1/03/2013

2013

Heippa kaikki ja ihanaa uutta vuotta! Meilläpäin uusivuosi vaihtui aika ikävissä merkeissä, nimittäin sairastuttiin koko perhe norovirukseen.. En oo sen takia oikeen jaksanut tehdä mitään niin tää bloggailukin on vähän jäänyt. Mutta nyt oon taas terve onneksi! :) Kamerakin tuli tänään kotiin ehjänä vihdoin ja viimein, mutta mä oon just nyt Vantaalla niin en pääse sitä vielä hetkeen käyttämään.. No onneks Esalla on kamera täällä. :)

Aijon tehdä sen kysymyksiin vastailuvideon heti kun pääsen käyttämään omaa kameraa, joten joudutte vielä hetken sitä odottelemaan. Tän postauksen kuvat tulee vielä puhelimesta mut ens postaukseen koitan ottaa tolla Esan kameralla ne kuvat niin on sit vähän parempilaatuisia!



IMG_1945
Ennen uuttavuotta olin ihan terve mutta paria päivää ennen alkoi olee kauhean huono olo ja koko yö menikin sit vessassa ravatessa.. Ihan kamalaa! Meillä olis ollut kivoja suunnitelmia kavereiden kanssa uudeksivuodeksi, mut jouduttiin perumaan koska ei haluttu tartuttaa ketään ja oltiin sen verran huonossa kunnossa molemmat vielä aattona, koska Esalla oli sama tauti ennen mua. Onneks päästiin kuitenkin raketteja kattomaan. :)



IMG_1984  
Kaupungin raketit! Joista ei oikeen hyviä kuvia saanut. :D 



IMG_1969
Rakettien katselun jälkeen tultiin meille ja katsottiin leffa crazy stupid love. Oli kyllä hauska lehva! :) Koitettiin myös syödä vähän mut ei siitä oikeen mitään tullut. Vasta pari päivä sitten palautu ruokahalu kunnolla. Ja tottakai valettiin tinat niinkuin jokavuosi. :) Iskä ja mun veli ampui omia raketteja pihalta ja ihailtiin niitäkin vähän. 



IMG_1967  
Joululahjoja en oo vielä esitellyt enkä tiedä jaksanko niitä sen tarkemmin käydä läpi kun en mitään sen ihmeellisempää saanut. Kaikkea tarpeellista tulevaan kotiin joskus sitten ja muuta pientä. :) Mut nää moroccanoil-tuotteet, jotka sain on aivan parhaita! Multa oli just hiusöljy lopussa, mut eipähän tarvii uutta ostaa nyt. :)) Ja noi tuoksuu aika hyvältä myös. <3



IMG_1951
Oon taas innostunut kynsien lakkailusta ja yritän kasvattaa omiani jälleen kerran... :) Muistaako kukaan mun edellisiä monsterikynsiä?



IMG_1990
Lähdössä vantaalle mussun kanssa. <3



IMG_1995
Esa sai meiltä joululahjaksi friteerauskeittimen jota päästiin tänään testaamaan. :) Aivan mahtava laite toi kyllä on! Täytyy vaan melko harvoin käyttää sitä ettei ala frittiruuan tulokset näkymään kropassa... :D



IMG_1996
Tehtiin tollasia tosi hyviä kanajuttuja! :) Ja sipulirenkaita myös.



IMG_2007
Njam njam <3 Lisäks meillä oli coleslawta ja BBQ-kastiketta. Hyvvee oli!


Oon tosta ruuasta vieläkin niin täynnä että voisin melkein pyöriä eteenpäin haha! :D
Mutta nyt meen pyörimään pois koneelta, heippa. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti