4/20/2012

Torstai kuvia

Heipsun! Munhan tosiaan piti vasta tänään tulla Vantaalle, mutta suunnitelmanmuutoksen ansiosta saavuin mussun luokse jo eilen illalla! :) Oli kyllä kiva tulla aikasemmin, saapahan viettää yhden yön lisää parhaassa seurassa. Tänään illalla tehdään sushia ja katotaan Voice of finland finaali! Saas nähdä kuka voittaa. :) Mun ja Esan suosikki oli Mikko Herranen, ja sen olis pitäny viedä voitto!

Torstaina heräsin aikasin, laittauduin rauhassa ja näpsin samalla kuvia blogiin. Oli ihana, kun sai rauhassa tehdä kaikki aamutoimet eikä ollut kiire. Juna lähti vasta 18.17 ja olin joskus 7 maissa Vantaalla. Onneks junamatka ei kestä ku n.45 minuuttia, koska mulla on aina junassa kauheen levoton olo. :D Energiaa riittää vaikka muille jakaa, tulkaa vaan ottamaan! Nytkin Esa nukkuu tossa sängyllä päikkäreitä ja mua ei väsytä ollenkaan. Se kyllä kävi koulussa tänään ni joutu heräämään aikasemmin. Mut yleensä mä oon meistä kahdesta se pirteämpi. ;D




Photobucket
Meikistä huomaa ekana sen, että aamulla oli aikaa enemmän kaikkeen! Yleensä meikkaan 5-10 minuutissa sillä tyylillä, että heitän nopeesti kaiken naaman ja menoks. :D Ja harvemmin mulla ees on luomiväriä, vaikka tykkään tosi paljon niitä käyttää. Ei vaan oo aikaa laitella semmosia! Mutta siis esittelinki sen helmiäisluomiväripaletin jo aikasemmin, eli tältä ne näyttää luomissa. Toisiks tummin sävy siitä paletista taitaa olla mulla. Näyttää kyllä tosi kivalta mun mielestä. :)



Photobucket
Sisänurkissa on rimmelin glam eyes-paletin valkosta sävyä. Olispa useamminki aikaa tehä luomivärimeikkejä, wääh! Jos vuorokausi vain kestäisi enemmän kun 24 tuntia.. Mulle kävis 48h vallan mainiosti!




Photobucket
Ihanasti kiiltää nenä. :D Toivottavasti se johtu vaan tosta salamasta!




Photobucket
Ja asu näytti tältä! Kaivoin vaatekaapin uumenista ton KappAhlin ponchon, kun en oo ees muistanut sen olemassaoloa. Joten tässä hyvä vinkki kaikille: jos teistä tuntuu, ettei oo mitään päällepantavaa ikinä niin siivotkaapa vaatekaappi! Hyllyjen alimmasta nurkasta voi löytyä ties mitä kivaa. :) Mulla ainakin on käynyt noin monesti.. Ainii ja miks oon kauheen pelästyneen näkönen tässä kuvassa? Keskityin varmaan kuvaamaan asua niin unohdin näyttää normaalilta. Tai sit toi on mun perus ilme. :D:D 




Photobucket
Ja asukuvia on maailman tyhmintä ottaa ite! Peilinkautta mä en ainakaan osaa kuvata yhtään ja se näkyy hyvin tosta ekasta kuvasta. :D Enkä ees tykkää ottaa peilinkautta kuvia. Jalustaa en jaksanut laiskuuttani kaivaa esiin, joten pitää ottaa tälläsia surkeita lähikuvia. :D Pahoitteluni! Jalassa on onlyn mustat farkkulegginsit.




Photobucket
Tykkään ton ponchon kuvioinnista. :) Tossa mahan kohalla on viel 2 reikää, mistä saa laitettua vyön. Ite en halunnu kuristaa itteäni millään vyöllä koska tiesin, että tuun istumaan junassa niin annoin ton vaan liehua vapaasti. :D




Photobucket
Nassukuviakin jaksoin ottaa kivan meikin kanssa! :) Ja mikäpä parempi paikka näiden kuvien ottamiseen, kun olohuone. Siellä on meidän talon paras valaistus kuvien kannalta ja muutenkin. :D




Photobucket
Yellow face! Hyvin näkyy sälekaihtimien varjo tossa naamassa. :D



Photobucket




Photobucket
Muuta erikoista mun torstaihin ei kuulunutkaan. Illalla katottiin salkkarit ja iholla ja käytiin ajoissa nukkumaan, että Esa jakso herätä kouluun. :) Huomenna saa onneks nukkua pitkään. ;) Mulla on kauhuelokuva fiilis, eli siis haluun kattoo jonku tositosi pelottavan elokuvan! Ne on mun mieleen, en tiedä miksi.. :D 

Postailen teille vielä viikonlopun aikana tai viimeistään ens viikon alussa!
Puspus♥

2 kommenttia:

  1. Onpas kaunis luomiväri ja korostaa silmien väriä! Aivan hulluna olen itse ruskean eri sävyihin ja violettiin luomiväreissä<3 onpas ihanan näköinen blogi, itse kirjoittelen kans lifestyle/muotiblogia, olisko seurattu toisiamme? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :)<3 Mulla kanssa eniten käytössä ruskeat ja lilat luomivärit. Voidaanhan me vaikka seuraillakin toisiamme! (=

      Poista