10/31/2012

Toiveita?

Moikka! En tiedä kuinka monet teistä on huomannut, mutta olen laittanut melko usean postauksen loppuun pyyntöä, että te lukijat ehdottaisitte mitä haluatte mun postaavan. Vastauksia ei hirveesti oo mulle sadellut, joten herättäiskö tää teissä suuremman huomion? :D Eli nyt niitä ideoita kehiin, saatte ehdottaa mitä vaan, vain taivas on rajana! :) Mä kattelen loppuviikosta ja viikonlopun aikana, jos tänne on tullut hyvä ehdotuksia ja alan niitä mahdollisesti ens viikolla toteuttelemaan.


Image0013515582332743azhu5_large


Oon myös ajatellut pitää kysymyspostauksen, mitä mieltä ootte tästä? Pidin sen tosiaan kerran aijemminkin, mutta kysymyksiä ei tullut mun mielestä tarpeeksi ja osa niistä toisti aikalailla itseään, joten en sitten vastannut niihin. Mutta jos oikeen aktiivisiksi kyselijöiksi rupeaisitte niin kyllä mä sitten tietenkin vastailen teille ilomielin! :))


1585020-7-1348836557323_large

Nyt vaan sit kaikki ehdottelemaan postausideoita mulle! 
Kiitos <3

7 kommenttia:

  1. lempivaatteesi esittelet :)

    http://livelovelaugh-ronja.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. tee susta ja esasta postaus, vaikka et miten tapasitte ja näi!
    jos sun meikkaustyyli on jotenki muuttunu nii sellanen meikkivideo
    päivä Anniinan kanssa video
    hmm vaikkapa sun lemppari hiustuotteet?

    tuossa nyt jotai <:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiustuotteet näkyy jo tossa aijemmassa postauksessa. :)

      Poista
  3. video missä näytät miten laitat tekoripses ? : >

    VastaaPoista
  4. Esittele sun lempivaatteet :)

    VastaaPoista
  5. uudelleen se laukun sisältö - postaus ! C: lisää videoita ainakin, ne on ihan parhaita :3 ja sit vaikka jotain mis esittelet sun huoneen jos sul ei viel oo sitä ? D:

    VastaaPoista
  6. oot tosi treenatun näköinen kuvissa ja videoissakin niin haluaisin, että tekisit postauksen siitä miten liikut ja onko jotain tiettyjä liikkeitä miten treenaat esimerkiksi jalkojasi? haluisin postauksen videona, koska niitä on tosi paljon mukavampi katsella(=! ps. blogis on ihan huippu <3

    VastaaPoista