11/21/2011

Picture Day

Heips! Nyt ku on ruotsin sanoja ja kielioppia päntätty melkein pari tuntia päähän, niin on hyvä aika tehdä postaus. :) Oon myös tehnyt tänään paljon muutakin kuten esimerkiks käyny pitkällä lenkillä miran & koirien kanssa, ja ollut sittarissa. ;D Ihme kun aina sillon keksii tekemistä ku on koeviikko... Mut onneks mulla on tällä viikolla vaan ruotsin koe ja sitä seuraavana maanantaina toinen matikankoe. :) Kävin myös kattomassa tänää koululla ylppäreiden viralliset tulokset, enkä oo kovin tyytyväinen. Jos keväällä sit panostais enemmän!

Tein tänään kans uuden kuvakollaasin tohon banneriin, mitäs tykkäätte? Kumpi on parempi, vanha vai uus? :) Ite tykkään ehkä enemmän tästä uudesta. Aluks ajattelin toisin mut kun tota on jo hetken tässä tuijottanu niin kyllä mä sen taidan nyt hyväksyy. Sain ton otsikonki kivemmin näkymään kuvanmuokkausohjelman avulla. :D

Mutta asiasta toiseen, meillä oli pari viikkoa sitte koulukuvaus, ja saatiin postissa viikonlopun aikana ne kuvat. Koska meillä on vihdoin ja viimein skanneri niin sain ne kuvat oikeen kunnolla ladattua koneelle! Muistan miten oon melkein joka vuonna onnistunu pilaamaan ne kuvat jotenki, mutta tänä vuonna aattelin että nyt teen toisin! Harjottelin hymyilemistä ja ilmeilyä peilin edessä hyvän tovin ennenku menin pärstäni kanssa kuvattavaks, ja voin kertoa et se kyl kannatti ! Voin ihan rehellisesti myöntää, että nää tän vuoden kuvat on varmaan parhaimmat musta onnistuneet ainaki lukiovuonna. Tottakai mikään ei voita niitä tarhan voihellantettas kuvia, missä mulla oli korviin asti ulottuva polkkatukka ja kahden tynnyrin kokoset pullaposket. :)

Voisin taas säästää teitä tältä turhalta (ok ei tää nyt ihan turhaa oo ku ei tarvii ainakaa lukea ruotsii) höpöttämiseltä ja voisin näyttää millaset niistä kuvista tuli!

Photobucket
Tittididiii! Elikkäs siinä yksityiskuvaa. :) Voisinhan mä tästä jo hyvän romaanin verran vikojakin alkaa luettelemaan, mut aattelin säästää kaikki lukijani turhalta naama-angstilta, joten sanotaanko nyt näin lyhyesti, että joo olen ihan tyytyväinen! Ja kerranki osasin hymyillä. Tulee mieleen kakkoslukiovuoden kuva, jossa näytän ihan sitruunan syöneeltä. Ja kaiken kruunas vielä epäsymmetrinen sivujakaus joka sai mun naaman näyttämään lössähtäneeltä kuutiolta. Onneks sentään osasin päättää vikan vuoden kunnialla ainaki kuvan suhteen, eikä tarvii hävetä joka ikisen vuoden kuvaa silmät päästään.


Photobucket
Koska osaan käyttää aivojani oikeaoppisesti, tajusin vasta ton ekan kuvan skannauksen jälkeen että vois näyttää järkevämmältä jos leikkais noi turhat reunat pois ton kuvan ympäriltä. En nyt tiedä muuttiko se tän kuvan feng shuita hirveen dramaattisesti, mut ainaki sain nassun näkymää lähempää! Ja huomasin tässä just että miten lähempää tätä kuvaa katsoo niin sitä enemmän voisin laukoa teille sitä naama-vuodatusta. Ehkä mun ei oliskaan kannattanu käyttää niitä aivoja. :D

Photobucket
Otettiin myös tytsyjen kanssa kaverikuva. :) Viehättäviä daameja nuo ystäväni, sanoisinko! Itsestäni en nyt menis takuuseen mut ainaki hymyä ei tästä kuvasta mun osalta puutu! Mut veikkaisin et viehättävä seura saa mut hymyilemään ;D


Photobucket
Loppuun vielä sneak peak siitä mitä aijon tehdä (toivottavasti) huomenna ;)! Jos aika riittää niin sit!


Mutta vielä pitäis jaksaa noita ruotsin sanoja tankata sen verran, että mun koeviikosta menis ees yks koe läpi! Matikankokeista en mee ollenkaa takuuseen et miten ne tulee menee ni olis mukavaa jos ees ruotsi menis läpi. Ainii ja pahoitteluni siitä et tää postaus on vähän lyhyehkö, mut oon tänää (not) keskittyny enimmäksee tohon ruotsiin nii aikaa ei oo kauheesti jääny muulle. :D Vitsi mä saan itteni kuullostaa niin ahkeralta tollasten sulkukommenttien avulla! No, ei kaikki voi olla hyviä koulussa, ja joitain ei vaan kiinnosta!

Heippa <3


2 kommenttia:

  1. :)Sen elokuvan The last song pystyy katsomaan ilmaseksi tuolta > http://nordic-tv.com/nordicvideo.php?vid=970c6bc76

    VastaaPoista