4/29/2012

Mä sain töitä!!

Heeippa kaikki ihanat! :) Tosiaan viime postauksesta on kulunut viikko, ja oon tosi pahoillani tästä pikku tauosta blogin puolella. Mulla vaan on ollut melko tapahtumarikas viikko takana, niin en oo oikeen ehtinyt koneella olla ollenkaan. Tämäkin postaus on nyt vaan pelkkää tylsää tekstiä, mutta saatte illemmalla paremman postauksen! Joten olkaa maltillisia. ;)

Olin siis jutellut mun kaverin kanssa, että mentäisiin samaan työpaikkaan kesällä, ja hän ilmoitti mulle että töitä olisi jo tällä viikolla tarjolla. Mähän innostuin näistä uutisista todella paljon, sillä rahalle on aina tarvetta. Keskiviikkona mentiin sitten yhdessä töihin ja oltiinkin siellä 8h. Sama juttu oli torstaina. Työnteko oli mukavaa vaikka siinä joutuukin koko päivän melkein seisomaan. :D Olin kyllä noiden päivien jälkeen ihan puhki, ei edes salille ollut intoa mennä vaikka yleensä käyn siellä joka päivä paitsi viikonloppuna.

Noh mä sitten päätin reippaana tyttönä kysellä niiltä siellä töissä, että milloin mua tarvittais sinne seuraavan kerran. Mun kaveri lähtee ulkomaille ens viikoksi, joten hän ei ainakaan pääse silloin töihin. Mulle sanottiin että keskiviikkona ja torstaina jos pääsen taas ensi viikolla ja mähän tietty suostuin. :) Pääsen varmaan joka viikko sinne kahdeks päiväks ennen kesää, jolloin oon siellä kesäkuun ajan töissä. Oon kyllä tosi iloinen, että sain tuon työn sillä meinasin jo heittää toiveeni kesätöistä hukkaan kun ei mistään muista paikoista kuulunut mitään.

Mutta nyt mulla on töitä ja toi onkin oikeen unelma paikka mun aikataulujen kannalta, koska tuota työtä tehdään vain viikolla ja viikonloput on vapaata. Ja mulle se on oikeastaan pakollistakin etten ole viikonloppuisin töissä, sillä nään silloin aina Esaa. Joo mä tiedän, että monissa paikoissa ei ole mahdollista valita omia työpäiviään, mutta otin tonkin asian huomioon silloin kun hain kesätöitä. Hain pääosin kahviloihin ja sellaisiin paikkoihin, jotka eivät juurikaan ole viikonloppuisin auki.. Enkä mä pystyisi olemaan Esasta erossa montaa viikkoa putkeen, kun meillä ei oikeen ole muita mahdollisuuksia nähdä kuin viikonloput. Esakin sai töitä kesäksi ja sillä on onneks myös viikonloput vapaana. :)

Yritän ehtiä oikeasti postailemaan aina vaan kun on mahdollista, mutta se ei aina oo niin helppoa. Mulla ei oo ollut kamerassakaan yhtään ainoaa uutta kuvaa, kun en oo ehtinyt mitään kuvailla. Ja 8h työpäivän jälkeen olen ollut yleensä niin poikki ettei ole ollut muuta intoa kuin maata sängyllä ja katsoa telkkaa. :D Mut mä teen parhaani, että ehdin tänne kirjoittelemaan mahdollisimman useasti! Tästä bloggaamisesta on tullut mulle rakas harrastus, enkä halua todellakaan ikinä lopettaa postailemista! :)

Tänään taas iloisena katsoin mun lukijamäärää, joita on jo 92! Voi että miten kiva nähdä miten monet lukevat mun blogia, kohta on jo 100 lukijaa täynnä. :) En olisi ihan heti uskonut että näin monta lukijaa tulen joskus saamaan. ;D Toivottavasti teitä tulee vielä monia monia lisää. <3

Tällä hetkellä ollaan Esan kanssa meillä ja illalla lähdetään yhdessä Vantaalle ja ollaan vappu siellä. :) Vappuna meillä ei kauheesti ole mitään erikoisia suunnitelmia, käydään varmaan syömässä ja sen sellaista! Postailen vielä tänään illalla kuvien kanssa ja yritän viikonloppunakin ehtiä jotain kirjoittelemaan.

Mutta palaillaan illalla uuden postauksen parissa, heippa. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti