1/15/2013

Messiläpäivä

Heippa kaikki! :) Kuten otsikkokin kertoo, tänään olin messilässä. Mä rakastan laskettelemista yli kaiken ja mun onkin joka vuosi päästävä rinteeseen! Onneks tää ei jää mun ainoaksi laskettelukerraksi, vaan lisää on vielä luvassa myöhemmin tässä talven aikana. :)) Oltiin joku 4h ja se oli ihan riittävä aika mun mielestä. Rinteet oli hyvässä kunnossa ja sääkin oli just hyvä! Nyt on vaan jalat hieman jumissa, koska olin vielä täs illalla salilla. :D No treeniä treeniä jos haluaa kesäkuntoon. Mulla riittää vielä työstettävää tässä kropassa, koska sen huomaa, kun ei ole salilla käynyt hetkeen taas.. :D



IMG_2174
Ja siis tiedoksi kaikille, mä lasken suksilla. Laskettelun alotin joskus ihan pikkutyttönä kun vanhemmat vei  mut ekan kerran rinteeseen. Siitä lähti oon ollut koukussa siihen lajiin. :) Pienenä mulla oli tapana laskea ne mäet suoraa alas.. :D:D: Ehkä hieman uhkarohkeaa?



IMG_2175  
Ei ollut paremmin porukkaa liikenteessä. :D Hyvä vaan, niin ei ollut hissijonoja ja rinteet pysy hyväkuntosina pidempään. :))



IMG_2178
Lepohetki! Mikshän mulla on noin kärsivä ilme.. :D 



IMG_2173



VAROITUS! Älä katso alla olevia kuvia jos olet nälkäinen. :D:D

DSC_2676-3  
Haettiin viime viikolla Esan kanssa kiinalaisesta ruokaa, mmm parasta ikinä<33 Varsinkin täällä meilläpäin kiinalainen ruoka on niiin hyvää voij että. :)



DSC_2678-3  
Alkukeitto sisälsi tollaisia lihanyyttejä, joita ollaan Esankin kanssa kokeiltu tehdä. :) Pakko sanoa, että meidän tekemissä oli enemmän makua vaikka hyvää tuokin oli. Ja ei yleensä tilata alkuruokaa mut nyt teki mieli. :D Oli niin nälkä!



DSC_2680-3
Ja pääruuaks meidän vakiosuosikkia: Kanaa valkosipulikastikkeessa. Aivan sairrraaaan hyvää!! Kuola valuu tätä postausta kirjottaessa. :D Noi kanapalat suorastaan sulaa suuhun aiettä. :)



DSC_2681-3  



DSC_2682-1
Tää on yllättävä kuva siinä mielessä, että en melkein koskaan juo pepsiä. :D Tykkään colasta 1000 kertaa enemmän ja aina jos pitää valita limsa niin otan colaa. Mut nyt jostain syystä halusin pepsiä? ;D Esa tykkää siitä niin ehkä mäkin alan pikkuhiljaa tottua sen makuun.. Mut cola on silti parasta ;)




Loppuun vielä puhelimella kuvattu video mun mäenlaskusta. :D En tiiä miks tosta tuli tollanen kapee, mut menkööt nyt!


Heippa. <3

5 kommenttia:

  1. Kypärä päähän ;)

    VastaaPoista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  3. Mikä alkuruoka keitto tuo on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se taisi olla nimeltään wong tong :) muuten kasviksia mutta siellä oli noita jauhelihanyyttejä joukossa :)

      Poista