5/24/2011

Asukuvia

Moikkaaa
Eli joo mun PITÄIS lukee kokeisii, mut ehehhee empäs luekkaan :D Tää on niin tätä. Ehkä sit illemmalla... Huomen alkaa koeviikko että ei hyvin mee, kun en oo oikee ehtiny valmistautuu. Uusinnois näkyy !
Voisin kesäloman jälkee ihan oikeesti alkaa ottaa itteeni niskasta kiinni ton lukion kanssa, koska sillon mulla alkaa vika vuos ja kirjotan jo ens syksynä 2 ainetta! omg.. Mitähän siitäki tulee xD

Mulla oli omasta mielestäni tänää niin kiva asu päällä, et piti ottaa oikee kunnon kuvia siitä! =) JA voin jo nyt tässä vaiheessa sanoa, ja varmaan monet sen ovatki huomanneet että en oo mikään 180 cm pitkä ja 50 kg, vaan mulla on normaali kroppa ainaki omasta mielestäni ja oon siihen tyytyväinen. Eli jos teillä on jotain pahaa sanottavaa, ni tiedän kyllä itsekin vikani et pitäkää vaan ne ilkeet kommentit omana tietonanne, kiiitooos =)






Neule: H&M
Liivi: Only
Toppi: MicMac
Shortsit: VeroModa
Kengät: Bianco
Laukku: H&M





















Timanttikorut on glitteristä, ja toi keskimmäinen on kai jostai kultasepänliikkeest !







Mussukka♥






Ja täs viel maizemiii!






OKEI nyt mä meen ihan aikuisten oikeesti lukee, et pääsen kokeista läpi.
Moikka♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti