimpa laittaa tähän välii niitä !



Photobucket
Parit päivän asut ekaks! Eli tässä tällänen perus koululook!
Toppi:Only
Neule: H&M
Farkkulegginsit: Pieces

Photobucket



Photobucket
Rakastan tota neulettaaa <3 Se on niin lämmin ja ihana päällä :) Onlystä muistaakseni se !



Photobucket
Peilikuvia jeee! (oisin toki voinu puhdistaa ton peilin, mutta koska olen laiska niin en jaksanut)


Photobucket
Voi että mun ilmeet on niin ihania aina <33 Älkää ees kysykö miks lisäsin tän tänne !



Photobucket
Reippaalla lukiolaisella on aina sotkunen pöytä! Huomatkaa siis toi ironinen säväys sanassa reipas. :D


Photobucket
Mussssuuu <3 Ilosesti tuli taas tänää vastaa ku tulin kotii Vantaalta ja sain samalla kiitettävän naamapesun! Kiitän



Photobucket
Tähän välii sit vähän naamajuttuja! Elikkäs voisin kertoo noista sen verran, että ekaks laitan tota maybellinen meikkivoidetta ja ihan sormella levitän :D Sitte myöskin maybellinen puuteria tolla mustavalkosella sudilla, joka pitäs myöskin pestä! Sit Rimmelin luomivärit, yleensä valkosta ylös ja mustaa alaripsien alle. Seuraavaks goshin valkosella kajaalilla rajaan tosta mikä sen nyt onkaan.. :D Siitä alaripsien yläpuolelta että silmät näyttää isolta kummiski! Sit taivuttelen ripset ja maybellinen ripsaria päälle. Äiti osti ton mulle, enkä oo kauhee fani. Mut menkööt nyt tän kerran! Sitte lumenen puuteri/poskipunat, jotka laitan tolla mustalla sudilla ja voil'a! Ainii Rimmelin eylineriä laitan joskus, kun on aikaa enemmän laittautuu :)



Photobucket
Ladattii puhelimeen uutta musiikkia mussun kanssa ! Tää biisi on niiiin hyvä ja tarttuva, tykkään :)



Photobucket
Pakko hehkuttaa lasipullocolaa <3 Tota ei saa melkein mistää enää, mut voittaa ihan 6-0 ne muovipullot :D Ainoo miinus et tota on tos pullos niin julmetun vähän !


Photobucket

Sit vähän taidekuvasin hienoo lasia, jonka sisällä on silverstarin mojito lonkeroa :D On ihan hyvää muuten ku maistoin!


Photobucket
Noi lasit on aika hienoja, voisin haluta itekki tommosiii =)


Photobucket
No pitäähän mun nyt lisätä yks pusukuvaki, kun 3 kokonaista yötä mussulla vietin :))) <3 Tykkään ku se vetää mun otsahiukset kaakkoo ja esittelee mun otsaa ;)


Photobucket
Loppuun vielä jakaisin teidän kanssanne tämmösen kuvan! Jos mietitte et mikä toi naamio on nii se oli mulla wanhojentansseissa, ja ei kai tähän nyt muuta lisättävää oo.. :D


Semmonen viikonloppu mulla oli! Ja ens viikolla vaan tiistaina ja keskiviikkona koulua hihii :)
Mut nyt heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti