1/28/2013

Kynsistä asiaa

Moi kaikki! :) Mä en tiiä oonko koskaan aiemmin täällä blogissa esitellyt mun koko kynsienlaittokokoelmaani, joten nyt olis korkea aika tehdä se! Mä siis oon lakkaillut mun ja kavereiden kynsiä jo vuosien ajan, ja mun mielestä kynsien laittaminen on ihanaa puuhaa. :) Voin kertoa, että ensimmäiset kynsienlakkauskertani oli aikamoista sottaamista ja kaikki lakkaukset on vaatinut opettelemista, mutta harjoitus tekee mestarin eikö vain! Unelmani olisi jos saisin joskus geeli- tai akryllikynsipaketin, niin voisin alkaa laittamaan itselleni ja muille kynsiä. :) En kuitenkaan halua tällaisista jutuista mitään ammattia, harrastuksena se on ihan kivaa. Vähän niinkuin kokkaaminen; se on kivaa silloin tällöin, mutta jos sitä joutuisi tekemään 8h 7 päivänä viikossa niin kiinnostus lopahtaisi ainakin minulla. Hatunnostot niille kaikille kokeille jotka jaksaa kokata töissä ja vielä kotona ja säilyttää intohimonsa alaan! :D

Mulla ei kauheesti ole mitään erilaisia kynsijuttuja, sillä mun mielestä niitä ei kauheesti edes tarvitse. Nättien kynsien tekemiseen tarvitaan hyvä lakka, hieman taitoa ja tietenkin kunnon pohja-ja päällyslakat. :) Oon tehnyt aijemmin videon mun kaikista kynsilakoista ja se löytyy täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=DPtDBlla0Bw


DSC_2569-3  
Tilasin joskus mimaxilta tälläsen hyrrän, jossa on erivärisiä timantteja. Nuo taitaa olla 2mm pituisia, eli melko pieniä. :D Hopeinen tainnut olla suurimmassa suosiossa. ;) 



DSC_2573-4
Seppälästä ostettu timanttikokoelma. Tässä oli/on erimuotoisia ja värisiä timantteja. Noi kerran putos multa lattialle kun laitoin kynsiä, niin siks ne on vaan tolleen sekasin tuolla.. 



DSC_2577-3  
Mimaxin uusin hankinta, jolla tuunasin mun puhelimenkuoret. :D 2mm hopeisia timantteja. Noi tulee kyllä varmasti käyttöön kynsissäkin! Tuntui kyllä vähän tyhmältä tilata vain yksi pieni kotelo näitä.. Olisin voinut fiksuna tilata jotain muutakin samalla..



DSC_2583-2  
Glitteriä! Nääkin kaikki mimaxilta tilattu. :) 



DSC_2579-2  
Tekokynsiä, joita tykkään myös lakkailla. :) Noi vasemmanpuoleiset toimii siten, että toi tipin alaosa on ohuempi, ja se asetetaan 3/4 kynttä eli ei koko kynnelle. Ja se viilataan oman kynnen kanssa tasaiseksi ja sitten siihen voi lakata päälle. Tulee luonnollisemman näköinen lopputulos eli ei näytä liian tekokynsimäiseltä. :D Noi periaatteessa toimii samanlailla kun esim. geelikynsien tipit, ilman sitä geeliä! Noi ostin joskus viime vuonna sokoselta. :)



DSC_2585-6
Kynsitarroja! En rehellisesti sanottuna koskaan oo näitä omiin kynsiin testannut joten en tiedä miten nää toimii. :D 



DSC_2588-10
Kynsiviiloja. Nää on tärkeitä! Viilatut kynnet ei lohkeile yhtä helposti ja viilaaminen on muutenkin hyväks kynsille. :)



DSC_2589-6  
Uhrasin mun yhden meikkisienistä kynsikoristelulle. Ton avulla kynteen saa sellaisen 'liukuvärjäyksen' tapaisen lakkauksen, eli kun laittaa 2 eri lakkaa tai vaikka useampaakin sienelle ja töpöttelee sitä kynnelle niin syntyy ihana liukuvärjäys! :) Kynsi kannattaa olla lakattu valkoisella pohjalakalla, että värit näkyy siinä paremmin.



DSC_2593-4  
Mun dotting-toolit eli nuppineulat. :D Noilla saa ihan parhaita pyöreitä pisteitä tehtyä kynsiin! Suosittelen käyttämään nuppineulaa ellei omista oikeaa dotting toolia. :)



DSC_2591-5  
Ja tietenkin omistan läjäpäin kynsilakkoja! :D 



Tässä olis vähän mun kynsitaiteilua vuosien varrelta. :)


IMG_1108




IMG_1167




dascaapaskaa59  




IMG_1163  




IMG_1184




IMG_1951-2  




IMG_2093-2  




IMG_2112  




IMG_2166  





IMG_2187





IMG_2261  





IMG_2311
Mitkä oli teidän
lempparikynnet?? :)

Moikka <3

5 kommenttia:

  1. Mä olen myös huomannut, että nuppineulat tai hammastikut käyvät ihan yhtä hyvin kuin ne kalliimmat dotting työkalut.

    VastaaPoista
  2. Tosi mukavan ja kivan näkönen blogi sulla! (: ja ihanat noi kaikki kynnet, oot tosi taitava :D ja mun lempparit on varmaa noi missä on sinistä tuolla kärjessä ja timanttei <3 (: liityn lukijaks!
    Tääl myös mun; http://roosaslovelylife.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voij kiitos, kiva kuulla että liityit lukijaksi <3 ! Ja mäkin tykkään niistä kynsistä paljon myös. :))

      Poista
  3. Ihania kynsiä nuo kaikki!♥

    VastaaPoista