5/19/2012

Punahuuli

Heipähei lukijarakkaani! Taas on pari päivää viime postauksesta kulunut hupsista vaan.. Viikko on kuitenkin mennyt mulla kuin siivillä ja kohta on taas seuraavan vuoro. :) Mitään erikoista ei ole tapahtunut, vain töitä, liikuntaa ja mussun kanssa oleskelua. Olen nyt tällä hetkellä Vantaalla ja huomenna kotiin päin. Voi kumpa saisin koulupaikan helsingistä, niin ei tarvitsisi olla pitkiä aikoja erossa. Noh toivotaan parasta!


Oon aika arka huulipunan käyttäjä, sillä mun mielestä punaiset huulet ei oikeen sovi mulle. Suosin mieluummin pinkkejä ja vaaleampia sävyjä ja harvoin edes laitan huuliini mitään. Keskiviikkona kuitenkin halusin kokeilla punertavampaa huulipunaa, jonka olin ostanut penkkariasuani varten. :) Tässä olis muutama kuva!



DSC_1948-2




DSC_1950
Eli tuo Lumenen natural code huulipuna sävyssä vintage red, 15. Sävy on aika tumma, joten melko ohut kerros riitti mun makuun. Laitoin vielä päälle vaaleampaa huulikiiltoa taittamaan liikaa punaisuutta. :D Ehkä mä vielä joskus opin käyttämään huulipunaa useamminkin?



DSC_1930aa
Eli tälläselta näyttää! :) En kyllä osaa yhtään sanoa sopiiko toi mulle, mutta tulipahan kokeiltua. :D 



DSC_1927aaaa




DSC_1933aaa
Saa kertoa mielipiteitä, että sopiiko punaiset huulet mulle! :)



DSC_1945
Namnam. :D Oli pakko laittaa kuva tällasesta ihanasta mustikkakakusta. :) Syötiin tota Esan kanssa yks päivä. Pohja oli oudon klönttimäinen, joten söin suurimmaks osaks vaan ton täytteen. :D


Me mennään tänään illalla Esan kanssa katsomaan elokuva Diktaattori. Oon kyllä hurahtanut Sasha Baron Cohenin tähdittämiin leffoihin ihan täysillä, ja odotan naurunkyyneleiden vuotavan silmistä tänäänkin illalla. :D Paikkoja oli melko vähän jäljellä, mut onneks ehdittiin kohtuuhyvät paikat nappaamaan varaukseen. :) 

Ja mulla on kohta 100 lukijaa täynnä blogissani, wau! Kun tuo kultainen lukema rapsahtaa lopulta rikki, on luvassa arvonta ja yritän keksiä jotain muutakin kivaa teidän rakkaiden lukijoiden iloksi. :) 
Ootte perhaita, heippa! ♥

4 kommenttia:

  1. Ainaki nois kuvis toi näyttää enemmän joltain rosalta ja tai pinkilt mut sopii älyttömän hyvin mun mielest! Tosi kaunis oot=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii no mä laitoin pinkihtävämpää huulikiiltoa ton huulipunan päälle että johtuupi varmaan siitä. =) Ja kiitos paljon!

      Poista
  2. Sopii hyvin punaset huulet sulle! ((::

    VastaaPoista