1/24/2013

Kuvailua

Moi kaikki! :) Tänään oli niin nätti päivä ulkona, että päätettiin mun kaverin kanssa mennä vähän kuvailemaan. Kauheasti ei vaan tarjennut kuvia näpsimään kovan pakkasen takia, mut kyllä sieltä muutama siedettävä ruutu tuli. :D Käytiin myös lahdessa, mutta siellä ei kovin kauaa viihdytty enkä ostanut mitään. Ehkä ihan hyvä vaan, niin rahat säästyy. :) Ja huomenna taas olis lahtireissu tiedossa, kun mussu tulee meille. <3 Kärsin tällä hetkellä aikamoisesta pääkivusta, en tiedä mistä tää on tullut niin sen takia multa ei nyt tuu kauheesti mitään järkevää tekstiä tähän postaukseen. :D Mut kuvia onneks löytyy mukava määrä! ;)



DSC_2598-3
Ei keksitty mitään jännää mestaa, mihin mennä kuvia ottamaan niin sen takia skenaariona toimii meidän etupiha. :D Mut tausta oli silti aika kiva talvimaisen maiseman ansiosta.



DSC_2620abbaaa




DSC_2605ababab111




DSC_2606abbbab




DSC_2588-9
Hyi mikä ilme.
Takki: Vero Moda
Farkkulegginsit: Zara
Kengät: Stockmann
Kaulakoru: Guess



DSC_2619ababa11
Tykkään ihan hirrmuisesti miltä mun hiukset näyttää luonnonvalossa! Tajusin sen kunnolla vasta näistä kuvista. ;D Toi liukuvärjäys näkyy niin paljon paremmin kun sisällä, ja muutenkin kampaaja onnistui kyllä loihtimaan taas ihan nappiin tuon värin, ettei voi muuta sanoa kun me like!



DSC_2607ababab




DSC_2581abbaba
Oon muuten kauan miettiny, että onko mun silmät vihreet vai ruskeet, vai vihreenruskeet?? Joissain kuvissa ja luonnossakin ne näyttää ihan ruskeilta, mikä olis mun unelma sillä oon aina haaveillut ruskeista silmistä. Mut jossain valossa ne taittaa semmoseen sammaleenvihreeseen mikä on musta aika laimea. Äitillä on vihreet silmät ja iskällä siniset, et jos mulla olis ruskeat silmät niin kysympähän vaan että mistä ne oon periny?! :D Mun serkulla on kyllä myös ruskeet silmät, että ehkäpä jostain kaukaisemmista juurista sitten..



DSC_2618-5




DSC_2614aabbaa
Ai miten niin mä onnistun aina kuvissa?!



DSC_2570-3
Leivoin myös tollasia helppoja ja nopeita kinkkuhyrriä! :) olin tehnyt voitaikinan joskus viime kuussa niin se oli pakkasessa odottamassa mun leipomis inspiraatiota, mikä iski tänään. Reseptiin ei tule muuta kun purjoa, emmental-juustoa, paprikaa, kinkkua, mustapippuria ja tietenkin toi voitaikina, eli helppoa ja nopeaa oli noiden tekeminen, mutta myöskin hyvää. <3

Hejppa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti