4/11/2012

Miran kanssa kruisailemassa

Tänään oon ollut melkein koko päivän mun parhaan kaverin, Miran kanssa. :) Se tuli puol 1 maissa hakemaan mua autolla, ja vietettiin päivä kiertelemällä ympäriinsä kaupunkia ja paikkoja autolla. :D Oli kyllä kiva päivä! Sitten illalla menin taas salille zumbaan, ja kotona tein vielä vatsoja. Hyvä vaan, että riittää menoa tälleen viikollakin melkein joka päivälle, eipähän ainakaan tule tylsää! Huomennakin mulla on pari juttua, mitä pitää tehdä.



Photobucket
Ensiks käytiin koululla kattomassa ylioppilaskokeiden tulokset, että millä arvosanoilla ne lähti YTL:ään. Oon ihan tyytyväinen mun tuloksiin, mut en halua niitä vielä blogin puolella hehkuttaa, ennenkun mulla on ne varsinaiset numerot tiedossa! Sen jälkeen mentiin kahvilaan kaakaolle. :)


Photobucket
Njamnjam. ;) Kermavaahto piti juoda nopeasti päältä pois, ettei se sula kaakaon joukkoon!



Photobucket
Käytiin myös nappaamassa parit yhteiskuvat! ;)



Photobucket
Best girl <3


Photobucket
Sitten asukuvia! Uusi takki heti päällä. :) Vähän meinas kylmä tulla, kun ulkona tuuli aika kovaa.. Onneks oltiin autolla liikenteessä niin ei tarvinnut kauaa ulkona palella. :D


Photobucket
Huivi: En muista :D
Takki: KappAhl
Housut: Seppälä
Laukku: GinaTricot
Kengät: Kirppis/Nelly


Photobucket



Photobucket
Kuten hiuksista huomaa, ulkona tosiaan tuuli paljon! :D Sais noi lumet sulaa jo nopeasti pois ja lämpimämmät ilmat olis kanssa suotavaa. ;)


Photobucket
Autossa lämpimässä! Hiukset sekasin, mutta ei se mitään. :) Matka jatkui hyvillä mielin!


Photobucket
Ilonen kuski siinä ajelee! :) Keskittyneenä tottakai. 


Photobucket
Mä keskityin sit enemmän ton kameran kanssa leikkimiseen ;D hehee!


Photobucket
Käytiin vielä kirpparilla ja mäkissä Miran kanssa ja tultiin sit meille ja muokkasin pari kuvaa Miralle. :) Kun Mira lähti niin otin viel pari asukuvaa muodikkaasti peilin kautta. :D


Photobucket
Uus ihanuuspaita pääs myös vihdoin päälle! :) Voi että mä kyllä tykkään tosta kokoajan enemmän <3 Olis ihana löytää, esimerkiks mustana tämmönen myös! Värillisenä en ehkä lähtis ostamaan. :)


Photobucket
Ja tuo paitahan on tosiaan Seppälästä. 
Löysin muuten kirpparilta uuden paidan, mutta siitä lisää seuraavassa postauksessa. Ihan vaan sen takia, koska en ehtinyt/jaksanut enää tänään ruveta kuvaamaan sitä. :DD

Huomasin tänään, että 80 lukijaa on mennyt rikki blogissani! :) Kiitos kovasti kaikille lukijoille ja lämpimästi tervetuloa kaikki uudetkin lukijat. :) Sitten kun on 100 lukijaa täynnä, niin järjestän varmaan arvonnan.. :) Mutta ootte parhaita! <3
Heippa. :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti