10/16/2012

Hiusremontti valmis

Tänään tosiaan olin parturissa pitkästä aikaa. :) Viimeks taisin kesällä joskus käydä, niin nyt olikin jo korkea aika muutokselle! Ja tyytyväinenhän mä olen tähän uuteen päähän niinkuin aina kun käyn luottokampaajallani. Olen nyt jonkun 4-5 kertaa siellä käynyt, eikä paremmasta ole enää tietoa!

Heti piti kuvat teille näpsiä uudesta ihanasta päästäni ;)

DSC_2589aaaaabaa
Tyvi on nyt aikaisempaa tummempi, mutta vaaleutta löytyy ehkä vähän reilummin latvoista kun viimeksi. Paljon raikkaampi ja eläväisempi on tämä lookki nyt! :)



DSC_2592bababa
Ja kiharruksenkin sain vielä kaikenkukkuraksi! Olis kyllä unelma jos joku joka aamu kihartaisi mun hiukset tolleen, kun ite oon niin laiska hiustenlaittaja.. :D Enkä ikinä osais ite tehdä noin ihania kiharoita!



DSC_2600abbaaa




DSC_2604abbbbbbba
Mitä te tykkäätte mun uusista hiuksista?! =)



DSC_2605-1
Ja tässä olisi mun tän päivän asua. Tiedän, kuvat on mitä kamalempia, mutta sovitaan että tässä tilanteessa määrä korvaa laadun... :D



DSC_2608-2




DSC_2609-3 DSC_2617-2
Neuletakki: Stockmann/Mango
Toppi: Ginatricot
Farkut: Ginatricot
Kaulakoru: Ginatricot
Rannekoru: Kärkkäinen



DSC_2619-2

Huomenna vika vapaa ennen parin päivän työrupeamaa.. Aikaiset herätykset odottaa siis.. yhyy :((
Moikka <3

12 kommenttia:

  1. mikä toi kamera on :)?

    VastaaPoista
  2. ihaniaa kuvia ja ihanat hiukset <3 :)

    VastaaPoista
  3. oi miten ihanat hiukset :3 ja oot sä kyllä oikee kaunokainen <3

    VastaaPoista
  4. Näytät upealta ja noi kiharat sopii loistavasti! Eli et siis leikkauttanut yhtään tukkaa vaan ainoastaan väriä lisää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon =) Kyllä multa vähän huonokuntosia latvoja nipsittiin ja kerrostettiin sellai aika kevyelti tuolta takaa, mut ei mitään muuta tehty värjäyksen lisäksi. :)

      Poista
  5. missä käyt parturissa?

    VastaaPoista
  6. Aivan ihanat noi sun hiukset. Ekaa kertaa eksyin lukemaan sun blogia ja jo ekassa kuvassa kiinnitin huomion sun hiuksiin. Upeet!

    VastaaPoista