10/29/2012

Some favourites

Heipsan! Oon tässä melkein koko päivän päntännyt pääsykokeisiin lukuunottamatta salillakäyntiä, joten aattelin että voisin illan ottaa rennosti ja siks aloinkin kirjottaa blogiin. :) Oon huomannut useassa blogissa tälläsia listauksia omista suosikkituotteista, joten ajattelin listata hieman omiani myös. Oon joskus muistaakseni aijemmin kertonut mun suosikkihiustuotteista, mutta tässä nyt vähän uutta päivitystä sille postaukselle! Ja lopusta löytyy vielä mun lempimeikit, joten tää on tämmöinen lempi meikit&hiustuotteet-postaus. :) Mä en tiedä onko tällaiset postaukset teistä edes mielenkiintoisia, mutta siksi toivonkin että kommentoikaa mitä tykkäsitte ja haluatteko nähdä muita mun lempituotteita/juttuja, mitä käytän lähes päivittäin. :)


DSC_2588-7
Hiukset pesen puhtaiksi Kevin Murphyn Angel Wash shampoolla. Tuo on ollut mun suosikkishampoo jo melkein vuoden ajan. Mitäpä nyt voisin tuosta kertoa.. :D Noh, shampoo on värjätyille hiuksille tarkoitettu, ja sen kyllä huomaa käytössä. Väri ei haalistu ihan helposti niinkuin usein tuppaa shampoita käyttäessä käydä.. Mun mielestä mikään ei oo niin kamalaa, kun juurikasvu parin viikon jälkeen parturikäynnistä, mutta tämän shampoon kanssa väri pysyy helposti yli kuukauden melkein yhtä hyvänä kun juuri parturista tulleena! :) Koostumus on kanssa iso plussa, vaahtoutuu hyvin ja tuoksukin on kiva. Ainoa miinus on se, että uudesta pakkauksesta holahtaa usein liikaa shampoota käteen, joten pumppupullo vois ehkä olla kätevämpi.. Muuten ei valitettavaa. :)



DSC_2589-4
Mä en käytä hoitoainetta, tai no käytän tätä Sebastianin hiusnaamiota hoitoaineena. :D Meillä on/oli myös samaa merkkiä oleva hoitoaine, mutta se on mun mielestäni käytetty loppuun. Ennen käytin hoitoainetta noin joka toisessa pesussa ja joka toisessa tätä naamiota, mutta nyt naamio menee joka pesun yhteydessä päähän, enkä ole huomannut siitä olevan mitään haittaa. :) Enkä kyllä ole varma onko toi edes oikea hiusnaamio, ehkä ennemminkin intensiivihoito? Mutta siis tota kuuluu laittaa pyyhekuiviin hiuksiin ja antaa vaikuttaa muutama minuutti, eli periaate on sinänsä melko sama kun hiusnaamiossa. Hiuksista tulee ihanan silkinpehmeät ja ne pystyy kammata helposti kosteinakin. Ja hei ihmiset, suosittelen kampaamaan hiukset aina kosteina, sillä se vahvistaa hiuspohjaa ja hiuksia! :) Tuoksu on tässä tuotteessa ihan superi ja sebastianin tuotteet on muutenkin kyllä laadultaan aina pettämättömiä.



DSC_2594-5
Tässä on mun kuivien hiusten. varsinkin latvojen pelastaja! Eli Kevin Murphyn Young Again hiusöljy. Laitan tätä melkein aina tukkaan, kun olen föönannut sen. Mulla kun noita hiuksia on vaalennettu aika radikaalistikin tässä viimeisen puolenvuoden aikana, niin oon huomannut että latvat ja muutkin osiot hiuksista on kuivuneet normaalia pahemmin. Yks kerta kysyin parturissa, että mikä neuvoksi niin hän iski käteeni tän hiusöljyn, ja siitä lähtien se on ollut mun vakkarituote. Ja sama pullo on edelleen käytössä monen kuukauden käytön jälkeen, että on kyllä riittoisaa tavaraa! Mulla muutoksen huomaa kyllä ihan täydellisesti, kun oon alkanut tuota käyttämään. Hiukset kiiltää ja näyttää terveiltä, eikä kuivuutta näi juuri missään. Mitä nyt latvat kuivaa aina jos ei hetkeen oo parturissa käynyt, mutta pyydän aina että kuivat osiot nipsitään pois, eikä niitä ole enää paljoa onneksi löytynyt. 



DSC_2595-3
Ja Kevin Murphy linjalla jatketaan. Tämä tässä on lämpösuoja, jota suihkautan aina pari kertaa hiuksiin ennen föönausta tai muuta lämpökäsittelyä. Pieni miinus tuoksusta, sillä se on melko voimakas, mutta muuttuu miedommaksi ainakin föönaamisen jälkeen. Mulla hiukset jää föönaamisen jälkeen melko sähköisen tuntuisiksi, joten siksi laitan niihin lopuksi aina hiusöljyä, sillä se antaa mukavan loppusilauksen hiuksille ja saa ne ihanan kiiltäviksi ja pehmeännäköisiksi. :)



DSC_2599-4
Monet on varmasti olleet tietoisia hiuspuutereiden olemassaolosta jo kaaauan aikaa, mutta minä jäljessä kulkeva tulin tietoisiksi näistä äitini kautta. :D Ihmettelin kerran, että mikä pieni purkki meille on ilmestynyt kylppäriin ja äitimamma selitti että kyseessä on hiuspuuteri, joka tuo tuuheutta hiuksiin ja se riitti mulle selitykseksi. Purkki auki ja puuteria päähän! Aluks en tykännyt yhtään siitä tekstuurista, millaiseksi hiukset jää tuosta enkä oikeen oo vieläkään lämmennyt kyseiselle asialle. Mutta onhan se fakta, että ainakin oma pää saa tuuheutta melkein 50% enemmän, varsinkin jos on aikaa tupeerata hieman. Yleensä kyllä pesen hiukset samana iltana kun oon tuota käyttänyt, sillä hiukset tuntuu tosi likasilta ja tahmaisilta. Lakan kanssa varsinkin tahmeuden huomaa! Eli en siis käytä tuota joka päivä, lähinnä silloin jos haluan käyttää aikaa hiusteni laittoon vähän enemmän.. :)



DSC_2601-2
Taas kevin murphyä! Joo ootte varmaan huomannut, että se on mun suosikkimerkki hiustuotteissa. ;) En käytä muotovaahtoja, mutta tämä tuote antaa samantapaisen vaikutuksen hiuksille, kuin muotovaahtoa käyttäessä. Tuo on sellaista 'paksuntamis ainetta' eli toimii silleen, että kun tota laittaa kosteisiin hiuksiin ainoastaan pituuksiin ja latvoihin niin siihen muodostuu föönatessa sellainen ihme kerros/tekstuuri, mikä ei tietenkään tunnu miltään mutta hiukset näyttää vaan paksummilta... :D Vaikea selittää tätä tälleen tekstin muodossa. En tiedä toimiiko tuo ollenkaan hiuksissa, jos ei föönaa itse en ainakaan oo edes kokeillut silleen, koska mä ainakin elän siinä uskossa että tuo tarvii sen föönauksen että tulis hyvä lopputulos. Enkä mä nyt tiedä näyttääkö omat hiukset hirveen paljoo paksummilta, mutta ainakin ne saa ilmavuutta ja tuuheutta kivasti. :)



DSC_2603-2
Hiuslakan suurkuluttajana mulla vaihtuu lakkamerkki melko tiuhaan tahtiin, mutta nyt olen jämähtänyt tähän Bigsexyhairin spray&play lakkaan. Ihanan jämäkkä lakka, ehkä joskus vähän liiankin tehokas. :D Tuoksu on hieman ällömäinen, mutta melkein kaikki hiuslakat tuoksuu semmoiselle ns. ällölle ainakin mun mielestä. :D En oo vielä löytänyt hyväntuoksuista JA tehokasta hiuslakkaa.. ehkä vielä joskus? Varoituksen sanana tälle lakalle, ei kannata suihkuttaa liian läheltä tai hiukset liimautuu yhdeksi isoksi kiiltäväksi klöntiksi. On meinaa tapahtunut mulle enkä halua muiden kokevan samaa.. xD Eli tehoa tästä lakasta löytyy, siks se onkin niin hyvää! :)



DSC_2606-4
Tää on mun uusin hiustenhoitotuote, eli Klippoteketin kuivashampoo! En oo ennen kuivashampoita omistanut, ja vähän epäilevässä mielessä tänkin ostin, mutta hulluilla päivillä oli niin hyvä tarjous ettei voinut jättää ostamatta. :D Ja toimii mun mielestä ihan hyvin. Mun pää on sellasta sorttia, että rasvottuminen alkaa takaraivosta ihan sieltä päälaelta. Joten joskus jos on laiskalla tuulella tai kiireessä, niin tää kyllä pelastaa bad hair dayn ja likaisennäköiset hiukset. :) 


Sitten olisi kosmetiikan vuoro!



DSC_2609-6
Täydellinen meikkipohja syntyy näillä tuotteilla! Ensiks laitan Lumenen pohjustusvoidetta, joka heleyttää ja pitää meikin pidempään pysyvänä. Sen jälkeen on vuorossa Maybellinen Fit Me meikkivoide sävyssä 120. Meikkivoide sulautuu oman ihon sävyyn ja siksi se onkin todella luonnollisen näköinen kasvoilla. :) Molemmista tuotteista tykkään paljon!



DSC_2612-3  
Mä kuulun niihin epäonnisiin, jotka omistaa kamalat mustat silmänaluset ja silmäpussit, mutta onneks meikillä voi peittää ne! Käytän vuorotellen lumenen ja wet n wildin peitevoidetta. :) Wet n wildille miinus vähän liian voimakkaasta tuoksusta, mutta plussaa on halpa hinta ja eri sävyt eri ihon kohdille jotka tarvii peittämistä.



DSC_2611-3  
Loppusilaus täydelliselle meikkipohjalle hoituu lumenen puuterilla ja aurinkopuuteri/poskipunapaletilla. :) Miten musta tuntuu, että käytän aika paljon lumenen meikkejä? :D En oo ennen ees tajunnut miten paljon lumenen meikkejä omistan! :D Noh, kotimaisuus kunniaan! Eikä ole valittamista kyllä lumenen tuotteissa. :)



DSC_2628-1
Tässä on vähän mun lemppari meikkisiveltimiä. Suurin osa näistä taitaa olla iberon jos oikein muistan. :D En nyt jaksa kaivaa noita esiin ja tarkistaa minkä merkkisiä ne ovat, anteeks vaan! Valkoinen meikkivoidesivellin on varmaan vanhin ja pitäskin saada jo uutta tilalle.. En kyllä enää samanlaista osta, sillä mun mielestä meikkivoidesivellin sais olla vähän ohuempi ja leveämpi. :)



DSC_2616-4  
En usein käytä luomivärejä varsinkaan arkimeikissä, mutta joskus on kiva tehdä ruskealla banaanivarjostus tai laittaa hieman tummaa luomen ulkonurkkaan. :) Valkoista luomiväriä käytän melkein aina korostamaan kulmaluuta ja antamaan kirkkautta silmiin. Tykkään noista paleteista eniten arkimeikissä, sillä sävyt on melko neutraaleja ja luonnollisia. Oon muutenkin vähän arka käyttämään kovin räikeitä luomivärejä, ei oo vaan mun juttu. :) 



DSC_2632-1
Tässä on yleisimmät rajausvälineet mitä käytän. Lemppari noista on rimmelin glam eyes liquid eyliner ihan vaan siks koska sitä on niin helppo laittaa! Tuossa geelirajauksessa menee paljon kauemmin aikaa, ja mä en saa rajauksista ikinä semmosia täydellisiä ellen oo pari kertaa korjannut niitä ja kuluttanut kourallista topsipuikkoja siihen hommaan.. :D En vaan osaa vaikka kuinka monta kertaa oon jo tolla tehnyt!



DSC_2635
Lemppari ripsiväri vuodesta toiseen on maxfactorin false lash effect mascara. Mitä muuta tästä voisi sanoa, kun PARAS! Ainoa miinus on hinta joka on melkein 20 euroa, iiks! :S Mun mielestä se on melko paljon ripsiväristä, mutta minkäs teet kun koukkuun olet jäänyt. Mut toi ei paakkuunna, antaa ripsille huomattavasti lisää pituutta ja tuuheutta, ja on vaan niin hyvä! Mitä muuta ripsiväriltä voisi toivoa? :)



DSC_2625-3
Huulet pidän kunnossa näillä jutuilla. :) Taas huomaa lumenen valloittavan. :D Aluksi carmexin huulirasvaa kosteuttamaan, sitten pari sipausta lumenen natural code huulipunaa sävyssä 8 sweet pink, ja loppuun vähän kiiltoa lumenen huulikiillosta sävyssä 8 pink sugar. Aika mätsäävä yhdistelmä voin vinkata. ;)



DSC_2636
Ja lopuksi jos haluan silmiin vähän särmikkyyttä, laitan mimaxin ripset! :) Enkä tosiaan käytä noita kokonaisina, vaan leikkaan kulmista pienet palat, jotka liimaan silmän ulkonurkkaan. Kokonaisina en pystyis noita käyttämään ikinä, on ehkä vähän liian suurpiirteiset mun makuun. :D Ostin noi kaverilta, mutta noita voi tilata mimaxin sivulta. :)

Huhhuh tulipas pitkä postaus! :D
Kertokaa löytyykö teiltä samoja suosikkeja? :)) Ja laittakaa ihmeessä postausideoita tulemaan, otan niitä mielelläni vastaan! <3
Pakko mennä tekemään iltapalaa koska vatsa kurnii jo :D:D murrrrurrr!
Heippa <3

7 kommenttia:

  1. Ei vitsi oon just aina miettinyt tota ripsaria, mutten ole uskaltanut ostaa - koska hinta. Sitä on kyllä kehuttu ja vaikuttaa niin ihanalta, että pakko jossain vaiheessa tyhjentää kukkaron sisältöä siihen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on kyllä ihan parasta ja hintansa arvoinen. :)) <3

      Poista
  2. Hei minkä hintasia noi Kevin Murphyn tuotteet on about? Ja mistä kaupasta niitä löytyy? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne liikkuu siinä 20-25 euron luokassa ja kampaamokaupoista saa ostettua :)

      Poista
  3. heips! tykkään tosi paljon sun blogista ja sitä on tosi kiva seurata :) ainoa asia mikä mua jäi ihmetyttää oli, että etkö omistaa yhtää hajuvettä kun ei niitä tossa postauksessa näkyny ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :DDDDd omistan tietenkin. En vaan esimerkiksi tässä postauksessa jaksanut kaikkia kosmetiikkajuttuja esitellä, tässä on vaan meikit ja hiustuotteet. :)

      Poista