11/16/2011

Fisuilua

Moikkkaa =) Näin eilen piiitkästä aikaa kavereitani Sofiaa ja Emmiä! Ei olla nähty aikoihin, joten pyysin niitä molempia meille ;D Oli hauskaa vaan olla tekemättä mitää erikoista ja jutella kaikesta mahollisesta! Koska huomenna on se kuuluisa matikankoe, nii mulla ei oo aikaa kauheesti postailla, mut laitan tänne muutaman yhteiskuvan mitä otettiin meiltä. :)



Photobucket
Sofiaa <3 Oli pakko vähän pistää tähtee nassun etee, ettette järkyty kuoliaiks :)))


Photobucket
Tykkään tosta fisuputken aiheuttamasta efektistä ihan sikana ;D Sori muokkasin kuvan melko vaaleeks ni näytetään albiinoilta.. :D


Photobucket
Mitäs pidätte mun juurikasvusta? ;) On se vaan mukavaa, kun lila ei pysy päässe ku sen 2-3 vk ja huuhtoutuu taivaan tuuliin....


Photobucket
Uudet kynnet tein taaas =) Sitä varten tää kuva on otettu, ko halusin esitellä ne teille ;)



Photobucket
Piti taas käyttää tota tähtisensurointiii )= Anteeks, toi ei ollu mun paras naamapäivä..


Photobucket
Sit kuvasin vähän ite :D On muuten pirun vaikeeta pitää järjestelmäkameraa kädessä jossa on lisäsalama ja fisu kiinni! Painaa sen 10000 kg ja kuvat näyttää just tältä et ei oo ainakaan ite otettuja.


Photobucket
Mä tykkään tosta mitä valo&varjo tekee mun naamalle. :DD Näytän turvonneelta kumiankalta ah <3


Photobucket
On ihan okei näyttää 13-vuotiaalta teinilissulta, vaikka oikea ikä on 18-vuotta. Ja vasemmanpuoleinen kaunotar on vielä mua nuorempi ja näyttää paljon vanhemmalta ja paremmalta... not cool :D


Photobucket
Vissii illan eka 'onnistunut' kuva :D En saanu sofialta kaikkia kuvia, mut koska olen malttamaton, niin lisäsin nää mitkä kerkesin nappaa! Ei siellä varmaan olis kovin mullistavaa matskua ollut ees..



Mut nyt mä meen laskee viel parit laskut ja sit tutimaa ja jänskää huomista!
Heido♥



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti