5/25/2012

Kesä tulee kovaa vauhtia!

Heippa! Voi että miten ihana ilma tuolla ulkona on. :) Miten ees maltan istua täällä sisällä, kun vois nytkin olla ulkona nauttimassa auringosta! Noh, odottelen että Esa pääsee töistä ja jos sitten käytäis jossain ulkona.. :) Tulin tänne Vantaalle eilen illalla, koska mulla ei ollut enää loppuviikosta töitä. Hyvä vaan, koska mua alkaa jo kyllästyttää olla siellä.. :D Mutta onneks tässä on hyvää rentoutumis aikaa taas ennenkun menee sinne raatamaan!

Kuten lupailin, että mun blogissani olis arvonta 100 lukijan kunniaksi, niin valitettavasti joudutte sitä vielä odottelemaan hetken aikaa.. En ole ehtinyt miettiä koko asiaa juuri ollenkaan kun viikko on ollut muutenkin aika kiireinen. Yritän ens viikolla sen kuitenki toteuttaa! :) Joten olkaa maltillisia.. <3

Käytiin eilen iskän kanssa ostamassa mulle ylioppilaslakki karismasta, ja yllätyin aika paljon kun siellä oli täsmälleen samanlaisia lakkeja, kun Stockmannilla, mutta hintaa oli montakymmentä euroa vähemmän! Onneksi en ostanut lakkia stockalta, vaikka ensin meinasin.. :D Lakki on mulle vähän iso, mutta se on tarkoituskin, sillä teen itelleni kiharat lakkiaispäivänä, jolloin mun päänkoko kasvaa muutamalla sentillä ison tukan ansiosta. Mitattiin mun pään kooksi 57 cm, ja ostin 59 cm kokoisen lakin. Eli ei se nyt kauhean iso oo.. :) Löysin myös alkuviikosta kengät mun mekkoon, ja ylioppilas-asu onkin nyt valmis! Eli se meinaa sitä, että mulla on nyt yks stressin aihe vähemmän. Ens viikolla olis sitten leipomista tiedossa, sillä teen suurimman osan juhlien tarjottavista itse. Pari juttua vaan aijotaan valmiina tilata. :) Ite tehty on parasta. <3



Mutta palataampa ylioppilasjutuista nyt toisiin asioihin. Eiliseltä päivältä mulla olis pari kuvaa ja ne tulee tässä!


DSC_1965-1
Oli pakko mennä eilen päivällä hetkeks ulos ottamaan aurinkoa, koska en oo ehtinyt sitä vielä tänä kesänä tekemään! Keinussa oli hyvä makoilla ja nauttia auringosta. ;)



DSC_1956-2  
Ootan vaan, että milloin uskaltaa mennä heittämään talviturkin! Eiköhän senkin aika tässä joskus tuu.. :)



DSC_1979-2  




DSC_1968  
Lenniki nautti auringosta ihan selvästi. ;) Mahtaa vaan raukalla olla kuuma, kun tollanen karvaturri on!



DSC_1946  
Päivän meikki näytti tältä! Valkosta luomiväriä ja varjostukset tummanruskealla. :) Ja tottakai eyelinerit myös. Tässä kuvassa ei näy, mutta laitoin ruskeaa luomiväriä myös vähän alaripsien alle. 



DSC_1945-2  




DSC_1980-1
Ja asu näytti tältä! Illalla oli kyl vähän kylmä toi paita päällä, mutta päivällä olis tarjennut vähemmälläkin vaatetuksella. :D PS. Ihana tuo omenapuu, kun kukkii <3



DSC_1981-1
Paita: Seppälä
Housut: GinaTricot
Ballerinat: Skopunkten
Kaulakoru: Vila
Rannekorut: Glitter


Täällä oottelen vielä pari tuntia että mussu tulee töistä kotiin. :) Sitten päästään viettämään viikonloppua, jee! Jos ilmat on yhtä ihanat, kuin parina viime päivänä niin ulkoilua on meillä ainakin tiedossa paljon. :) Tällasella ilmalla on syntiä jäädä kotiin sisälle möllöttämään. :D
Heippa <3

2 kommenttia:

  1. Ihanii kuvii:) Mäki ostin isomman lakin ku ois pitäny ja hirvee valitus kaikilt et "se tippuu päästä ja mitä sitte seuraavina vuosina ku tuskin aina teet samanlaista kampausta" mut ihan sama onks se sit kivaa ku se ei ylppäripäivän mee ees päähän vaa jää siihe päälle törröttää:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hehe nii mut saattaahan pää vielä vuosien mittaan kasvaa jokusen sentin.. :) Mä oon samaa mieltä, että mieluummin on sitten sopiva lakki kampauksen kanssa! Ja mistäs sitä tietää vaikka joka vuosi haluaa laittaa kiharalle tukan. ;)

      Poista