5/02/2012

Lenkkeily on kivaa!

Heippa kaikki! :) Oon taas aika rättipoikki tän päivän jälkeen, mutta oon kiva ja tulin tekemään postausta tänne blogiin! Oottelen tässä samalla että telkasta alkaa ohjemlia, eli salkkarit ja iholla! :) Taustalla soi mun uus lempibiisi. <3 Nimittäin Pariisin kevät - Kesäyö. Aivan valloittava kappale. Kun kuulin tän ekan kerran, tuli vaan kesä mieleen ja kivat muistot sen mukana. Tulen kyllä kuuntelemaan tätä paljon spotifystä. ;) Kesäöitä odotellessa..

Mutta niin mitäs mun päivään kuuluu? Menin töihin yhdeksältä ja heräsin melko väsyneenä kun ei meinannut uni tulla vapun jäljiltä illalla. Noh kahvin voimalla lähti päivä käyntiin! Töistä pääsin jo kahelta, ihanaa ja lähdin sen jälkeen lenkille Lennin kanssa. Kävelin oikeen pitkän lenkin kivan ilman kunniaks ja meinas koira ennen omistajaansa väsyä, vaikka olin kuitenki seisonut töissä 5h. :D Noh nyt on taas jalat väsyksissä mutta ainakin mieli virkeänä! Huomenna meen kaverin kanssa sit kans lenkille illemmalla. Tekis mieli myös käydä rullaluistelemassa. :) No tässä on koko kesä aikaa!



DSC_1838
Nopee pari lenkkiasukuvaa ennenku lähin lenkille. Taiteellisesti peilinkautta otettu, mutta kun en taas jaksanu. :D Mulla on aina välillä tälläsiä mäenjaksamitään-päiviä ja ne näkyy myös blogin puolella. ;D Mutta parempi kai tämäkin kun ei postausta ollenkaan?



DSC_1850-2
Mörökölli ja mörököllin rumat kynnet! Lakkaisin noi heti jos töissä vois pitää kynsilakkaa.. Mut se ei oikeen oo suotavaa, joten mennään sit näin! Ehkä palkitsen itseni kunnon rakennekynsillä kun työt loppuu! Mun mielestä mun kynnet ansaitsis sen.. :D Ainii ja takin allaolevat vaatteet oli mulla töissä kun en jaksanut vaihtaa lenkille mitään sen ihmeempiä. 



DSC_1846
No nyt tais mennä tarkennukset vähän vituralleen.. :D Mut ei se mitään! Tää on tilannetaidetos, jota jokainen voi tulkita omalla tavallaan. ;)



DSC_1859
Tumma kuva ja näyttää et mulla olis ruskeaa luomiväriä luomissa. :D Noh eipä ole mutta ihan kiva hämäys kuitenkin! Töihin jaksan laittautua just sen 5 min verran, joten meikki on aika simppeli ja ei sen varmaan töissä tarviikkaan olla mitenkään erikoinen..



1muokkaus  
Yhden kuvan jaksoin jopa muokata vähän enemmän aikaa käyttäen. :) En tiedä tuliko tosta liian valosa, mutta se on kyllä aika valottunu luonnossaankin. 



DSC_1864-1
Tää mörökölli ootti jo että millon päästään lenkille!! Lennillä on pienimuotonen etupurenta, kuten kuvasta huomaa kun sen alahampaat tollee ulkona törröttää. :D Ei ne aina oo tolleen, mut joskus ja nyt sain näköjään ikuistettua tilanteen jossa ne on ulkona! Lutunen. <3


4 lukijaa vielä niin on 100 täynnä, ja sen kunniaksi sitten arvontaa luvassa! Siitä lisää sitten kun toi lukijamäärä on kasassa. ;)
Heipat. <3



4 kommenttia: