4/15/2012

Synttäriviikonloppu

Heippa kaikki! :-) Tänään on taas sunnuntai, plööh. Eli Esa lähti kotiin ja mä jäin tänne yksin.. Joka sunnuntai saman kaavan mukaan, mut silti ei tunnu ikinä kivalta saattaa sitä sinne junaan. Perjantaita jo tässä odottelen! Mun piti ladata video tänne blogiin perjantaina, mut en sitten ehtiny/huvittanu, kun kaikki huomio keskitty Esaan. Enkä mä viitti sitä enää laittaa. Nooh, jos sitten ens viikolla kuvailisin uuden videon.

Tänä viikonloppuna mun rakas täytti vuosia! Olin sille ostanut lahjan ja kortinkin tein omin pikku kätösin, mut tietenki mestarina unohdin kuvata ne.. Jättekiva. :D No ei sitten tuu kuvia blogin puolelle niistä! Mutta enivei, ostin sille hopeisen kaulakorun ja se kortti, no vaikea selittää tälleen sanallisessa muodossa. :) Olin myös leiponut kakun, jota muuten ahersin monta tuntia hiki hatussa. xD Esan synttärit oli lauantaina, mutta juotiin kakkukahvit jo perjantaina, koska tein sen kakun edellisenä iltana, enkä halunnut että se ehtii eltaantua jääkaapissa. Mutta hyvä kakku oli ja Esa oli varsin yllättynyt mun yllätyksisä, hehe. <3

Lauantaina oli myös mun mummon 90-vuotisjuhlat, joita juhlittiin koko suvun voimin. :D Esa tuli tietenki sinne mukaan, ja näki suuren osan mun sukua ensimmäistä kertaa. :) Oli kyllä kivat juhlat, ja kilistettiin skumppalaseja oikeen erikseen myös Esan kunniaks, koska mummolla ja Esalla on samana päivänä syntymäpäivät, mikä sattuma?! Tehtiin myös sopimus mummon kanssa että käyn siellä joka viikko siivoamassa. :) Tosi kiva kyllä auttaa mummoa!


Photobucket
Tässä mun leipoma kakku! Onnistuin megaleipurina pilaamaan ekan kakkupohjan ihan täydellisesti, kun laitoin puolet liikaa suklaata, en tiiä miten ees mahdollista tollanen virhe tehdä. :D No joo iskä sit avusti ja teki uuden kakkupohjan, eri ohjeella tosin kun mistä tein muut jutut tosta kakusta. Mutta hyväähän se oli, pakko myöntää! Ja ohje löytyy täältä: http://pienivispilakauppa.blogspot.com/2011/05/suklaa-vadelmakakku-aidille.html


Photobucket
Naminam! Kynttilät hommasin tiimarista. :-) Olis ehkä ollut aika työlästä 22 kynttilää laittaa kakkuun, ni aattelin että kaks kakkosta ajaa asiansa ihan hyvin!


Photobucket
Lauantai-iltana mummon juhlien jälkeen mentiin saunaan. :) Mä rakastan saunomista yli kaiken, ja yleensä vähintään kerran viikossa pitää käydä löylyttelemässä! Varsinki kylminä talvi-iltoina saunaan meneminen oli parhautta.


Photobucket
Sitte tähän väliin ostoksia! Kuten jo aikasemmassa postauksessa kerroinki, niin oon aivan käsi tekemään kiharoita suoristusraudalla, ja heikkohermosena mulla ei ees riitä siihen kärsivällisyys. Perjantaina marssitin mun äitin kauppaan ja käytiin ostamassa mulle piippari! Ja ei ollut onneks kovin kalliskaan, vissiin vaan kakskymppiä maksoi. Lauantaina mummon juhlia varten sain vietyä tältä laitteelta neitsyyden ja kyllä siinäki hommassa parit ärräpäät lenteli, ku omia pitkiä hiuksia on niin kauhian vaikee kihartaa. :D Noo kyllä mä ihan tyydyttävät kikkurat sain aikaan, ja harjoitus tekee mestarin! :)


Photobucket
En kyllä ihan kuumimmalla mahdollisella levelillä tolla enää kiharra, koska kun kikkura oli valmis ja joutu ihon kans heti kosketuksiin ni oli ihan tulikuuma, hyvä ettei palovammaa tullu käteen. :O Mietin vaan, että mitä mun hiusparat joutuu siinä kuumuudessa kärsimään. Onneks oli kevin murphyn lämpösuoja alla, ettei ihan kuivaan tukkaan lähteny tolla vääntelemään. Enkä muutenkaan joka päivä todellakaan aijo tota käyttää. Silloin tällöin vaan. 


Photobucket
Sitte ku oltiin jo kassalle päin kävelemässä niin mun heräteostos-himo tuli jostain kiven takaa esiin, ja nappasin mukaan tollasen helmiäisluomiväri setin! Tosi kivoja sävyjä ja mulla onki lilansävyset luomivärit loppunu ja hävinny, eli ihan kiva saada tuommonen lisä meikkilaukkuun. :) Ja tuotakin ehtisin jo testailemaan, niin siks siveltimet jo sutussa.


Photobucket
Tossa olis vielä kuvaa siitä kirpparilöydöstä mistä myös puhuin. :) Sais olla pari senttiä pidempi toi paita, niin olis täydellinen! Mutta menee se noinki ja ihastuin väriin ja halpaan hintaan (4e) ni oli ostettava. Mulla ei juurikaan ton värisiä vaatteita oo, niin kivaa vaihtelua!


Photobucket
Mulla on nyt käytössä tämmönen Clarinsin ihonpuhdistuspaketti, jossa puhdistusmaito, kuorintavoide ja kasvovesi. En muista oonko tätä jo aijemmin blogissa hehkuttanut, mutta nyt ainakin! Noi on siis ns. testipulloja, eli melko pikkusia. Mutta oon ihastunut noihin tuotteisiin niin paljon, että pakko ostaa normaalikokoisina kun nuo loppuu. :D Toivottavasti ei olis kovin hintavia.. Mutta suosittelen lämpimästi kokeilemaan edes yhtä noista! Kuorintavoidetta ainakin ite suosittelisin noista eniten. :) Pienentää ihanasti mustapäiden määrää ja jättää ihon tosi raikkaaks ja mattaseks!

Mutta eipä tässä nyt muuta erikoista ole tarinoitavana! Viikonloppuna ei ollut kamera kovin aktiivisessa käytössä, kuten melkein aina. :D Ei vaan jaksa kuvailla, kun on Esan kanssa. :)<3 Ens viikolla sit taas kuvarikkaampia postauksia tiedossa.
Heippa♥

5 kommenttia:

  1. Sulla on niin ihanan pirtee tyyli kirjottaa et tulee aina itsekin hyvälle tuulelle näistä :D♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja minä tulin hyvälle tuulelle tästä kivasta kommentista. :) <3

      Poista
  2. kuullostaa ihan sika kivalta!!!

    http://helloworld-elina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. ihana blogi, sellane kauhee aito ja hyväntuulinen x) ja mistä toi luomiväri:)? aivan ihanan värinen !

    VastaaPoista