10/10/2012

I hate rain

Heippa kaikki! =) Tänään tosiaan PITI mennä aamulla juoksemaan, mutta sateen takia en suostunut astumaan jalallani ulos. Kävin myös kaupungilla kiertelemässä parissa kaupassa, tarkoituksena oli löytää joku kiva takki niinkun eilen jo kerroin videolla. Noh, kuten arvata saattaa takkia ei löytynyt, mutta seppälässä kävin moikkaamassa mun serkkua ja sovittelin pari kivaa talvitakkia läpi. Täytyy helsingistä jatkaa etsintöjä, koska takeissa ei oikeen ollut kokoja jäljellä.. Mutta serkkuni kanssa juteltiin hetki, oli kiva nähdä häntä pitkästä aikaa. :) Huomenna lähden jo vantaalle, koska loppuviikosta ei ole töitä. 4 yötä olis tarkotus siellä viettää, jee <3 Ja viikonloppuna mennään käymään stockan hulluilla päivillä! :) Jos joku mun blogia on vuoden seurannu ni tietää et oltiin siellä viimevuonnakin. ;)



DSC_2589aaaaaaa
Tällästä mun naamassa tapahtu tänään. Leikkasin tekoripsistä pienet osat tonne silmän ulkonurkkiin. =) Muuten aika perusmeikki.



DSC_2597aaaaaaaaaaaa




DSC_2598aaaaaaaaa




DSC_2613-1
Ja tällästä löyty tänään päältä! Olis kyl pitänyt laittaa takki päälle kun ulkona sato.. Mut mä oonki mä enkä aina ajattele fiksusti. :D



DSC_2612-1
Neulepaita/Vero Moda
Farkkulegginsit/Zara
Pipo/Kappahl muistaakseni...
Kengät/Skopunkten



DSC_2614-3
Jos ihmettelette tota karvamöykkyä vasemmassa alakulmassa ni se on lenni. :DD



DSC_2619
Seppälästä ostin jo pitkään kattelemani wet n wildin cover all peitevoidepaletin. Oon useassa blogissa näitä nähnyt ja oon miettinyt et haluan itellenikin tuollaisen ja nyt sitten ostin! Hintaa oli joku 5-6 euroa muistaakseni.. Huomenna testaillaan sit, että mitenkä tuo toimii mun nassussa. :)



DSC_2626-1
Tossa vielä noita sävyjä iholla! En tajuu oikeen kun toi higlighter on tollanen hopea ja kimalteleva. :D No, voihan se naamassa näyttää erilaiselta.. Tuun kyllä eniten käyttämään varmaan noita beigen sävyjä, kun ei mun naamassa kauheesti oo punasia kohtia mitä pitäs tolla vihertävällä peittää. Ja pelkään että mun naama jää vihertäväks jos sillä rupeen sutimaan, mut kokeillaan kokeillaan.. :)



DSC_2617
Ja tässä taas todiste siitä, miten kuvauksellinen meidän hauveli on. :DD Ei niinku taida ollenkaan kiinnostaa toi kamera ja muutenkin vähän väsynyt ilme. Taisin herättää sen päiväunilta...

Mutta nyt jatkan bb:n kattomista! Moimoi<3

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista