10/01/2012

Buutsit talveksi

Heippa! :) Viikonloppu meni taas kullan kainalossa. Näin ensimmäistä kertaa myös Esan isosiskon, joka asuu Jyväskylässä. Oli kyllä mukava nähdä ja tutustua! Toivottavasti päästään pian Esan kanssa käymään Jyväskylässä... :) Viikonloppuun kuului myös hieman kenkäostoksia, kuten otsikosta voi päätellä, ruuanlaittoa ja leffankattomisia. Ja tosiaan tulin vasta tänään kotiin, koska mulla ei ollut töitä. :) Sai 3 ihanaa yötä olla parhaassa seurassa. <3 Mulla ei varmaan vielä huomennakaan ole töitä, niin saa nukkua pitkään, jee!!



Photobucket
Lauantaina lähdettiin kohti myyrmannia tän näkösenä! Uus koru heti kaulassa ja i love it <3



Photobucket




IMG_1345
Päältä löytyi muuten tälläsiä juttuja! Asu oli aika simppeli, en jaksanut miettiä sen tarkemmin kun mentiin kauppoja kiertelee. :)



IMG_1347
Takki Lindex
Farkkulegginsit Pieces
Kengät Converse
Neulepaita Esprit
Kaulakoru Cubus
KERRANKI kaikki vaatteet eri paikasta, jeee :DD



IMG_1353  
Kenkäostoksilla tuli käytyy!! Skopunktenin takia oikeastaan sinne myrtsiin mentiinkin. :) Se on vaan niin huisin hyvä ja halpa kenkäkauppa! PSST. Talvibuutseja etsiville, skopunkten oli täynnä niitä, ja hinnat ei yli 60euron mee, eli kannattaa käydä kattomassa! ;)



IMG_1359
Kuvailin ihania teinipeilikuvia, kun Esa oli sovittamassa vaatteita. Tämä oli aika harvinaista koska yleensä Esa on se kuka odottaa mua sovituskopin toisella puolella. :DD



IMG_1363  




IMG_1365  
Näin myrtsissä karkkiautomaatin mistä saa näitä taivaaaallisen hyviä karkkeja. <3 Oon varmaa ainoo kuka on hulluna näihin, mut oikeesti NAM. En oo melkein mistään enää noita bongannu ni olin tosi ilonen ku myrtsissä oli. :D 

Käytiin myös clasussa kiertelemässä ja sieltä ostin ihanat nappikuulokkeet, koska mä en sellaisia omista. Ne menee aina liian nopeasti rikki :D Kuulokkeista ei nyt ole kuvaa, mutta seuraavaan postaukseen voin yrittää muistaa ne kuvailla.. :)



DSC_2588-3  
Sunnuntaina olikin sitten kokkailupäivä! :)



DSC_2591-2




DSC_2596  
Kokeiltiin Esan kanssa tehdä intialaista ruokaa. Ja voin kertoa, että hyvin onnistui! Tehtiin Kana Tikka masalaa ja esan äiti teki superhyvää naan-leipää! :) Tuo ohje oli tosi helppo ja yksinkertainen ja se löytyy täältä: http://reseptitaivas.fi/reseptit/kanaa-tikka-masala lisäksi keitettiin riisiä.



DSC_2595  
Kyllä maistui namnam. :)



DSC_2607  
Esa the luontokuvaaja alkoi kuvailemaan niiden ylisöpöjä kisuja. <3



DSC_2610  
Nauroin tälle kuvalle! :D Kuka kissa oikeesti on tollasessa asennossa??



DSC_2616
Tässä olis mun ihanat buutsit. <3 Hintaa näillä oli 44,95 ja ostin vielä euron maksavan puhdistussienen, koska myyjä suositteli. :) Voi että minä kyllä tykkään noista <3 Pituutta noilla on suunnilleen polviin saakka ja noi 2 hopeista vetoketjua on koristevetskarit, sillä oikea musta vetoketju löytyy toiselta puolelta kenkiä!



DSC_2615  
<3 lovelove



IMG_1366
Loppuun vielä päivän luontokuva part. 2 :D Hassuja kissoja Esalla!!

Nyt mulla jatkuu sinkkuelämän kattominen ja sitten vois tutimaan:)
Heippa <3

7 kommenttia:

  1. paljo hei noi siu ostamat converset makso ja mist ostit? :) ku mä oon yrittäny ettii suhkoht halpo mut ei oo löytyny... o:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ostettu jo kauan aikaa sitte, eikä mulla nyt oo mitään muistikuvaa mistä noi oon hankkinut. :D Hintaa oli joku 60-70 euroa, enkä oo noita kovin halvemmalla nähnyt missään vieläkään.. Netistä tilaamalla on ehkä halvin vaihtoehto!

      Poista
  2. En nyt oikee tienny mitä kirjottaa mut oot kyl ihan sika nätti!
    Ja noi kissat on ihan älyttömän söpöi! :)

    <3

    VastaaPoista
  3. mistä noi bootsit on? ihanat ja säki oot! ♥

    http://searchingheavensforanotherearth.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Skopunktenista, kuten vissiin jo postauksessa mainitsin ja kiitos <3

      Poista