11/07/2011

En keksi otsikkoa :D

Helloou :) Elikkäs voisin nyt kertoa mun viikonlopusta! Olin siis Vantaalla esan luona ja vietettiin 5 kuukausipäivää <3 Haettiin ruokaa subwaystä, kateltiin leffoja ja oltiin vaan ihan kahestaa :) Oli ihana viikonloppu, enkä olis halunnu kotiin... Onneks taas ens vkl nähää :) Kuvia viikonlopulta ei juurikaan oo, koska en jaksanut pahemmin kuvailla. :D Oon näpsiny taas tänää pitkin päivää eri kuvia nii voisinki lisäillä niitä tänne.



Photobucket
Ainoat kuvat viikonlopulta on nää 2 :DD oli muuten herkkua toi leivos! Ja cokikset maistu kanssa :))


Photobucket
Mulla oli vanilja ja esalla cherry!


Photobucket
omgosh.. Just salilta tulleena, hikisenä ja ilman meikkiä :D Luonnollista ainakin!


Photobucket
.. hyi


Photobucket
Uudet kynnetki väsäsin. :) ei ehkä ihan ylimmät lempparit, mut menkööt !



Photobucket
Hello kitty kokoelma saanut uuden perheenjäsenen :)


Photobucket
Ja ellalta sain tuliaiseks Tallinnasta hello kittyä lisää <3 Obsessed!!



Photobucket
Sain nimipäivälahjaks porukoilta 30e lahjakortin yhteen kultakauppaan.. :) Pitäs keksii viel jotain kivaa mitä sieltä vois ostaa !



Photobucket
Karvaturriseni <3


Photobucket



Photobucket
Sit viel pari 'taidekuvaa' meiltä. :D Kuvatessani äiti kyseli 'mitä sä meidän taloa kuvaat, johonki sisustuslehteenkö noita kuvia otat?' juu sinneppä juuri ;)


Photobucket
Lamppujaaaaaa


Photobucket



Photobucket
Oon niin kiitollinen siitä et meillä on takka!! Mikään ei oo ihanempaa ku kylmänä syksyiltana laittaa tuli siihen ja katella telkkaria ihanan lämpimässä olkkarissa <33


Ja loppuun vielä ihania biisejä piristämään mun ja miksei muidenkin syksy-iltoja! :)


















Eipä muuta tällä kertaa. :) heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti