5/22/2012

Äksy maanantai

Aina mäkään en osaa olla iloinen. Välillä kaikki maailman pienimmätkin asiat hermostuttaa ja ärsyttää, ja mielessä on vain nukkumaanmeno ja halu painua sängyn pohjalle on kovempaakin kovempi.  Mulla oli tällainen päivä eilen. Tällaisina päivinä en ole mitään parasta seuraa kenellekään, haluan vain olla yksin ja rauhoittua. Näihin päiviin ei ole mitään erityistä syytä yleensä, välillä mietin asioita vaan liikaa, jolloin kaikki tuntuu stressaavalta ja inhottavalta. Onneksi tollaisia päiviä ei ole mulla usein, ja mä uskon että monella muullakin ihmisellä tällasia päiviä on, joten en varmaan ole ainoa. :D Tänään on jo parempi päivä ja maailma näyttää kivemmalta! Täytyy aina osata ajatella järjellä, jolloin tajuaa että asiat on oikeasti hyvin, eikä ole syytä stressata turhasta. :)

Mutta tää viikko alkoi töiden parissa, tänään ja huomenna on ja oli töitä. Olin maanantaina myös salilla ja huomenna meen sinne kanssa! Tänään näin Miraa ja oltiin lenkillä sekä mäkkärissä jätskillä. :) Oli taas kiva nähdä parasta kaveria pitkästä aikaa. <3 Pitäis täs joku päivä tällä viikolla löytää kengät mun ylioppilasmekkoon, ja lakki pitäis myös ostaa! Niin musta siis tulee ylioppilas, jos joku ei vielä tiennyt. ;) Olen käynyt koululla katsomassa YTL:stä tulleet tulokset, mutta en aijo niitä täällä blogissa julkaista.

Torstaina tai perjantaina Vantaa kutsuu taas, jee. <3 Esimerkiks eilen, kun mulla oli vähän huono päivä niin olisin halunnut vaan päästä rakkaan kainaloon ja unohtaa kaiken muun. Välillä tällaisessa kaukosuhteessa on vaikeaa, kun tulee sellasia hetkiä että tarvitsis sitä tukea, mitä saa aina kun näkee Esaa, niin aina se ei ole mahdollista vaikka tarve olisi kova. Mutta tieto siitä, että ei ole enää pitkä aika siihen että näkee taas auttaa jaksamaan. :) En tiedä mitä tekisin ilman mun kultaani!


Mutta tässä olis mun asua viikonlopulta, kun mentiin katsomaan Diktaattori-leffaa. Oi että se oli hauska! Kannattaa mennä katsomaan, nauroin kyyneleet poskilla yhdessä kohtaa. Sasha Baron Cohen on vaan niin hyvä näyttelijä, ettei mitään rajaa!


DSC_1928-1
Väritöntä yläosaa piristämässä pinkit farkut. :) Olis kiva löytää joku väri mikä sopii pinkin kanssa yhteen, mikähän se vois sit olla.. ;D



DSC_1932
Bleiseri: H&M
Toppi: GinaTricot
Farkut: GinaTricot
Kaulakoru: Vila


DSC_1933-3



DSC_1936  
Hieno valo naamassa hermanni! Mutta oli pakko silti laittaa. :) Noh, ainakin tietää että kesä tulee kun aurinko paistaa!



DSC_1922
Mmm, tää on parasta. <3 Katsottiin viikonloppuna jääkiekkoa Esan kanssa, niin pakkohan sitä on kisajuotavaa olla! ;)



IMG_0951
Käytiin Stockmannilla ostamassa Esalle puku. ;) Voi että näytti hyvältä, mulla oli kivaa silmänruokaa katsellessa eri vaihtoehtoja. :) Sen jälkeen käytiin Herkussa ostamassa salaattia syötäväks, mä otin Kana Caesar salaatin ja Esa otti jonkun missä oli vuohenjuustoa ja kanaa. Hyviä oli molemmat. <3



IMG_0952
Ruokaaruokaaruokaa!



IMG_0950
Ja macarons-leivoksia. <3 Nää on niin nameja. :)



IMG_0955
Ja ylisöpöjä! Pakko aina kuvata näitä kun ostaa. :3 Osaisimpa itekin tehdä näitä! Tekisin mun ylioppilasjuhliin jos osaisin. ;D



IMG_0956  




IMG_0958
Oli pakko maistaa tällasta suklaakakkua, mutta ei ollut kauheen hyvää.. Aika ällömakeeta mun makuun. :D 


Mutta nyt on känkkäränkkäpäivät ohitse, ja mennään kohti parempaa! Huomenna vielä töihin mutta pääsen jo puolilta päivin. :) Vois mennä ulos ottamaan aurinkoa jos on hyvä päivä, toivotaan että olisi. :) 
Ainiin ja 100 lukijaa tuli vihdoin täyteen. <3 Meen ostoksille tässä joku päivä, niin keksin jotain kivaa arvottavaa siinä samalla. ;) Arvontaa tulee sitten jossain vaiheessa tän tai ens viikon aikana!
Heippa.<3

2 kommenttia:

  1. KIRSIKKAkissiä??? Mistä :O En oo nähny tollasta ennen, oiiii haluun maistaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JOO, suosittelen maistamaan se on tosi hyvää! :) Ite ostin ton vissiin s-marketista. ;D

      Poista