10/02/2012

Outfit

Tänään oon ollut kotona touhuilemassa kaikkea. Laitoin mm. ripset itelleni ja järjestelin huonetta. Äsken katoin eilisen salkut katsomosta ja kohta lähden salille treenailee. :) Ihan kiva kun on välillä tämmösiä kotipäiviä, niin jaksaa sitten taas huomenna painaa töitä! ;D

Kuvasin tänään yhden kivan asun, ja aattelin että joku päivä pistän sen päälle kun lähden jonnekin. Mulla on semmonen hassu tapa, että saatan pistää kivat vaatteet päälle ja ottaa kuvia niistä. Kuvien muodossa nään jotenkin paremmin mikä mulle sopii ja mikä ei. Tämä asu, jonka tänään kuvasin on sellainen mitä voisin käyttää vaikkapa kaupungilla. :)



DSC_2587aaa
Elikkäs tuommoinen asu! :) Nyt alkaa vaan olee pikkuhiljaa melko kylmät ilmat niin en tiiä soveltuuko toi asu enää tuollaisenaan ulosmenoa varten. :D Mutta toki takin kanssa !
PS. Mä vihaaan yli kaiken ottaa itselaukaisimella kuvia. :D Mun ilmeet ja asennot ei vaan natsaa kun oottelen että millon se kamera ottaa kuvan. Osaan olla paljon luontevammin kameran edessä, kun joku toinen kuvaa tai sitten kuvaan ite ilman itselaukaisinta. Joten älkää pelästykö mun karmivia ilmeitä!



DSC_2581aaaaa
Neulepaita Esprit
Maxihame Veromoda
Korut Ginatricot



DSC_2589aaaaaaaaa
Pitkästä aikaa punaa huulissa. ;) Sopiiko vai ei??



DSC_2614
Tän korun hankin viimeviikkoiselta lahtireissulta. :) GT:n korut on kyllä ihan parhaita ja sieltä ostankin useimmiten koruja. Käsikoruja tarvitsen kyllä ehdottomasti lisää!



DSC_2623




DSC_2669
Räpsyttimet pitkästä aikaa. :) Nyt meni hieman kauemmin noiden laitossa, kun tavallisesti. Taidot päässyt ruostumaan. :D Vaikka äitille noita laitankin useammin niin mun mielestä itelle on paljonpaljon vaikeampaa laittaa nuo kun jollekin toiselle!



DSC_2670




DSC_2642aaaaaaaa
Punahuulinaamakuvia! :) Oon vieläkin hieman arka ton punankäyttämisen kanssa. Haluaisin kyllä niin kovasti oppia käyttämään tota useamminkin, koska ainakin omasta mielestäni toi sopii mulle ihan suht hyvin ja piristää tylsää arkimeikkiä ihanasti!



DSC_2647aaaaaa




DSC_2650aaaaa




DSC_2661aaaaaa
Semmoinen lookki oli mulla tänään! :) Mitäs tykkäsitte, voisinko joskus pukeutua noin ihmistenkin ilmoille? :DD



DSC_2672
Tässä on myös nää uudet kuulokkeet, jotka jäi viimepostauksesta esittelemättä. :) Pinkkiä ja timanttia kun niistä löytyy, niin tämä tyttö tykkää. ;)



DSC_2675
En muista mainitsinko näiden hintaa mutta maksoivat 15 euroa, eli ei paha! :) Basso voisi tosin olla paremi, mutta en valita!

Kohta lähden salille treenailemaan ja spinningiin. Ja huomenna olisi työpäivä edessä!
Heippa. <3

3 kommenttia:

  1. voi että noi punaset huulet sopii sulle tosi hyvin ! :) ja ihanat noi ripset !

    VastaaPoista
  2. mistä noi kuulokkeet on ostettu?

    VastaaPoista