4/17/2012

Kynsiä ja huonetta

Heippahei :) Hui kauhia ku kello on jo paljon :D 0:37 sanoo tietokone. No mutta olen aktiivinen bloggaaja, niin teen postauksen vaikka aamuneljältä prkl! No ehkä en ihan silloin. Inspiraatiota toi uudet lukijat, hei vaan teille ja tervetuloa. <3 Ja olin maanantaina ottanut vähän kuviakin, eli en mä tätä tekstiä ihan turhanpäiten kirjoita!

Viime päivinä on ollut taas enemmän ja vähemmän kiireitä. Maanantai meni mukavasti kotona siivoillen ja tehden lähinnä ei mitään :D Salilla kyl reippaasti jaksoin käydä ja Emmiä näin illalla! Tänään oon käynyt kaupassa, ostin mun kaverille synttärilahjan ja sitte salilla taas ja illalla menin sinne kyseiselle kaverille synttärikahville. Tulin vasta 10 maissa kotiin ja kerkesin just kattoo lempiohjelmani, eli Iholla. Se on kyllä aivan mahtava ohjelma, Maria on paras! :) Suosittelen seuraamaan, ja vanhemmat jaksot näkee tottakai mistäs muualtakaan kuin katsomosta. Mutta joo ei oikeen muuta oo tässä alkuviikosta tapahtunut. Ihan kivasti on lähteny viikko kyl käyntiin, jee!

Aattelin näyttää tälläsen nopean kynsituton, tai pikemminkin tavan miten mä hoidan ja lakkaan kynsiä. :D Maanantaina oli fiilistä tehä uus lakkaus ja kuvasin sen vaihe vaiheelta! Mennäämpäs sitten kuviin:


Photobucket
Elikkä lähtötilanne oli tämä. Mä VIHAAN yli kaiken sitä, kun kynsissä pysyy lakka sen 2 päivää (jee!) Kunnes alkaa mennä jommastakummasta päästä tollaseks rososeks tyhmäks. Sit tulee sellai pikkunen pakkomielle alkaa repiä niitä pois enemmän ja enemmän varsinki jos on tylsää. Oonko ainoo joka kärsii tälläsesta pakkomielteestä? :D Esakin monesti mulle sanoo, että älä kultarakas revi niitä lakkoja ku just eilen lakkasit kyntes. Niimpä.. helpommin sanottu ku tehty!



Photobucket
Noh, sitten vaan kynsilakanpoistoaine esiin ja tittidii sitten näytti tältä. Epätasaset, rososet kynnet. Ei kauheen kivalta näytä. :D Viilasin noi kärjet suht tasasiks viilalla, ni kasvaa sitte mukavan tasasesti yhtä pitkiksi! Olisin laittanut kynsiöljyä alle, mutta ku en omista semmosta tällä hetkellä. :D Mulla oli kynsiöljyä viel yhes vaihees mut oon lätränny sen loppuun. Noh ei auta kun iskeä uus lakka kynsiin!



Photobucket
Elikkäs laitoin Mavalan perus mustaa lakkaa. Ja yks kerros ei todellakaan peitä tarpeeks, kuten kuvasta näkyy. Kuultaa ikävästi läpi varsinki nimettömästä... Elikkä annoin lakan kuivua joku 5-10 minuuttia, ja laitoin toisen kerroksen päälle.



Photobucket
Mucho bättre! Kiiltää ihanasti ja oman kynnen väri on peitossa. :) Tän kerroksen annoinki kuivua sitte vähän kauemmin, ehkä noin vartin. Tylsäähän se oottaminen on että koska se lakka kuivuu mut suosittelen hyvää telkkuohjelmaa kaveriks ni ei kerkee kyllästyttää!



Photobucket
Graffitii! Pitkästä aikaa. :D Musta vähän tuntuu, että nää graffitikynnet oli semmosta hetken huumaa, eikä enää kauheessa suosiossa vai oonko väärässä? Mun kynsissä ei oo pitkään aikaan ollut graffitilakkausta niin aattelin vaihtelun vuoks tehdä. :) Ja mun kynnet on viel aika armottoman nysät sen suurempaan koristeluun, niin en oikeen jaksanu vaivautua tekemään sen ihmeellisempää lakkausta. Sit pitkiin kynsiin on kivempi panostaa enemmän. :)



Photobucket
Lopuks vielä suojalakkaa päälle, ettei ihan heti lähtis nuo lakat pois! Mavalan lakkaa sekin ja kuulemma lupaa pitää lakan kynsissä kiinni 2 kertaa kauemmin, noh en nyt sanois että näin on, mut kyl mä pienen eron oon huomannu. :D



Photobucket
Tossa vielä tuotteet ja jutut mitä käytin! Oon tykästyny Mavalan lakkoihin. Sopivan pieniä nuo pullot, koska mulla on aika paljon lakkoja, niin ärsyttää ku isot pullot kestää ihan sikakauan ja sit ne yleensä ehtii kuivua. :D Siks suosin enemmän ite pikkupulloja. Eikä oo kauheen hintaviakaan. :) Kynsiviilana ehdottomasti lasiviila! En ees voi käyttää niitä muovisia vai mitälie materiaalia on :D Mun mielestä ne enemmän pilaa kynnen, ku tekee siitä nätin. Mut täähän on vaan mun mielipide.



Photobucket
Päivällä mun huoneessa oli kiva luonnonvalo, niin aattelin ottaa pari kuvaa mun huoneesta. :) Esittelinki mun huoneen sillon remontin jälkeen videollakin, mutta siitä on jo aika kauan aikaa eikä uusimmat lukijat varmaan ees tiedä miltä mun huone näyttää, niin tässä olis nyt kuvia siitä! :) Tosiaan oon melko lailla ite valinnut nuo kaikki jutut mun huoneeseen, kun rempattiin sitä tossa viime vuonna. Tosi kiva siitä tuli ite ainaki oon tyytyväinen.



Photobucket
Ja kerranki huone on puhdas! 3/4 ajasta se on ku pommin jäljiltä, mut nyt oon onnistunu säilyttämään sen tosi siistinä. :) Ehkä mä olen aikuistumassa? Nyt onkin jo korkea aika kun ei oo enää montaa kuukautta kun tulee 19 vuotta täyteen. :) Iik kohta tulee 20-kympin kriisi. :DD 



Photobucket
Tiiättekö mikä on maailman parasta? No se, kun pääsee illalla heittäytymään sängylle, avaa telkkarin ja kattoo sängyltä lemppariohjelmat. <3 Mun iltarutiiniin kuuluu yleensä se, että jos oon illalla koneella niin mun on silti pakko kattoa telkkaa hetki ennenku meen nukkumaan. ;D Se on ihanan rentouttavaa ja mulle tulee yleensä uni paljon paremmin sillä tavalla. :) 



Photobucket



Mutta nyt mä painun nukkumaan, koska kello on jo yks! Huomenna meen mummolle siivoilemaan, ja illemmalla pidetään ehkä Miran kanssa leffailta. :)
Heippa ja öitä♥

4 kommenttia:

  1. Sulla on aivan IHANA huone! Ja muutenkin ihana tää ulkoasu. Sait uuden lukijan! <3

    http://ninalaitiala.blogspot.com/

    VastaaPoista