4/10/2012

Uus tukka ja takki!






Elikkä kuten jo videokin kertoo, tänään olin parturissa ja nyt mulla on uudet hiukset! =) Tässä vielä kuvia uudesta päästä:

Photobucket
Oon näpsinyt näistä hiuksista kuvia pitkin päivää, kun on niin kivat. :) Aina kun oon tullu parturista, niin tekee vaan mieli kuvata ja ihailla uusia hiuksia! Varsinkin jos lopputulos on mieleinen.


Photobucket



Photobucket
Halusin vaaleampaa väriä, nyt kun kevät ja kesä tulee. :) Yleensä aina syksymmällä otan tummempaa väriä päähän ja keväällä sit vaaleampaa. Ehkä ens kampaajakerralla taas astetta vaaleampi tukka? Kukapa tietää.. Mutta blondiksi mä en rupea, se on varma! :) Ei vaan yksinkertaisesti ole mun juttu. Mutta vaaleampaa ruskeaa olisin valmis ottamaan.


Photobucket
Tuo väri ei oo luonnossa ihan noin voimakkaan oranssi, valo ja muokkaus hämää vähän. :) Toi liukuvärjääminen on kyllä tosi kiva tekniikka! Suosittelen kyl kokeilemaan. :) Oon jo hyvän aikaa ihastellut mun kampaajan hiuksia, kun sillä on samanlailla tehty omat hiukset, ja nyt on sit mullakin. Tuo värjäystyyli tekee hiuksista ns. paksumman näköset, eli jos ei ole maailman tuuheinta hiuspehkoa esimerkiksi niinku mulla, niin tää on loistava tekniikka vähän huijata totuutta. ;) Varsinkin kiharoiden kanssa nää näyttää upeilta! Täytyykin alkaa etsiä jotain kivaa kiharrinta itelle..


Photobucket
Pyysin iskääki kuvaamaan pari kuvaa mun hiuksista, just siks että tulis tällai ns. täydellinen selkä kameraan päin kuva. ;D Ite tällasen kuvaaminen ois lähes mahdotonta ellei omista jalustaa! Ite kyllä kamerajalustoja omistan kaksikin kappaletta, mutta olin laiskalla tuulella ja iskä oli sopivasti kotona niin sain sen sit näpsimään pari kuvaa. :)


Photobucket
Lenniki pääs poseeraamaan. ;)


Photobucket
Nää kuvat on otettu myöhemmin tänää ni siks meikki on erilainen. :D Oli semmosta omaa aikaa, niin aattelin sit vähän meikkailla ajan kuluks :) Pitkästä aikaa luomiväriäki!


Photobucket
Aika tuima! Ps. Mikä toi väriraja on mun otsassa? ;) Sitä hiusväriä löyty myös kaulasta, poskesta ja korvista. :D Onneks huomasin ne jo parturissa, niin sai naaman nopeasti puhtaaksi. Jos se väri olis ehtinyt kuivua, eikä olis huomannut sitä, mulla olis ruskeat läikät vieläki poskilla. :D


Photobucket



Photobucket
Mähän oon tosiaan leijona horoskoopiltani, niin nyt on ainakin kunnollinen leijonanharja mulla, hehee! ;D Kelpaa kyllä tollasella harjalla mennä ihmisten ilmoille taas. Juurikasvu oli niin järkyttävä, että mun hiukset oikeen rukoili päästä dipattavaks väripurkkiin.



Photobucket
Tässä olis pari kuvaa mun uudesta kevättakista! Se on aika simppeli, mutta en parempaakaan löytänyt/jaksanut etsiä. Muutenkin tää kevätsesonki on suomessa niin lyhyt, että takkeja ei enää kauaa edes tarvitse. Siksi panostan sit mieluummin talvitakkeihin ja kesävaatteisiin enemmän. :)


Photobucket
Hintaa takilla oli 40 euroa! Eli ei paha. :) Kattelin ekana Zaran 80-90 euron takkeja, mutta ne oli liian tyyriitä mun lompakolle. Enkä muutenkaan nää siinä kauheesti järkeä ostaa niin kallista takkia, jota ei edes käytä kauaa. Mieluummin ostan jotkut ihanat kesäkengät sitte. ;)


Photobucket
Tykkään kyllä tosta takista ei siinä mitään, mutta se on vaan aika perus. Ei mitään sellaista 'pakko saada' fiilistä iskenyt ostaessa. :D Yleensä vaatteiden ostossa ootan semmosta reaktiota, että suostun sen kassalle asti kiikuttamaan. Ehkäpä ei niin kauhea hinta vaikutti asiaan?


Photobucket
Loppuun vielä tämmönen söpöilykuva mun vauvoista <3


Kertokaa ihmeessä mielipiteitä mun hiuksista! :)

14 kommenttia:

  1. Ihanat noi hiukset ! Tykkään ja paljon :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, on ne kyllä munkin mielestä tosi onnistuneet. :)

      Poista
  2. Tosi kivat hiukset, muutenki kiva blogi ja oot tosi nätti !(:

    VastaaPoista
  3. Tosi upeet noi uudet hiukset! itekki miettiny joskus liukuvärjäystä mut ei oikee tää mu hiuksen pituus vielä anna periks siihe.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä tykkään kans näistä, onneks uskalsin kokeilla! :) Sit vaan hiuksia kasvattamaan! ;)

      Poista
  4. ihanat hiukset! pakko kysyä :D missä kävit kampaajalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :)! Kävin hiuskeskuksessa poppelintalon yläkerrassa!

      Poista
  5. Voi että, ihan tolkuttoman nätti tukka!! Just tolleen vielä ku kiharalla niin huhhuh, upeat ♥ :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos paljon! :) Jaksaisimpa vaan itekin kiharrella niitä jatkossa. ;D

      Poista
  6. oletpa kaunis ja tykkään tästä blogisi taustasta ja bannerista! :-)

    remixofthelife-suvi.blogspot.com

    VastaaPoista