4/29/2012

Itse kuvattu asu

Heippa taas :) Eli kuten lupailinkin päivällä, että saatte illalla paremman postauksen kun tollanen pelkkä teksti niin tässä sitä nyt tulisi! Viime päivinä on ollut aivan ihana ilma ulkona, joten tänään piti lähteä kävelylle nautiskelemaan tuosta keväisestä ilmasta. Aurinko paistoi ja lämmintä oli, mutta tuuli oli ainoa miinuspuoli. :D Meinasi loppumatkasta tulla kylmä, mutta onneks aurinko lämmitti. Asukuvat otin itse koska en jaksanut pyytää Esaa kuvaamaan, mutta eiköhän niistä saa suht hyvän kuvan mitä mulla oli päällä. Lähdettiin tosiaan illemmalla junalla Vantaalle ja ollaan täällä nyt. :) Huomenna suunnataan Helsinkiin vapun viettoon kavereiden kanssa, jee!


DSC_1721
Olin ilman meikkiä vielä näissä asukuvissa, joten siks naama näyttää tuolta. :D Onneks aurinkolasit suojas. ;)



DSC_1724
Haavakaula. :( Löysin karisman halosesta ton ihanan uuden keväthuivin. <3


DSC_1733  
Käsikoru on itse tehty. Mutta mä en kuitenkaan ole sitä tehnyt vaan äidin työkaveri. :D


DSC_1739  
Mun ihanat pinkit conssit jotka pääsee taas keväällä kovaan käyttöön. ;) Oon yrittänyt pitää ne mahdollisimman puhtaana, mutta saas nähä miten kauan ne pysyy tuollaisina!



DSC_1756
Farkkutakki: H&M
Pitsitoppi: Vila
Pinkit farkut: Ginatricot
Kengät: Converse
Kaulakoru: Vila
Huivi: Halonen



DSC_1753
Perjantaina löysin ylioppilasmekon, kun mentiin sitä äitin kanssa mulle metsästämään. :D Aika huono valikoima kaupoissa mekkojen suhteen, mutta onneks löyty kuitenkin mieleinen. :) En aijo sitä vielä blogin puolella näyttää, joten näätte sen sitten vasta ylioppilaspäivän jälkeen postauksissa! Samalla löysin ton uuden kaulakorun. Se on aika jännä, kun se on 2-osainen eli siitä saa 2 rannekorua myös. Monikäyttöisyys on in! :)



DSC_1781  
Myöhemmin päivällä jaksoin laittaa nassun kuntoon ja tässä olis lopputuloksesta kuvaa. Keväällä tykkään käyttää värikkäitä luomivärejä, kun ulkonakin on niin ihanan kirkasta ja valoisaa. :) Rimmelin glam eyes-paletista on tuo sininen sävy!



DSC_1769  
Mun eyeliner on lopussa, tarviin lisää pian!!



DSC_1808  



DSC_1789
Tolta mun hiukset näyttää suorina. :) Oli pakko ottaa kuva suorasta tukasta tälleen kunnolla, kun mulla on vaan kiharoista kuvia blogissa. Oon kyllä rakastunut tohon liukuvärjäykseen ja ainakin kesän ajan aijon jatkaa samalla meiningillä tukan kanssa. :)



DSC_1818
Muokkaan yleensä mun kuvat photobucketissa, mutta tänään huomasin että se on muuttunut ihan totaalisesti. :D Kesti hetken aikaa opetella käyttämään sitä, niin sen takia jotkut kuvat menikin ihan pilalle muokkauksien takia. :P Mutta tekemällähän sitä oppii..


DSC_1812



DSC_1832
Tuunasin Esan äidin antamasta avaimenperästä kaulakorun! Mun mielestä tästä tuli tosi kiva. :) Mulla on jo yks A-kaulakoru, mutta se on aika pieni, joten nyt olis isompaa blingiä sit. ;)



Jatkossa yritän olla pitämättä tollaisia viikon taukoja ja vielä kerran pahoitteluni siitä! Huomenna aijon ottaa kameran mukaan Helsinkiin, joten saatte kuvia sitten meidän vapunvietosta! :) Meillä oli Esan kanssa aluks suunnitelmassa, että mennään kahdestaan syömään eikä sen erikoisempaa, mutta mun kaks kaveria ilmoitti että ne on tulossa poikaystäviensä kanssa myös Helsinkiin, joten me aijotaan nähdä heitä siellä. :) Tosi kiva kyllä, että suunnitelmat muuttui positiivisempaan suuntaan ja pääsee juhlimaan vappua kunnon porukalla, jee! <3

Mutta nyt voisin mennä keksimään Esan kanssa jotain iltapalaa ja sitten köllöttelemään sängylle. :)
Heippa♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti