5/29/2011

mucho animals

heippaa =)

Matikankoe huomenna :OO ampukaa mut!! Pelkään että en osaa mitää, ja totuus on etten osaakkaa.. Oon mä siihen lukenu, vähän ehheh. Mut sit on kai mentävä uusimaa, jos ei mee läpi :7 Onneks tää koeviikkoangsti loppuu ens torstaina, jollon on muuten vapaapäiväki! Jeee, ei vaan oikee inspais sit mennä perjantaina kokeenpalautuksii, varsinki ku sieltä tuskin tulee mitää hyviä numeroita :D:D Mut joo oon muutenki niin lomafiiliksissä, ettei toi koeviikko motivoi mua yhtää.

Löysin noi kaks söpöliiniä nukkumasta sängyl molemmat toisissa päädyissä :D oli pakko ottaa pari kuvaa ko molemmat niin lutusia :3


Photobucket
Söpöläinen nro.1 !


Photobucket



Photobucket
Vähintäänki yhtä söpö nro.2 :)


Photobucket


mä♥mun eläimiä!
Mutjoo mun matikanlukemiset jatkuu än yy tee nyt! halusin vaa jakaa tän söpöyden teidän kanssa =DD

P.S Mulla on maailman paras fiilis just nyt!♥ Ei siitä sen enempää (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti