5/22/2011

Randomness

Heippaa =)!
Mulla ei oikeestaa nyt oo mitää ihmeellistä kerrottavaa tai sanottavaa PAITSI tällänen ilmotusmuotoinen asia, että mulla alkaa ens keskiviikkona koeviikko, että en varmaan kerkee kauheesti tänne postailemaan sen takia, koska mun kaikki aika menee lukemiseen. kivat. Mut joo this is life ja muutenki en oikee jaksa murehtia koska pian alkaa kesäloma!! <3 Mun alkuloma tosin menee töissä, mut ei se haittaa raha on tärkeintä :DD Loppuloma meneeki sit ihan lomaillessa perheen ja kavereiden kans. Mulla ei oikeestaa oo mitää suurempia suunnitelmia vielä, paitsi 18 vuotis pippalot heinäkuussa :)
Mut se siitä höpöttämisestä, lopun matskun annan teille kuvina !




Oltiin Sofian kanssa kuvaamas sen huippu upeella uudella putkella! :)












=)













Eilen oli anskun poikaystävän hempan synttärit ja sinne menin tälläses asussa:



Paita: Ed Hardy
Shortsit: Vero Moda
Lippis: Ed Hardy

Synttäreiltä ei oo kuvia kun en kameraa sinne ottanut.



Ja nyt vaa random kuvia var så god!



AWWEEEEE mun kullat :3






Vesimelonia, mmm biglove.






Uudet kynnetki värkkäsin :)






Ai että toi sää ooh aah! Aurinkoa oon taas ottanu oikeastaan koko päivän ;)















Siin vähä kukkia teille!





Tollai mä luen kokeisii =) hö, just aurinko kääntyny pois mun lepopaikast!





karkkej :3


Siinä kaikki tältä kertaa! Kohta onki grilliruoka valmista ni pääsee herkuttelee ;) naminami!
Nähdään mahdollisimman pian, koitan saada jonku pikkupostauksen tehtyä koeviikon lomassa jos vain mitenkää ehdin!!

Heippa.♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti