10/15/2012

Hulluttelemassa

Taas kotona, voi masennus. Tai no pieni masennus sen takia kun Esa jäi taas Vantaalle, mutta on täällä kotipuolessakin kivoja juttuja odottamassa. :) Mutta ei niistä vielä, ensiks voisin kertoa mun viikonlopusta! Lähdin vantaalle torstaina jo, koska mulla ei ollut töitä. Lähdin joskus 3 maissa ja 4 ihanaa yötä oli tiedossa parhaassa seurassa. :)) <3 Perjantaina herättiin aikasin, koska lähdettiin rynnimään hulluille päiville. Olihan siellä porukkaa jo 10 aamulla kun oltiin siellä siihen aikaan. Väki alko vaan lisääntymään iltapäivää kohti, mut onneks päästiin pahimman ruuhkan alta pois. Stockalta tarttui muutama kiva juttu mukaan, eikä ollut pahan hintaisia. ^^ Viikonloppuna myös saunottiin, katsottiin joku surkea kauhuleffa ja köllöteltiin. Mukavissa merkeissä meni siis niinkuin aina. :) Huomenna mä suuntaan sit parturiin tekemään hiusremonttia! Siitä lisää ehkäpä jo huomenna, mutta voin kertoa että mulla on pari mahti ideaa jo päässä suunniteltuna!




IMG_1401
Torstaina oli tällästä päällä!
Paita: Vila
Farkut: Ginatricot
Kello: Jetset
Kaulakoru: Guess



Photobucket





IMG_1415
Hullua! Ei onneks ollut vielä porukkaa paljon sillon perjantai aamuna. :) Mä vihaan ruuhkaa ja varsinkin shoppaamista kamalan ihmismassan keskellä. Viime vuonna hulluilla päivillä ei meinannut pystyä edes liikkumaan, enkä sen seurauksena löytänytkään sieltä juuri mitään. Tänä vuonna oltiin Esan kanssa fiksumpia ja ostelinkin paljon enemmän kaikkia juttuja kun sai rauhassa olla. :)



IMG_1414
Hieman saatoin kuolata guessin kenkiä... No sit kun mulla joskus toivottavasti on rahaa enemmän niin voin investoida tuollaisiin ihanuuksiin. :))



IMG_1419
Käytiin myös kämp gallerian H&M:ssä, jossa mietiskelin neuleiden kanssa, että mikä niistä lähtee kotiin.. Esa parka sillä oli aika tylsää ootella mua, mut onneks en ota sitä usein mukaan shoppailemaan. ;)



IMG_1422
Shoppailujen jälkeen mentiin amarilloon! :) Siellä on vaan yksinkertaisesti parhaat ruuat. <3 Ehdittiin lounaslistalta valita ruuat kun oltiin siellä ajoissa.



DSC_2587-2  
Tässä olis sit stockan ostoksia! Joo ei ostettu muuta kun karkkia... No ei vaa! :D ja HUOM ei syöty noita kaikkia Esan kanssa kahdestaan jos joku sattuu niin luulemaan xD



DSC_2590-1  
Tollasia juttuja mä löysin. :) 



DSC_2592-3
Klippoteketin kuivashampoota! Mä en oo koskaan omistanut kuivashampoota ja päätin nyt kokeilla, kun tuo oli vaan 3.50 euroa. Monet tytöt haali näitä itselleen pullotolkulla, mutta mä otin vain tän yhden kokeiluksi. :) Täytyy vaan käyttää tota suht aktiivisesti koska kuivashampoot kuulemma haihtuu ajan kanssa! Mut jos tuo toimii niin mun huonot hiuspäivät on pelastettu!



DSC_2596-2  
Lumenen tuotteet oli kans alennuksessa, joten ostin ihanan huulikiillon ja taas kokeilumielessä meikinpohjustusvoidetta. Meikki kuulemma pysyy pidempään sen avulla ja tekee ihosta mattapintaisen ja heleyttää. Mä kyllä tykästyin molempiin tuotteisiin, kun oon ehtinyt niitä jo kokeilla molempia. Meikki tosiaankin pysyy todella hyvin, kun tuota pohjustusvoidetta laittaa alle. 



DSC_2598-1
Ja mä löysin talvitakin <33 Vero Modasta ja hintaa oli 50 euroa. Toi on ihanan pitkä ja lämmin, just sellanen talvitakki mitä mä tarviin. :) Olin kyllä ikionnellinen kun löysin tuon!!



DSC_2608-1




DSC_2609-2




DSC_2618-1
Shoppailupäivän jälkeen väsyneenä vielä kuvailin asuja! :D Toi musta neule lähti mukaan H&M:ltä ja sillä oli hintaa 25 euroa. :)



DSC_2627-1




DSC_2637
Yritin saada järkevää kuvaa tosta paidasta peilin kautta mut en tainnut onnistua.. :D



DSC_2641


Semmoisia ostoksia löysin hulluilta päiviltä! Mitäs piditte? :)

Heippa <3

8 kommenttia:

  1. ihana takki! :) maksoko toi meikinpohjustusaine paljonko? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos mäkin tykkään siitä paljon :) Se oli jotain 8 euron luokkaa muistaakseni...

      Poista
  2. Ah ihana toi musta neule<3 :) ja naminami karkit. :p

    VastaaPoista
  3. Itellä kävi vähän niin, että jotenkin tiedostamatta kartoin hullut päivät kaukaa. :D Jotenkaan ei se ryysis innosta kun muutenkaan en ole shoppailuihmisiä.. :)

    Mutta kivat ostokset sulla!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep mäkin vihaan tungosta ja väenpaljoutta yli kaiken mut perjantai aamuna oli onneks ihanan hiljaista :)

      Poista