12/26/2012

Meidän joulu

Joulu tuli, joulu meni. :) Oli ihanan rauhallinen joulu, syötiin hyvin ja lahjoja saatiin. Jouluna meillä oli meidän serkut, niinkun aina. Kohta vielä kerran pääsee jouluruokia syömään, ehkäpä huomenna jo muuta ruokaa sitten. Rakastan laatikoita ja kinkkua, rosollia, lohta namnam.. <3 Huomenna Esa tulee meille, jee. :) Ollaan nyt melko pitkän aikaa yhdessä, kun ei joulua pystytty olemaan. Mulla on jo ikävä!

Kamera ei ehtinyt jouluksi tulla kotiin, joten kuvat taas on mitä on. Toivottavasti uudeksivuodeksi ehtis kamera tulla kotiin! Ärsyttää, kun se on jo yli 2 viikkoa ollut siellä huollossa.. Lahjoja en vielä tässä postauksessa esittele, mutta aattelin tehdä videon missä kerron mun lahjoista. :)



IMG_1860  
Mulla oli tämmöiset joulukynnet. Väsäsin niitä joulua edeltävänä iltana monta tuntia, mutta mun mielestä niistä tuli ihanat. :) 



IMG_1861
Meidän jouluhauva. <3 Mulle paras joulu on perheen kanssa vietetty joulu. On ihanaa olla yhdessä ja kun ei ole kiire mihinkään.. En varmaan osais olla joulua pois kotoa, se ei tuntuis oikealta!



IMG_1869
Tällänen oli mun joulumeikki. :) Silmissä tummaa, huulissa punaista. Ite pidin kovasti tästä. :) Punahuulet voisi meikata useamminkin..



IMG_1870
Ja illan asua. :) Jouluna pitää olla aina jotain punaista päällä!! Laitettiin äidin kanssa mulle paplarit päähän pariks tunniks niin sain tollaset korkkiruuvikiharat. En oikeen tiedä pidänkö niistä, mutta jouluna ne meni mukavasti. :) Eipähän hiukset kärsinyt kun ei raudalla kihartanut!



IMG_1875
Joulupöytä katettuna! En kuvaillut mitään ruokakuvia, koska niitä on mun mielestä muiden blogit pullollaan. :D Ja eiköhän kaikki tiedä mitä jouluna syödään.. ;)



IMG_1876  
Ruokailutilan seinä täyttyy joka vuosi joulukorteista. Niin kävi myös tänä vuonna. :) Parille olisi vielä tilaa!



IMG_1888  
Okei huijasin, yhden lahjan näytän teille, khihi. Kullalta sain Guessi perheeseen uuden vauvan. <3 Toi koru on niin ihanan siro ja soma. Tuun käyttämään sitä usein. ;)



IMG_1918
Jouluun kuuluu tietysti myös riisipuuro kanelisokerilla! Löysin omastani mantelin. :) Niin kyllä tapahtuu joka vuosi.. outoa.. :D 



IMG_1944
Tänään otettu kuva, ei kyllä sovi jouluun mutta menkööt. :) 


Lahjapostausta tulee sit myöhemmin! 
Heippa. <3

2 kommenttia:

  1. Ihanat noi sun kynnet ja muutenkin oot tosi nätti! Ja aivan ihana toi koira! Onks se tipsu kun meiltäkin löytyy kaks sellasta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia. :) Joo tiibetinspanieli on meidän lenni. <3

      Poista