5/05/2012

Ostoksia kesäksi

Heippa lukijat! Olen taas Vantaalla viikonlopun ja ajattelin tulla päivittelemään kuulumisia. :) Lähdin perjantaina 10 maissa junalla kohti Pasilaa, josta mentiin Esan kanssa suoraan myyrmanniin, koska halusin käydä skopunktenissa. :D En tiennyt yhtään millainen se kauppa on, mutta oon vaan kuullut että siellä myydään halpoja kenkiä! Opiskelijabudjetille siis erinomainen kauppa! Sieltä lähtikin parit monot mukaan jonka jälkeen suunnattiin kiertelemään muita myyrmannin kauppoja. Pari juttua HM:ltä tarttui mukaan myös. Nälkäisinä shoppailujen jälkeen käytiin mäkissä testaamassa uutuuswräpit, joista ite en ainakaan kauheesti pitänyt..

Mulle ja Esalle tuli 11kk eilen täyteen. :3 Ei oikeen ehditty juhlistaa sitä, koska Esan kavereita tuli illalla katsomaan lätkää. Mutta oli silti kiva ilta, eikä mun mielestä joka kuukautta tarvitse mitenkään erityisesti juhlistaa.. Mulle ainakin riittää vaan olla kullan kainalossa! Tänään ollaan löhötty täällä Esalla ja käyty kaupassa ja kohta mennään tekemään ruokaa. ;) Ostettiin myös jätskiä kaupasta naminam!



Mutta tässä olis kuvia mun uusista ostoksista. :)


DSC_1888
Elikkäs tälläset mukavat kesäkengät löysin skopunktenista. :) Molemmat maksoi vaan 20 euroa, joten yhteishinta ei ollut kauhee kolhu mun lompakolle. En sit tiedä miten hyvänlaatuisia nuo ovat, mutta se selviää sitten käytössä.



DSC_1894
Olisin aluksi halunnut ostaa hieman pidempikorkoiset kengät, joilla oli hintaa 35 euroa. En kuitenkaan tykkää kesällä kävellä pitkillä koroilla, sillä kesällä tulee muutenkin enemmän oltua ulkona ja kävellä niin aattelin mun jalkojen parasta tässä suhteessa. :D Noissa on vain muutaman sentin korko ja olihan noi 15 euroa halvemmatkin, joten myös hinnalla oli merkitystä.



DSC_1896
Mun ballerinavarasto on aika köyhä, en vissiin omista yksiäkään kunnon ballerinoja, joten nyt oli aika tehdä sillekin asialle muutos! Mietin kauan minkä väriset ottaisin mutta päädyin mustaan loppujenlopuksi. Valkoiset olis ehkä likaantunut liian nopeasti..



DSC_1899
Sitten vuorossa H&M löydöt. :) Kesäisin tykkään ihan hirveesti pitää hameita ja mekkoja, joten oli pakko ostaa tämä ihana valkonen pitsiunelma. Haluaisin jostain löytää maxihameen, koska ne on mun mielestä tosi ihanan näköisiä! Yritin H&M:ltä löytää, mutta siellä oli vaan kuviollisia hameita ja mä haluaisin yksivärisen.. SAA VINKKAILLA MISTÄ YKSIVÄRISIÄ MAXIHAMEITA LÖYTYISI JA KOHTUUHINTAAN! :D



DSC_1903
Takana kiva kultainen vetskari! Hintaa hameella oli vissiin parikymppiä. :)



DSC_1905
Kuten oon aijeminkin toitottanut, että mä haluan ostaa kesäksi värikkäitä vaatteita, niin aijon myös sanani pitää! Ihastuin tähän toppiin, koska se sopii niin hyvin ton valkoisen hameen kanssa. :) Ai että haluaisin jo päästä käyttämään tätä asukokonaisuutta, mutta säät ei taida vielä olla siihen ihan suotuisat. Täytyy hetki vielä malttaa..



DSC_1906  
Tässäkin kultaiset napit kivana yksityiskohtana ja hintaa oli muistaakseni 15 euroa. ;)



DSC_1873
Pari asukuvaa perjantailta! Tuo pitsipaita on itseasiassa mun kaverin, mutta aijon ostaa sen siltä koska muuten se joutuisi kirpparille. :D Ai miten niin oon hurahtanut pitsikuosiin?



DSC_1876
Paita on siis Vilasta ja kaverin mukaan alkuperäishinta oli 30 euroa, mutta mä sain tämän ostettua häneltä 15 eurolla. :) Farkut ja toppi on molemmat Ginatricotista ja kaulakoru myös Vilasta. Kello on tietty jetset!



DSC_1882   
Anniina <3 Hello Kitty. :)


Mitäs tykkäsitte mun ostoksista? ;)
Nyt ruokaa laittamaan, heippa! ♥



2 kommenttia: