5/14/2012

Hiustuotteeni

Moikka kaikki ja hyvää maanantaita! Mulla viikko lähti käyntiin töitä tekemällä. Olin onneks vaan 4 tuntia eli menin 12 ja pääsin 4. Huomenna onkin vähän pidempi päivä 9-17, mutta ei se mitään. :) Loppuviikosta mulla ei oo töitä ja meen varmaan jo keskiviikkona Vantaalle, koska torstaina on pyhäpäivä! Viikonloppusuunnitelmia ei vielä ole, mutta pelejä katsellaan Esan kanssa ainakin. ;D

Kävin muuten ensimmäistä kertaa tänä keväänä rullaluistelemassa! Vihdoinkin kun kaikki hiekat on teiltä siivottu pois niin voi rullistella ilman että tarvii väistellä kiviä ja pelätä kaatuvansa nokalleen kokoajan. Tunnin verran rullaluistelin ympäriinsä ja se on kyllä tosi raskasta! Salille en ehdi oikeen tässä töiden lomassa, sillä ryhmäliikuntatunnit on melko aikasin iltapäivästä. Täytyy siis itse keksiä erilaisia aktiviteetteja pitää kroppa kunnossa! Ja illemmalla tein 200 vatsalihasta. Teen niitä yleensä joka ilta. :)

Mutta mennäämpä varsinaiseen postauksen aiheeseen, eli ajattelin esitellä mun hiustuotteet. En tietenkään jokaikistä, vaan ne mitkä mulla on melko aktiivisessa käytössä. Eli tässä olis vain käytetyimmät, omistan kyllä muitakin mutta en koe tarpeelliseks esitellä niitä mitä en juurikaan käytä.

Mullahan on siis 100% oma tukka päässä, ei pidennyksiä lisäkkeitä tai muutakaan. Ja mun hiukset on aika pitkät, joten ne tarvii melko paljon hoitotuotteita, jotta ne pysyy hyväkuntoisina. Oon testannut tosi monia tuotteita, halpoja ja kalliitakin, mutta nämä tuotteet mitkä mulla on nyt käytössä, niin on osoittautunut parhaimmiksi vaihtoehdoiksi mulle. :) Hiustuotteet on todella yksilöllisiä eli riippuu paljon omasta tukasta millaisia tuotteita haluaa käyttää. Jos on kuivat hiukset, täytyy suosia hiusöljyjä ja muita kosteusaineita enemmän ja niin edelleen. Mun hiukset on pysynyt ainakin omasta mielestä hyvinä näiden allaolevien tuotteiden ansiosta!



DSC_1956
Tässä olis mun vaavit =) Suuren suosion on saanut Kevin Murphy-merkki, jota onkin eniten. :) On ne vaan niin ihania tuotteita ja hyvän tuoksusia. <3



DSC_1933-2
Eli ekaks shampoo ja hoitoaine. :) Kevin Murhyn angel washilla pesen aina hiukset, jonka jälkeen laitan tota sebastianin hoitoainetta. Mulla on myös sebastianin hiusnaamio, mitä käytän n. kerran viikossa, mutta unohdin kuvata sen. :D Ei oikeen mitään erikoista sanottavaa noista tuotteista ole, mutta hyvin pesee hiukset ja sebastianin hoitoaineet tuoksuu myös ihanalle. :)



DSC_1934  
Tässä olis kevin murphy-perheen uusin lapsukainen! Eli hiuksiin jätettävä aine, joka tekee paksumman tuntuisen tukan. Oon pari kertaa vasta kokeillut tätä, mutta kyllä oon huomannut eron normaaliin muotovaahtoon verrattuna. Hiukset vaan yksinkertasesti tuntuu ja näyttää paksummilta, varsinkin kun föönaa. :D



DSC_1938
Sitten lämpösuojaa. Tässä on aika vahva tuoksu, ja jos suihkuttaa liikaa, niin hiuksista tulee likasen oloset. Yleensä vaan pari suihkausta laitan, ja se riittääkin mulle. :) Ennen föönaamista laitan tätä tai jos käytän jotain kiharrinta tjsp. 



DSC_1948
Kevin Murphy-linjalla jatketaan! Eli muotovaahto on tää tuote. Käytin tätä ennen tuota uutta paksuntavaa ainetta, koska mun mielestä muotovaahto tekee myös hiuksista tuuheammat ja antaa kivaa volyymiä. En oo nyt vähään aikaan käyttänyt tätä, kun on tuo uudempi tuote ollut testissä, mutta onneks voi aina vaihdella näiden kahden tuotteen välillä. :) 



DSC_1940-3  
Hiuspuuteri, ja merkkikin vaihtui oho oho. :D Tutustuin hiuspuuterien ihmeelliseen maailmaan vasta vähän aikaa sitten, mutta onneksi tuli tutustuttua sillä nyt en vois elää ilman niitä. :D Jos haluaa tupeerata hiuksia tai tehdä kampauksen, jossa tarvii tupeeraamista, niin tää aine pitää kyllä tukan kuosissa vaikka koko päivän! Ja jos ei tupeeraamista harrasta, niin kun laittaa ihan hiuksen tyveen ja vähän kädellä nostelee, niin volyymia tulee silti ja kunnolla. Tätä vaan meinaa aina humahtaa liian paljon tukkaan ja jos niin käy niin hiuksista tulee tahmean oloiset ja ainetta on vaikea harjata tukasta pois. Eli suosittelen pesua käytön jälkeen. :) Meillä on myös Big sexy hairin hiuspuuteria, mutta sitä en oo ikinä edes kokeillut. Vois joskus testata!



DSC_1952
Välillä hiuspuuterin sijaan käytän four reasonsin volyymisuihketta, jota laitan siis ennen föönaamista. Tykkään föönata pää alaspäin tukan aina, ja välillä kun tätä on laittanut ja föönaa niin tukka on tositosi muhkea ja iso. Välillä joutuu vähän harjan avulla auttaa että saa sen luonnollisen näköiseksi. Mutta tosi tehokas tuote! En ookkaan pahemmin muita four reasonsin tuotteita käyttänyt, mutta oon kuullut paljon kehuja kyseisen merkin hiuslakasta. Tekisi mieli ostaa kokeiluksi sitä joskus. :) Onko teillä lukijoilla kokemuksia siitä? Jos on niin saa kertoa ja viisastuttaa mua. :D



DSC_1951
Välillä mun hiukset on tosi elottoman oloiset, niin tällä sebastianin kiiltoaineella saa vähän eloa tukkaan! En itseasiassa tiedä, onko tätä tarkoitus laittaa kuiviin vai märkiin hiuksiin, mutta ite laitan semmosiin puolimärkiin. Yleensä jos käytän tätä, niin föönauksen puolivälissä laitan hiusten latvaosiin. Ihanan kiillon saa heti hiukset ja niistä tulee muutenkin kosteutetumman näköiset.



DSC_1942
Vakiohiuslakkana jo pitkän aikaan on ollut tää Wellan lakka. Pitää kampauksen tosi hyvin ja pitkään hyvänä, eikä tahmaa tai tee hiuksista semmoisia klönttimäisiä jos tiedätte mitä tarkotan. :D Ja mulle hiustuotteissa tärkeää on se, että ne tuoksuu hyvältä niin tässä tuotteessa sekin puoli on kohdallaan. :) Äitin kautta tähän ja suureen osaan muistakin noista tuotteista oon tutustunut, sillä se on ne ostanut ja käytetään niitä yhdessä. Mutta kaikki tuotteet on osoittautunut tosi hyviksi! Mutta voisin kyllä joskus mielenkiinnosta kokeilla muuta hiuslakkaa kun oon käyttänyt tota merkkiä varmaan yli vuoden ainakin. :D 



DSC_2034
Aloin myös vähän aikaa sitten syömään näitä Priorin-kapseleita, jotka lupaa että hiukset kasvais tuuheampina. No en oo ku jonku viikon vasta näitä syönyt niin vaikea sanoa vielä toimiiko tää. :D Käytössä sitten selviää...

Siinä ne sitten oli! Mites on löytyykö teiltä samoja hiusjuttuja, mitä mulla on? :) 
Heippa <3

3 kommenttia:

  1. Moi! Mä halusin myös kokeilla noita Priorin- kapseleita silloin kun ne tulivat markkinoille. Apteekista kun olin menossa niitä hankkimaan kuulin, että ne ovat tarkoitettu keski-ikäisille naisille (n. 50-vuotiaille)! hupsista siis, apteekkiin jäi. Toivottavasti kuitenkin toimivat!

    <3llä Ella

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kyseessähän on ravintolisä siinä missä kaikki muutkin ovat, mutta tämä ravitsee nimenomaan hiuksia. Purkissa erikseen lukee että vaikeampiin hiusongelmiin suositellaan n. 2 kapselia päivässä ja lievempiin 1 päivässä. Mullahan ei mitään ongelmaa hiuksissa ole haluan vain kasvua lisää, niin yks kapseli päivässä riittänee mulle. :) Kaipa iäkkäämmille on tuo suurempi kapselisuositus tarkoitettu, mutta ei tätä erityisesti millekään ikäryhmälle ainakaan mun tietojeni mukaan suositeltu.

      Poista
  2. http://animemmi.blogspot.com/ <-- blogissani on liebster blog award postaus ja blogisi on sillä listalla :)

    VastaaPoista