1/13/2013

Vastauksia kysymyksiin

Heippa! Aattelin nyt vihdoin ja viimein toteuttaa tän kysymyksiin vastailupostauksen. Tosiaan joulukuussa pyysin teiltä kysymään multa kysymyksiä ja niitä tuli aika kivasti. ^^ En jaksanut kuvata videota ihan sen takia, koska näitä kysymyksiä on niin paljon ja nyt on jo ilta niin huonolla valotuksella kuvaaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa! Ja mun aivot on muutenkin ihan jumissa jo pelkästään tästä kirjottamisesta, niin voin vaan kuvitella miten sekava siitä videosta olisi tullut. :D Mutta tärkeintä on että mä vastaan niihin kysymyksiin eikö vain?

Tänään onkin Esan viimeinen lomapäivä niin se lähti kotiin päin äsken.. :( Ihan outoa olla ilman sitä kun ollaan saatu melkein kuukaus olla putkeen yhdessä! No mutta nyt mulla on ainakin hyvin aikaa bloggailla jos pitää jotain positiivista keksiä siitä. :D Ja onneks loppuviikosta meen sitten Vantaalle taas. <3


Mutta aloitetaas nyt vastailemaan!! :) Psst. mulla ei ollut mitään kuvia itestäni niin kuvat on weheartista.  


Onko sulla lempinimiä? - Ansku, Dee(tulee mun sukunimestä) ja ala-asteella mua sanottiin ansuks. :D

Tiedätkö tarinan että mistä sun nimi on lähtöisin tai miks sun vanhemmat anto sun nimeks Anniina?:) - Äiti sano, että jos se joskus saa tyttölapsen niin sen nimeks tulee Anniina.

3390_414100998666200_1177717769_n_large

Mitä tavaraa ilman et pärjäisi? (ei iphone :D) - Tää on vaikee! Rahapussi, kamera, tietokone?

Ootko allerginen millekkään? - Ei mulla oo kai mitään allergiaa todettu. :) Mut jos oon silittelen meidän kissaa ja sen jälkeen kosken käsillä omaa naamaa, niin mulle tulee ihmeellisiä punasia pisteitä.. :S Ja mulla on kai vähän puoliatooppinen iho, koska talvisin mulle tulee semmosia kuivia kohtia naamaan, käsivarsiin ja huulet rohtuu tosi herkästi! 

Mikä saa sut tulemaan yhä uudestaan kirjoittamaan meille? - Koska mä tykkään bloggaamisesta ja siitä on tullut mulle tärkeä harrastus. <3

541313_366005920101573_69676715_n_large

Mikä bloggaamisessa on parasta? - Lukijat ja teidän ihanat kommentit!

Mikä susta tulee 'isona' ?:) - Ei mittään hajua vielä!

Paras lapsuuden muisto? - Kaikki reissut mitä ollaan perheen kanssa tehty. :)

D708ba76e58f11e1a97a22000a1cbf16_7_large

Paras muisto Esan kanssa? - Ensitreffit. <3 Ja vuosipäivä. :)

Missä maissa oot matkustellut? - Viro, Ruotsi, Canaria

Paras kaupunki suomesta? - Helsinki!

537409_320777208033041_1864751242_n_large


Mitä mieltä oot ABBAsta? <3 - En oikeen mitään mieltä kun en kuuntele. :D

Viihdytkö kotikaupungissasi? - Joo ja en.

Mitkä on kotikaupunkisi hyvät ja huonot puolet? - Hyvät puolet on kaverit, tutut ja sukulaiset, huonoa se, että tää on liian pieni paikka!

Tumblr_mgkk4ieb6t1qfm87to1_500_large

Mitä haluaisit opiskella? - En tiedä vielä.. Ehkä jotain kauneuteen tai muotiin liittyvää...

Mitä hyvää ja huonoa lukiokoulutuksessa on mielestäsi? - öööö no huonoa se, että se on enemmän kirjoihin keskittymistä kun työharjoittelua ja hyvää se, että lukiossa saa vielä miettiä mitä haluaa tulevaisuudelta. :)

Entä amiksessa? - Paha sanoa, kun en ole käynyt!

541722_480487735330323_985254937_n_large

Mitä blogeja luet itse ja mikä/mitkä ovat lempiblogejasi?  Mainitse ainakin yksi! - Uino, Eerinin, Kenzas, Mungolife. :))

Oletko ollut koulukiusattu? - Olen.

Mihin suurkaupunkiin haluaisit matkustaa? - Haluaisin kiertää kaikki Amerikan isot cityt. <3 Ja sydneyhyn olis ihana päästä!

Tumblr_mgkl43gbkh1rk378po1_500_large

Entä mihin lähtisit rantalomalle?(joku paikka missä et ole käynyt!) - Thaimaa!

Jos saisit yht äkkiä suuren summan rahaa, mitä ostaisit rahoilla ensimmäisenä? - Ostaisin oman kodin mulle ja Esalle. :)<3

Onko sinulla tällä hetkellä jotain asiaa mitä olet ajatellut tekeväsi/ostavasi heti kun on tarpeeksi rahaa? - Ei nyt sillee mut MK:n laukku olis aika ihana! Tai uus kamera..

Mistä saat inspiraatiota tyyliisi? - Blogeista, muotilehdistä, kadulla vastaan tulevista ihmisistä, oikeastaan melkein mistä vaan! :D

Tumblr_mgjwursze71rv7t0xo1_400_large

Kenen bloggaajan tyylistä pidät erityisesti? - Uinon tyyli on ihana :)

Entä julkkiksen? - En osaa sanoa, en seuraa julkkisten tyyliä niinkään aktiivisesti...

Seuraatko ylipäätään kenenkään tyyliä? - En kenenkään tietyn henkilön.

Kiinnitätkö kaupungilla, töissä, koulussa huomiota toisten pukeutumiseen? - Tietty! On ihanaa nähdä miten omaperäisesti ihmiset osaa nykypäivänä pukeutua. :) Varsinkin Helsingin katuja tepastellessa on ihanaa katsella  muiden hienoja vaatteita ja ehkä samalla myös hieman kadehtia!

72197_480529658659464_1000610013_n_large

Sä kun näytät tykkäävän leipomisesta ja ruuanlaitosta niin voisitko kuvitella joskus tekeväsi sitä työkses tai että oisit ammatiltasi kokki? - En kyllä oo kuvitellut. Ei sitä varmaan sit enää osaisi nauttia siitä ruuanlaitosta jos sitä joutuu joka päivä tekemään työkseen. Mä tykkään silloin tällöin kokkailla kun on inspiraatiota. :)

Jos katsoit tänä vuonna Big brotheria niin kuka oli sun suosikki ja kenen oisit halunnu voittavan? - Katsoin juu. :) Ida olis saanut mun puolesta voittaa!

Entä kuka oli sun inhokki? - Molemmat jonnat. :D

Kuinka usein peset sun hiukset? - Joka toinen päivä. Joskus en niinkään usein.


Tumblr_mghm13xxmn1r8mxppo1_500_large

ootko tyytyväinen vartaloos? entä yleisesti ulkonäköös? - Aina löytyy jotain parannettavaa. :D Mutta yleisellä tasolla oon kyllä sujut kroppani ja ulkonäköni kanssa.

 Mitä mieltä sun perhe/ystävät/tuttavat on tästä sun blogista? - Kaikki tykkää lukea sitä ja ovat hyväksyneet sen että bloggaan. :-) Kaikki vaan eivät halua tulle itse osalliseksi tänne blogiin ja ymmärrän sen täysin!

saatko koskaa negatiivista palautetta tästä sun blogista? - Aina löytyy ilkeitä anonyymejä. :D

ootko koskaa tavannu jotai toista bloggaajaa? - En oo tavannut, eikä mun kukaan kavereistakaan bloggaa.. Olis kyllä kiva tavata joskus joku! =)

396506_473559822677502_1428077123_n_large


ootko tän blogin kautta tutustunu keneekää? - Ystäviä en oo vielä blogin kautta saanut, mutta muhun saa kyllä tutustua. <3 Tykkään tosipaljon tehdä tuttavuutta uusien ihmisten kanssa. :)

ootko enemmän optimisti vai pessimisti? - Riippuu tilanteesta! Yleensä kyllä yritän olla optimisti.

Mitä koulua sä kävit? - Lukiossa olin.

Jhh8lzdh-a0_large


Tuutko sä toimeen Esan vanhenpien kaa? Entä toistepäin? - Juu Esa on meille kun perheenjäsen ja samanlailla toisinpäin. :)

Tykkäätkö one directionista? :) - En kuuntele.

Voi vitsi onks teillä joku ihana loft toi kämppä ku tollanen korkea katto ja parvi? - Ei oo meidän asunto siinä kuvassa, mitä tarkoitat. :D

kuinka oot viihtyny siinä sun uudessa työpaikassa? - En viihtynyt, joten lopetin työskentelyn siellä.

1224_456023957790668_122984135_n_large

Missä näet itsesi 10 vuoden päästä? - Hyvässä työpaikassa, Esan kanssa saman katon alla. Muusta en tiedä. :) 

Ostat paljon uusia vaatteita, mihin ne kaikki mahtuu tai heitätkö ikinä vanhoja pois? :D - No en mä nyt niin paljoo niitä osta! :D Tiedän mooonta ihmistä, ketkä shoppailee paljon useammin kun mä. Mutta vanhat vaatteet annan mun nuoremmille sukulaisille, varsinkin mun serkku tykkää haalia mun vanhoja vaatteita itselleen. :DD Ja joskus vien niitä kirpparille! 

Koetko olevasi hemmoteltu? - En tosiaankaan! Maksan melkein kaikki vaatteeni itse, mutta saan kyllä välillä rahaa jos sille on tarvetta.

Tumblr_mgk0lge1nl1ruatvco1_500_large

Ja sitä tää perinteinen mitä ottaisit mukaan autiolle saarelle, max 3 asiaa! - Esan, kameran, ja laukun täynnä ruokaa ja juomaa! =))

Siinä oli vastauksia, toivottavasti tykkäsitte! :) Pari kysymystä tuli kahteen kertaan niin karsin ne pois.

2 kommenttia:

  1. Miten suhun voi tutustua ?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Monella tapaa! :) Voi vaikka laittaa mulle sähköpostia osoitteeseen: anzu_1993@hotmail.com

      Poista