1/08/2013

Back home

Heippa! Tultiin tänään aamulla takasin meille Esan kanssa. :) Johan me siellä Vantaalla viihdyttiin 5 päivää. Tultiin tänne meille tänään sen takia, koska mulla oli kampaaja klo 12! Oli ihana päästä laitatuttamaan tukka uuteen kuntoon. <3 Oon kyllä tosi tyytyväinen taas kerran lopputulokseen. Ja mikä parasta pääsen nyt tekemään jatkossa postauksia järkkärikuvien kanssa vihdoinkin!! Ei enää puhelinkuvia jee. :DD

Näin eilen mun parasta kaveria piiitkästä aikaa. <3 Käytiin Helsingissä kahvilla ja pyörittiin kampissa. :) Bik bokissa oon kuolannut jo hetken aikaa yksiä kenkiä, ja kävin niitä taas ihastelemassa... Harmi kun ovat niin kalliit. :( Käytiin myös toissapäivänä amarillossa parin kaverin kanssa syömässä. Ruoka ja seura oli hyvää eli ilta oli kiva. :) Muuta erikoisempaa meille ei ookaan sit tapahtunut tässä viime päivien aikana. :D



IMG_2080  
Ostin zaran alesta tollasen ihanan leopardikuosisen paidan. <3 Vihaan semmoisia tietynlaisia eläinkuoseja, mitkä on ns. graafisen näköisiä, niin toi näyttää mun mielestä semmoiselta aidommalta ja kivemmalta. :) Hintaa oli alennuksen jälkeen 17,90 euroa!



IMG_2071  
Mun arkimeikki näyttää melkein aina tältä. :D Läheskään aina en edes jaksa luomiväriä laittaa! Rajaukset vaan ylös, valkoista luomiväriä sisänurkkaan kirkastamaan ja ruskeaa kajaalia alaripsien tyveen. :) So simple.



IMG_2009  
Tein myös jotain melko uhkarohkeaa yks päivä. Nimittäin macaron-leivoksia, joista oon kuullu vaan että ne on tosi haasteellisia tehdä itse. Noh tartuin haasteeseen ja tuommoisia loihdin aikaseksi. :) Reseptin löysin kinuskikissan sivuilta.



IMG_2012  
Nää oli ihan sikahyviä kun onnistuivat. <33



DSC_2661
Kampaajalla halusin tummempaa hiuksiin, ja tummemmathan näistä tuli! Tää salamavalo ei nyt vaan oikeen tuo tota väriä oikeuksiinsa, luonnossa näyttää hieman vaaleammalta. :) Tyvi on melko tumma, muutaman asteen omaa väriä tummempi ja latvoissa on ihan blondia vähän. 



IMG_2087
Tolta ne näyttää enemmänkin päivänvalossa!
PSST. tää kuva on instagramissa ja muutin mun tunnuksen nimeä! Nykyään mut löytää sieltä nimellä: anniinagram



IMG_2093  
Väsäsin itelleni taas uudet kynnet. :) Mitäs pidätte näistä??



DSC_2673-3
Vihdoinkin löysin oman tangle teezerin ! En halunnut millään tilata netistä tätä koska en olisi jaksanut oottaa sen saapumista, niin sitten lopulta löysin jumbon BG hairista näitä ja menin heti hakemaan oman! Ja lempivärissä tietenkin. <3 Kampaamokaupassa tanglet maksaa 15 euroa, eikä oo mun mielestä paha hinta. :)


Ens postaus tulee sit kokonaan hyvillä kuvilla, lupaan sen. :)
Heippa. <3

7 kommenttia:

  1. olisit löytänyt tanglen myös Heinolan helmihiuksesta:)))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mutta mä halusin sen heti kun oon malttamaton niin ostin sen takia vantaalta :D

      Poista
  2. Vähän ihanat noi kynnet :)!

    http://itsyourstoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Noi on kivoimmat kynnet ikinä :-)

    VastaaPoista
  4. oii oot tosi kaunis ja ihanat kynnet :-)

    VastaaPoista