5/12/2012

Perjantain asu

Moikkamoi! Viikonloppu on lähtenyt mukavasti käyntiin. :) Eilen haettiin Esa asemalta meille puolenpäivän maissa ja illalla mentiin kaverille grillaamaan. Oli tosi kiva ilta ja kun pojat katsoi peliä, niin me saatiin rauhassa höpötellä tyttöjen kanssa. :) Tänään ollaan käyty Esan kanssa kaupassa ja illalla mennään saunaan. Kyllä jaksaa taas maanantaina mennä töihin, kun on ollut tällanen rento viikonloppu. :D Ja 15 päivä tulee tili, jee <3 Saas nähdä ostanko itselleni jotain kivaa sen kunniaksi... :)

Perjantaina tuli asu kuvattua kunnolla, koska oli taas aamulla aikaa laittautua kunnolla. Otin myös meikeistä kuvan, koska niistäkin tuli kivat vaikka aluksi pelkäsin että oon vaan pilannut mun luomivärit. :D Onneks asia käänty pettymyksestä onnistumiseen! Ja oon ainakin tällä hetkellä tosi tyytyväinen siihen uuteen maybellinen Fit me-meikkivoiteeseen. Sävy oli juuri oikea ja peittävyys hyvä. Saattaa olla, että löysin mun uuden lempparimeikkivoiteen.. ;)




DSC_1960-1  
Elikkäs luomiväri on sekoitettu kahdesta paletista. Ensiksi laitoin H&M:n tummansinistä luomiväriä alle, ja päälle laitoin vaaleansinistä rimmelin luomiväriä. Lopputulos oli todella kiva ainakin mun mielestä! Sisänurkissa on vähän valkoista rimmelin luomiväriä. Ja pääsin taas laittamaan eyelineria pitkästä aikaa <3 Kyllä kelpas. ;) Oli jo oikeen ikävä sitä!



DSC_1964  
Kuten tästä kuvasta huomaa, en pahemmin laita kulmakarvoja mitenkään, koska ne on luonnostaan melko tummat. Ainoa asia mitä niille teen, on se että pidennän niitä tuolta päistä ruskealla kulmakynällä. Saattaa näyttää tässä kuvassa hieman luonnottomalta, mutta kauempaa katsottuna ne on kyllä melkein huomaamattomat. :) Monet on kysynyt usein, että teenkö mä mun kulmille ikinä mitään. :D Eli kaipa se lopputulos on sitten luonnollinen...


DSC_1969  





DSC_1997
Ja tässä olis asukuvia! Sain ton paidan mun kaverilta, koska se ei ole sitä käyttänyt. Aijon kyllä maksaa hänelle siitä jossain vaiheessa. :)



DSC_1998-2
Toi paita on mun mielestä aivan ihana, kun vielä löytyis vaaleat kesäfarkut, niin varmasti toi sopisi niiden kanssa! Ehkäpä sitten, kun ensimmäinen palkka on tullut, niin käyn housuostoksilla! Oon pitkään jo unelmoinut Gina Tricotin Kristen-Farkuista, koska mulla on ne tummemmat versiot niistä. 



DSC_2005
Hiukset meni tosi kivasti eilen myös! Kiitos vaan hiuspuuterille! ;) Kannattaa kokeilla!



DSC_2019
Tässä olis vielä nassukuvia!



DSC_2024
Mulla on 1.6 parturi, ja aijon värjätä uudestaan hiukset liukuvärillä. Oon niin rakastunut siihen. <3



DSC_2028  




DSC_2030
Semmoinen asu ja meikki! Mitäs piditte? :)

Kohta me lähdetään Esan kanssa saunomaan, jee! Mun on pakko päästä vähintään kerran viikossa saunaan. Se on vaan niin rentouttavaa.. :) Varsinkin kylminä talvi-iltoina oli ihanaa mennä saunaan, ja kesällä mökillä on aivan parasta, kun pääsee saunasta kylmään järveen ja sieltä takas lämpimään. Voi että mä odotan jo järvessä uimista!! 
Tsau <3

4 kommenttia:

  1. Hei, sulla on kyllä tosi ihana blogi jota on vaan pakko lukea :D Paljonkos tollanen liukuvärin laitto maksaa? :)

    Tässä on mun blogi: http://lifeinabubbles.blogspot.com/ :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos, kiva kuulla että tykkäät! Mulla makso jotain 90-100 euroa muistaakseni, mutta se voi vaihdella eri paikoissa. :)

      Poista
  2. Oi ihana silmämeikki! Pidän noista väreistä erityisesti :)

    http://heartbeat-ofthecity.blogspot.com/

    VastaaPoista