4/22/2012

Weekend

Viikonloppu oli ja meni taas kerran! Mutta mun ei vielä tänään tarvinnut lähteä mussun luota pois. :) Huomenna tai tiistaina vasta lähden kotiin täältä, eli ei vielä kiire mihinkään. ;) Viikonloppu meni nopiasti köllötellen, ei mitään erikoista ole tullut tehtyä. Ens viikolla mä meen töihin ke ja to! Saatan saada samasta paikasta kesätyön, mutta ei siitä sen enempää. :) Tänään oli niin nätti ilma ulkona, että käytiin vähän käppäilemässä ympäriinsä. Kohta tuolla ei tarvii enään takkia!


Mutta tässä olis vähän kuvia viikonlopulta:

Photobucket
Perjantain ruokatarpeet näytti tällaiselta! Monet varmaan arvaakin mitä noista valmistui. ;)



Photobucket
JEE sushiaaa <3 Oon koko viikon unelmoinut siitä, ja vihdoinkin sai tehdä ite. :) Mun mielestä on tosi kiva aina kokkailla Esan kanssa, ja yleensä melkein joka viikonloppu jotain tehdäänkin. Tällä kertaa se oli sit sushia kun mun teki niin kovasti sitä mieli. Ja hyviä oli. ;) Noita tuli aika reilusti, kun tehtiin 5 rullaa mut ainakin sai vielä aamupalaks herkutella. 



Photobucket
Mä en tykkää raa'asta kalasta juuri ollenkaan, mutta meillä oli käytössä kylmäsavulohta ja se sopi tosi hyvin sushiin. Katkarapu on mun mielestä ehkä kyllä paras. :) Älkääkä ostako pakastekatkarapuja, vaan tollasia purkissa olevia jokirapuja! Ne on paljon parempia. 



Photobucket
I<3Food!



Photobucket
Esan äiti oli ollut laivalla, joten sain siltä tälläsia tuliaisia. :) En osannut yhtään odottaa, että se mulle mitään toisi eikä olisi edes tarvinnut. Mutta kivoja juttuja nuo on :) Toi barbaba-juttu on magneetti. ;D



Photobucket
Ja sit sain vielä skumppaa! :) Ihanassa pullossa. <3 Oli kyllä hyvää vaikka en kauheasti juo shampanjaa tai kuohuviiniä. :)



Photobucket
Esan porukat oli viikonloppuna kirppikseltä, ja me saatiin Esan kanssa tollaset ihanat korut. :) 



Photobucket
Sushin jälkeen päästiinki herkuttelemaan macarons-leivoksilla. :) Noi on aivan taivaallisen makusia. <3 Harmi vaan, että niitä myydään aika harvoissa kaupoissa.. Eikä ite jaksa/osaa tehdä niitä. :D Ehkä vielä joskus uskallan iteki kokeilla...



Photobucket
Lauantaina suunnattiin ostarille hakemaan karkkia, sillä katottiin leffa illemmalla. Joo tiedän, ettei oo kauheen mahtava valikoima noita karkkeja, mutta kun mun teki mieli vaan noita sydänkarkkeja niin otinki enimmäkseen niitä. :) Esa ei ees halunnut karkkeja niin ei sitten ostettu sieltä muuta kun noita. :)



Photobucket
Yritin vähän taidekuvailla. ;D En oikeesti tiedä mitään parempaa kun nuo karkit! Varsinki ku niitä imeskelee hetken ni ne sulaa ihanasti suuhun nam! 



Katsottiin Insidious-kauhuleffa. Alku oli aika tylsä, ja mietin että onko tää nyt muka jotenki pelottava leffa kun sitä on melkein jokapaikassa sanottu todella pelottavaksi. Loppua kohden mun mieli kyllä muuttu ja muutamassa kohdassa säikähdinkin ja tyyny löyty silmien edestä. :D Kannattaa kyllä katsoa, varsinkin jos tykkää kauhuleffoista! Tuo on tosiaan aika pelottava. Vaikka ei se kyllä vetänyt vertojaan paranormal activity 3:sen lopulle, hrrr..



Photobucket
Napsin pari kuvaa itestänikin ennenku lähdettiin käymään kaupassa. :) Mulla on vähän vaaleampaa lilaa/pinkkiä luomissa, kuin sillon torstaina oli. Ja muuten, toi t-paita on maailman ihanin päällä! <3 Semmonen iso löllykkä mitä voi pitää kotona. :) Se on vissiin kokoa L niin ei oikeen sovi julkiseen käyttöön, se nimittäin roikkuu melkein mun polvissa asti. :D



Photobucket
Haluaisin löytää jostain samantyylisen paidan, mitä vois pitää ulkonakin! GinaTricotin nettisivuilta ainakin semmoset ihanat samantyyliset paidat on loppunu. :( Jos joku tietää mistä tuollasia saa, niin ilmoittakoon ihmeessä!



Photobucket
Molemmilla aika väsynyt ilme. :D Sen siitä saa, kun katsoo kauhuleffoja niin ei nukuta, iik!



Sellainen viikonloppu oli meillä, mites teillä? :) Nyt meen takas ton yhden höpsön änäripelaajan viereen! ;) 
Heippa♥

4 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! Liityin c:

    http://sitruunapippurinjoulumaa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. viikko menny viime postauksest..nyt vähän ripeempää otetta kirjotteluu!!! Jos oot tunnollinen bloggaaja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiedän, että viime postauksesta on aikaa.. Mulla on ollut kyl tosi kiireinen viikko takana mutta yritän tänään tehdä postauksen! =)

      Poista