11/08/2011

Anskujen kuvaussessio!

Heijjj :) Huhhuh tää viikko ei oo alkanu mitenkää kunnialla. :D En jaksa yksityiskohtia ruveta kertomaan, mut sanotaanko niin et on mulla ollu parempiakin viikon alotuksia! Onneks huomenna vapaapäivä ja toivotaan, et se menis ees hyvin! Loppuviikolle parempaa onnea kiitos ja kumarrus.
Mutta, aiheesta toiseen olin tänään hypärillä hyvän kaverini Anskun (anniina myöskin nimeltään ;D) meillä ja päätettiin et otetaan vähän kuvia. :) Noh innostuttiin sit pihalla kuvailemaan ja tällästä lopputulosta tuli!



Photobucket
<3


Photobucket



Photobucket
Anskun hieno auto näkyy taustalla ;) !


Photobucket
Ansku is very important ! <3 Tutustuttiin riparilla ja ollaan oltu hyviä kavereita 3-4 vuotta. :) Huui pitkä aika ;D


Photobucket



Photobucket



Photobucket
En tiiä miks kuvasin kenkii! Crocseja siis ;D


Photobucket
Syksyn viimeinen ruusu !


Photobucket
Vähän päivän asua :) Naama piti sensuroida :< anteeks.. En ookkaan tota bleiseriä pahemmin päällä pitänyt. :D Suurin syy se, että sitä on tosi vaikee yhistellä minkään kanssa. Tänää turvauduin seepratoppiin ja farkkulegginseihin. Crocseissa en tietenkään koulussa ollut, vaan mulla oli mustat mokkaihanuudet, jotka on ollu täällä blogissaki aijemmin esillä. :)


Photobucket
Osaan nää poseeraukset tosi hyvin huomaatteko!! jalat sojottaa minne sattuu :D Noh, harjoitus tehköön mestarin!


Photobucket



Photobucket
nassukuviiiii :) !


Photobucket
pusipusi! Selkeesti haaveilen Esasta tässä kuvassa... Noh 3 yötä enää :):))


Photobucket



Photobucket
Oma lempparini :)


Photobucket
Oon taas niin edustava :D


Photobucket



Photobucket



Photobucket
:)


Mitäs tykkäilitte naamakuvista? ;D
Apuaaaa mulla on kauheesti kouluhommia loppuviikoks, oisko vapaaehtosia tulla tekee ne mun puolesta? Tarjoon kaffet heti sille kuka tulee :D Ja koeviikkoki lähestyy uhkaavasti... Yhh, pitää taas jotenki selvitä siitä yli! Onneks ei oo paljon kokeita mulla tässä jaksossa :)
Nyt on iltapalan aika! -> Heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti