1/22/2013

Girly stuff

Moikka ihanat! <3 VAROITUS: Jos et ole timanttien ja tyttömäisten asioiden ystävä, skippaa tämä postaus. :DD Eli siis kuten edellisessä postauksessa jo esittelinkin niitä mun uusia ihania kuoria, niin tässä olis nyt vähän jatkoa niistä. :D Ne perhoskuoret on ihan mun lempparit, mut yks asia mua häiritsi. Niissä ulkoreunoissa oli selkeät rei'ät tarkoitettu timanteille, mutta itse timantteja niissä ei ollut. Koska mä oon neiti täydellinen (en oikeesti) niin halusin tehdä asialle jotain. Niimpä tilasin mimaxilta kynsiin tarkoitettuja timantteja ja aloin tuunaamaan itse noita kuoria. Ja nythän ne ovat täydelliset. <3 Ja muissa kuorissa ei ole mitään valittamista! Ihmettelen kyllä suuresti miksei ne ole niihin selkeisiin kohtiin laittanut niitä timantteja, kun niitä oltiin vielä aloitettu laittamaan yhdestä kohtaa? :D Noh, ei voi mitään enkä mä viitti asiasta alkaa mitään reklamaatiota tekemään kun kiinasta asti tulivat.



DSC_2583-1  
Tommoisen timanttipurkin tilasin. Tuossa on n.500 timanttia yhteensä. :)



DSC_2587-6  




DSC_2569
Pikaliiman ja hammastikun avulla liimasin noita puolisentoista tuntia ja lopputulos näyttää tältä. :) 



DSC_2571-2




DSC_2575-3  
Love it <3



DSC_2579-1
Kuten ylemmässä kuvassa näkyy, väsäsin myös uudet kynnet eilen illalla. :) Aika timanttiset nekin, mutta mikäs siinä jos tykkää! ;)



DSC_2581-2
Mitäs tykkäätte mun uusista kynsistä ja tuunatuista kuorista? ;)

Alan kattoo salkkareita katsomosta kun en ehtinyt salin takia niitä kattoa telkusta!
Heippa <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti