5/10/2012

Työt ohi tältä viikolta

Heippa! :) Olipas taas rankat päivät töissä.. Vaikka vaan 2 päivää tuli tehtyä tällä viikolla, niin siinäkin tuntu olevan jo ihan tarpeeksi mulle. :D Keskiviikkona olin 9 tuntia ja tänään menin AAMUkuudelta sinne ja pääsin puolenpäivän maissa kotiin. Ei ollu kivaa nousta aamulla 5 maissa varsinkin ku oon nukkunu viime yöt muutenki aika huonosti. Palkkapäivä on onneks 5 päivän päästä, joten se piristää hieman! Ja huomenna Esa tulee meille, en malta oottaa. <3

Oon ollu aika laiskalla tuulella töiden jälkeen joten mulla ei oo ollut oikeen aikaa päivitellä blogia. Alkuviikosta näin kavereita, ja mähän tulin tosiaan Vantaalta kotiin vasta maanantaina.. :) Pitäis tässä viikkojen kuluessa ehtiä vielä lukemaan korkeakoulujen pääsykokeisiin, suunnittelemaan ylioppilasjuhlia ja pitää itsestään huolta (kuntosali, ulkoileminen, kauneudenhoito jne..) Joten paljon on tekemistä melkein joka päivälle. :D Mut ei se mitään, parempi näin kun että olisin päivät kotona tekemättä mitään! Oon niin ilonen että mä sain kesätöitä, sillä muuten olisin ollut koko kesän tyhjänpanttina ja rahapulassa. Nyt ei ole noitakaan ongelmia. :)

Loppuillan annan mun jalkojen levätä, sillä oon seisonut nää 2 päivää töissä koko ajan. Taukoja ei oo paljoa ehtinyt pitää.. Illalla saatan mennä lenkille tai jotain, että tulee vähän liikuttuakin! Esa lupas hieroa mun kipeitä jalkaparkoja viikonloppuna, niin eiköhän se kipu ala viimeistään sitten helpottamaan! Ja muistin tässä samalla että mun täytyy myös siivota huone. :D No kaipa sillekin löytyy aikaa jostain välistä.

Kävin tänään töiden jälkeen sittarissa ostamassa pari uutta meikkijuttua, sillä vanhat alkoi taas olla vähissä. Onneks meikit ei lopu kaikki samaan aikaan, sillä muuten vois tulla kalliiksi ostaa kaikki samalla kertaa uusiksi. :D Nytkin meni joku noin 50 euroa ja vaan pari juttua ostin. Mutta mikään ei ole ilmaista!




DSC_2002  
Tällasia juttuja sittarista tuli ostettua!



DSC_2001
Mun rimmelin eyeliner loppu joskus ennen vappua. Tai ei se kokonaan loppunut, mutta veteli viimeisiään niin ostin uuden ja heitin sen vanhan jo pois koska mä en jaksanut enää, kun sitä ainetta oli niin vähän jäljellä ni piti kokoajan kastaa sitä tuolla purkissa että tulis lisää väriä siveltimeen. Ja en oo uskaltanut varmaan vuoteen kokeilla uutta eyelineriä, mut miksipä sitä vaihtamaan kun täydellinen on löytynyt. :)



DSC_1998
Myös mun peitevoide oli loppumassa, eli sitäkin ostin lisää! Toi on ihan ehdoton ykkönen mun meikkipussissa, sillä mulla on todellakin tummat silmänaluset, niin tota kun laittaa pikku pisaran meikkivoiteen alle, niin ero on aika huikea. :) Käytän meikkivoidetta myös muihin ongelmakohtiin, kuten finnien peittämiseen, punaisen nenänalusen piilottamiseen jne. :D



DSC_1993
Meikkivoidetta halusin vaihtaa, ihan vaan kokeilumielessä! Oon hieman mainoksien uhri, joten kokeilussa olis nyt tuo Maybellinen fit me - meikkivoide, joka kuulemma sulautuu oman ihon kanssa yhteen tai jotakin sellaista? Testasin sitä hieman kaupassa ja ensi vaikutelma oli aika vahva tuoksu. :D Mutta päivittäisessä käytössä saa sitten selvää onko se hyvä meikkivoide mulle vai pitäydynkö vanhassa!



DSC_1989
Käsirasvakin oli loppu ja sitä myös lisää! Nivean lempparivoide. :) 



DSC_1988
Ja sit vielä suihkusaippuaa! Esalla on tätä samaa ja ihastuin tohon tuoksuun, joten oli pakko ostaa kotiin tätä myös. :) Tuoksu on tosi hedelmäinen ja raikas, tulee mieleen joku monihedelmäjuoma tai jotain :D



DSC_1992  
Mentos-karkkeja. ;) Vesimelonin makuinen on parasta!!



DSC_1974
Pari naamakuvaa löysin kamerasta, jotka on Esalta otettu. :) 



DSC_1940
Peiliteineilyä vol. 84783499826



DSC_1979
Luomiväri ja huulipuna mätsää kivasti. :)


Huomasitteko muuten pari uutta juttua sivupalkissa? ;) Ja ennen vain rekisteröityneet käyttäjät saivat kommentoida, mutta päätin antaa kaikkien luvan kommentoida! Jos kommentit pysyy asiallisena niin jatkan samaan malliin. :)
Heippa<3


7 kommenttia:

  1. ittelläni tuo fit me, testasin pari kertaa ja hyppäsin takas vanhan luo, okei ehkä tää reaktio johtu myös siitä et oli liian tummaa mulle vaikka näytti hyvältä kaupassa, mut sit kuitenki jotenki se tuntu tukkivan liikaa ja jotenki jätti naaman hirveen meikatuks. mut joillain tost on tullu nätti lopputulos, toivottavast sulla ois onnee jota mulla ei sattunu olemaa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin on ongelma siinä, että yleensä meikkivoiteet on liian tummia vaikka aluks näyttäiskin kivalta. Mut toivotaan, että toi olis positiivinen yllätys ettei tarvis alkaa metsästämään taas uutta meikkivoidetta, sillä vanha tuttu alko kyllästyttämään! :D

      Poista
  2. Oot tajuttoman kaunis ! Ja sun elämäs tuntuu muutenkin täydelliseltä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Oon mä tyytyväinen kyllä omaan elämääni, mut ei se läheskään aina täydellistä ole. :D

      Poista
  3. tää sun blogi on tosi kiva! :)

    http://thestoryfrom-karolina.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Kuinka peittävää tuo meikkivoide on? itse oon harkinnu ostavani tuota mutta ku mainoksissa puhutaan että luonnollinen lopputulos niin luulisi ettei se ole kauhean peittävää. Osaatko verrata sitä johonkin meikkivoiteeseen? kiitos jo etukäteen :)

    VastaaPoista