10/28/2012

Stockailua

Moikka! Argh ensiks valitusta uudistuneesta photobucketista, jolla muokkaan kaikki kuvani blogiin. Se sivusto on uudistunut ja voin kertoa, että en tykkää siitä yhtään! Tää uus versio on niin paljon monimutkaisempi kun viimeks ja multa onkin vierähtänyt jokunen tunti jo että oon saanut kuvat ladattua ja muokattua vaikka ennen samaan hommaan meni puolesta tunnista tuntiin! Voihan tää olla toki jotain alkukankeuttakin kun en oo tottunut uuteen sivuun, mutta oli se vanhempi versio kyllä paljon mutkattomampi.. Tiedättekö mitään muita helppoja samankaltaisia ohjelmia millä voisi kuvia laittaa blogiin? Meinaan vaan jos mulla jatkossakin menee se 2h että saan postauksen tehtyä niin menee kyllä maku koko hommasta.. Ei mulla oo semmosta aikaa läheskään joka päivä ja tieto siitä että siihen menee sellanen aika ja vaiva ei tosiaan motivoi mua! Mutta ehdotuksia kehiin jos löytyisi joku simppelimpi vaihtoehto jota voisin alkaa käyttää jatkossa. :)) 

 Blogin puolella on ollut vähän hiljaista, mutta pääsyynä siihen on se, että oon lukenut pääsykokeisiin jotka mulla on keskiviikkona Leppävaarassa. Valmistautunut oon omasta mielestäni ainakin ihan kohtalaisen hyvin, mutta katsotaan katsotaan.. En vielä todellakaan uskalla innostua mistään tai herättää toiveita, mutta olisi ihan unelma päästä opiskelemaan! Pitäkäähän mulle peukkuja sitten keskiviikkona. :) Hain opiskelemaan liiketaloutta, enkä todellakaan tiedä onko se se juttu mitä haluan opiskella, mutta aina voi mennä ja kokeilla ja jos homma ei vaan toimi niin voi vaihtaa opiskelupaikkaa. :) Ja antakaa anteeks kun en oo postaillut!



  DSC_2602-2
Viime viikolta asukuvia. :) Taisi olla torstain asu ? Ja vammaset peilikuvat tiedetään joo, muttaku en saanut ketään kuvaamaan mua. :D 



DSC_2614-3  
Toi henkkamaukan neule on niiiin ihana ja lämpönen päällä. <3 BTW sanooks kukaan enää henkkamaukka vai sanooko kaikki h&m tai hooämmä?? :D Mä käytän henkkamaukkaa aika usein!



DSC_2615-4




DSC_2633-2
Aika simppeli asu sinänsä, mutta korut tuo pientä piristystä. :) Ja olihan mulla tossa sitten kaverina takin kanssa kaulahuivia ja buutseja ja sen sellaista!
Neule: H&M
Farkut: Ginatricot
Kaulakoru: Cubus
Käsikoru: Ginatricot



DSC_2586-5  
Ja mun ensikosketus BB-voiteeseen tuli tälläsessä näytepakkauksessa Demin välistä. Ja kyllä mä luen vielä demiä, mutta mun mielestä se on aivan mahtava lehti. :) Elikkä siis tuosta bb taikavoiteesta voisin kertoa sen verran, että ensinnäkin mä oon vähän hidas lämpeemään näille uusille ihmetuotteille jotka kaikki haluaa, joten en oo vielä ite uskaltanut lähtee ostamaan. Mutta paljon olen hyvää kuullut ja olinkin ihan innoissani kun pääsin kokeilemaan Garnierin versiota tästä BB voiteesta. Ja tässä kun oon pari kertaa sitä nassuuni lätrännyt niin eka kommentti on se että tuo sävy on aaaaaivan liian vaalea mun kuontaloon. Ellen sekoita joukkoon omaa meikkivoidettani niin näytän ihan joltain gootilta.. Mutta koostumukseltaan toi on kun meikkivoidetta, ehkä vähän kevyempää ja haisee ihan desinfiointiaineelle!! :D Onko kukaan muu huomannut tätä? Mut joo, ei mun mielestä mikään kovin ihmeellinen tämä BB voide ole, vaikka onhan se ihan superkevyen tuntunen kun iholla levittää ja peittääkin yllättävän hyvin. Voisin mä tuota harkita ostavani, ainakin oikean sävyisenä. :D



Viikonlopusta sen verran, että olin Vantaalla mussun luona ja käytiin lauantaina pyörimässä Jumbossa ja eksyttiin mm. Stockalle, jossa innostuin kuvaamaan iittalan tuotteita. Voisin oikeesti ostaa nuo kaikki jos vaan olisin rikas... :D Tai en nyt ehkä ihan kaikkia, mutta kaikki noi lempiväreissä tietenkin! ;)

IMG_1480




IMG_1481




IMG_1483
Tässäpä hyviä joululahjaideoita! Siis mitä muut voi ostaa mulle tietenki :D:D:D haha kuullostampa itsekkäältä!



IMG_1482  
Ihailin myös Oiva Toikan suunnittelemia lintuja. :) Nää on vaan ehkä vähän liian kalliita mun kukkarolle.. :D



IMG_1484
How cute! Esa sano ettei se ees uskalla kävellä noiden hyllyjen vieressä, ettei vaan kalliit taideteokset putoa lattialle. ;D



IMG_1487
Stockalta ei vaan voi lähteä ilman että ostaa sushia! :D On se vaan niin hyvääää <3 Ja kun ei tarvii ite vaivautua tekemään.. Mut on se kallistakin että ei ihan joka päivä raaski ostella. :D Mut välillä saa hemmotella ja oli se sen arvoista kyl <3


Huomenna aijon lukea pääsykokeisiin ahkerasti ja taidankin mennä nukkumaan, että jaksan aamulla reippaasti herätä lukemaan! :)
Heippa ja öitä <3

9 kommenttia:

  1. Tässä pikku ylläri:
    http://ninalaitiala.blogspot.fi/2012/10/liebster-award.html
    :)

    VastaaPoista
  2. Täält löytyy toinen, joka käyttää tota henkkamaukkaa viel :D
    Tsemppii pääsykokeisiin!

    VastaaPoista
  3. onks sulla mitään blogin s-postia?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo, kun en oo sellaista kokenut tarpeelliseksi tehdä, kun ei multa ole aikaisemmin asiasta kysytty. :D Mutta formspringissä voi lähettää kysymyksiä ja toki mulle voi kommentoida tänne blogin puolelle jos on jotain asiaa/kysyttävää. :)

      Poista
  4. En itsekään tiedä onko toi Garnierin BB mitenkään ihmeellinen. Ihanan kevyt se on, levittyy hyvin ja siitä tulee sellanen raikas olo kasvoihin ja käytän kyllä joka päivä. Sopii mulle kun on hyvässä kunnossa naama ja silti haluaa vähän ehostusta. :) En hirveesti oo sitä haistellut, että en osaa tuoksusta nyt sanoa mitään. :D

    Mitäs muuta piti sanoa.. Niin tosta Photobucketista. Mitä toimintoja siis kaipailisit kuvien muokkaukseen? Pitääkö olla kaikki maailman kommervenkit vai riittääkö perustoiminnot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep samaa mieltä oon. Mulla se haju vaan tarttu heti nenään, en tiiä miks :D:D Ihan perus kuvanmuokkaustoiminnot riittää en mä mitään hienostelujuttuja osaa käyttää edes.. Mutta sain kyllä vanhan photobucketin takas kun siel oli semmoi nappula, että en tiiä pitäydynkö nyt tossa vanhassa vai vaihdanko toiseen :)

      Poista